1. #76
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Welke landen zijn op dit moment ‘toegankelijk’ en veilig voor vakantie in oktober?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Uhm voor oktober zou ik het niet weten, maar op deze site staat een actueel overzicht van landen die geen code oranje hebben:
    https://www.nederlandwereldwijd.nl/d...het-buitenland

  2. #77
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Uhm voor oktober zou ik het niet weten, maar op deze site staat een actueel overzicht van landen die geen code oranje hebben:
    https://www.nederlandwereldwijd.nl/d...het-buitenland
    Thaankss!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Aksaray en omstreken.

    Sinds kort heb ik mijn oog op Antalya en de dorpen ervan. Het is daar zó mooi, de natuur op zijn best. Maar dat is meer voor als in geval van emigratie.

    Zouden jullie voor een langere periode, 1-3 maanden met een kampeerwagen door het land willen trekken? Dat lijkt me echt super. + lastig, idk.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    8
    01-10-2014

    Ik heb nu vooral een oog op de Aziatische gebieden zoals Myanmar, zuid Korea, Singapore, ... Ik kan er niet aandenken om daar niet 1 keer te gaan. Mijn partner moet me gewoon blindelings volgen.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Ik wil naar kroatie en switzerland in sha Allah !

    Ivm Corona heb ik het verplaatst naar volgend jaar in sha Allah
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Leuke bestemmingen. Het met je geliefde meemaken is het allermooist. Khair in sha Allah.

  7. #82

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Haha ja, zo zou je het ook kunnen zien.

    Haha bedoel je zonder de partner te hebben gezien of gesproken?
    Ja, echt erg he!!

  9. #84
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Ja, echt erg he!!
    ja echt!

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    Zuidoost-Azië lijkt me gaf om erheen te gaan.

  11. #86
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Griekse eilanden.
    Italie/Spanje,Andalucie, Mallorca, Menorca, Sardinië, Sicilie, Amalfi kust.
    Canarische eilanden.
    Zuid Frankrijk en Ile d'aix
    Schotland Highlands, Skye, Hebriden.
    Azoren.
    Kaapverdië, Sal
    Zuid Afrika
    Tanzania
    Vietnam
    Zwaar op het verlanglijstje....Route 66 afrijden met een camper.
    Zuid Afrika verleden jaar bezocht in kader van het werk, prachtig land maar te weinig gezien naar mijn gevoel, dus terug maar ietsje anders.
    Wat betreft de Griekse eilanden:
    Rhodos: familievriendelijk, gezellig. Prachtige views.
    Ik ben eind september in Kreta en Santorini geweest. Kreta ook weer prachtig, heel relax, lekker eten en vriendelijke mensen net zoals in Rhodos, maar dan groter. Aanrader in Kreta: Rethymno!
    Santorini is echt een overhyped eilandje. Heel mooi om eens gezien te hebben, maar had er echt meer van verwacht. Moest je toch eens gaan dan zou ik er echt niet te lang blijven. Hooguit 2 à 3 dagen om ook de prachtige zonsopgang en zonsondergang te hebben meegemaakt.
    Ik ben eigenlijk benieuwd naar de wat minder bekende eilandjes zoals Naxos, etc... Staat ook nog op mijn bucketlijstje.

    Alhamdullillah


  12. #87
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Corona bucketlist... gezond blijven, ouders en andere familieleden gezond in je leven behouden...

    Vrijheid om zonder mondkapje naar buiten te kunnen en mogen

    Niet vaccineren en geen vaccinatiepaspoort. Zeker niet als je jong en gezond bent!

    Gezond kunnen eten en drinken

    Veilige dak boven ons hoofd met warm water en verwarming.

    Familie mogen bezoeken en ontvangen...

    Je weet wel primaire levensbehoefte...

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    46
    29-12-2020

    Assafar is een ni3ma. Hopelijk kunnen we gauw weer nieuwe plekken ontdekken.

    يقول الشافعي ، وتنسب إلي علي بن أبي طالب – رضي الله عنه – :
    تَغَرَّب عَنِ الأَوطانِ في طَلَبِ العُلى**** وَسافِر فَفي الأَسفارِ خَمسُ فَوائِدِ
    تَفَرُّيجُ هَمٍ وَاِكتِسـابُ مَعيشَـةٍ ****وَعِلمٌ وَآدابٌ وَصُحبَةُ ماجِـدِ
    فَإِن قيلَ في الأَسفارِ ذُلٌّ وَغٌربَةٌ**** وَقَطعُ فَيَافٍ وَاِرتِكابِ الشَدائِدِ
    فَمَوتُ الفَتى خَيرٌ لَهُ مِن حَياتِه**** بِدارِ هَوانٍ بَينَ واشٍ وَحاسِدِ

  14. #89
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Gewoon in Europa (België) maar zeker de moeite waard ook leuk als gezinsuitstap.

    De kabelbaan van de citadel.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    Wat betreft de Griekse eilanden:
    Rhodos: familievriendelijk, gezellig. Prachtige views.
    Ik ben eind september in Kreta en Santorini geweest. Kreta ook weer prachtig, heel relax, lekker eten en vriendelijke mensen net zoals in Rhodos, maar dan groter. Aanrader in Kreta: Rethymno!
    Santorini is echt een overhyped eilandje. Heel mooi om eens gezien te hebben, maar had er echt meer van verwacht. Moest je toch eens gaan dan zou ik er echt niet te lang blijven. Hooguit 2 à 3 dagen om ook de prachtige zonsopgang en zonsondergang te hebben meegemaakt.
    Ik ben eigenlijk benieuwd naar de wat minder bekende eilandjes zoals Naxos, etc... Staat ook nog op mijn bucketlijstje.
    Salaam alaykum

    Besahtkoum ,is het er prijzig of valt dat nog mee?
    Ik bedoel meer zo van om te gaan winkelen en souveniers halen .Restaurant wat nu maybe niet mogelijk is ivm corona.
    Ben benieuwd

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾