MVC Lid

Reacties
    18
    19-05-2018

ik ben de wereld over geweest. Zuid amerika, zuid oost azie, geheel europa, zowl noord als diep diep in donker afrika.

Ik kan je 1 ding zeggen, ben er helemaal klaar mee. Wat een rotbende is het over de wereld. Ik hoef nergens meer heen behalve marokko met een vishengel.

Ik hoef oprecht niks meer te zien, heb het allemaal al gezien. Het is overal h0eren en het eten op youtbe ziet er beter uit dan het daadwerkelijk smaakt

MVC Lid

Reacties
    372
    16-01-2021

Citaat Geplaatst door Insectenspray Bekijk reactie
    ik ben de wereld over geweest. Zuid amerika, zuid oost azie, geheel europa, zowl noord als diep diep in donker afrika.

Ik kan je 1 ding zeggen, ben er helemaal klaar mee. Wat een rotbende is het over de wereld. Ik hoef nergens meer heen behalve marokko met een vishengel.

Ik hoef oprecht niks meer te zien, heb het allemaal al gezien. Het is overal h0eren en het eten op youtbe ziet er beter uit dan het daadwerkelijk smaakt
    h0eren verpesten heel de wereld.
    dordles

T3izath gafi

Reacties
    1.615
    16-10-2020

Zuid Afrika
    A grateful heart is a magnet for miracles

MVC Lid

Reacties
    35
    03-11-2022

Super gaaf!

Bij mij staan de landen Indonesië, Japan, Maleisië, Thailand, Zuid-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Tanzania, Zuid-Afrika, Brazilië, Colombia en Canada bovenaan het lijstje.
    ᴡʜᴀᴛ ɪs ᴍᴇᴀɴᴛ ғᴏʀ ʏᴏᴜ, ᴡɪʟʟ ʀᴇᴀᴄʜ ʏᴏᴜ ᴇᴠᴇɴ ɪғ ɪᴛ ɪs ʙᴇɴᴇᴀᴛʜ ᴛᴡᴏ ᴍᴏᴜɴᴛᴀɪɴs. ᴡʜᴀᴛ ɪsɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴᴛ ғᴏʀ ʏᴏᴜ, ᴡᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴄʜ ʏᴏᴜ ᴇᴠᴇɴ ɪғ ɪᴛ ɪs ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ʏᴏᴜʀ ᴛᴡᴏ ʟɪᴘs. ❤