1. #16
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Heeft ze haar familie verstoten? Het antwoord daarop is het antwoord op je vraag.
    Ik weet niet of dit reden genoeg is om je familie te verstoten...

    Maar ik zou het niet doen, zou inderdaad alleen maar problemen geven.

  2. #17
    EoA

    Reacties
    219
    03-04-2010

    Haar familie is een bagage. Zij is de echte reis. Ja, ik ga ervoor.

  3. #18

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Als het de vader van de oom van de tante van is.. zul je er niet gauw last van hebben. Maar iemand die echt uit een drugsgezin komt, wordt hier vaak door beïnvloed, illa man ra7ima Allaah. Het is iig geen goed visitekaartje.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Hell no. Ive watched enough narcos to know how that shit goes

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.144
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    desondanks nog met haar/hem willen trouwen ?

    Je weet wel dat hij/zij er niks mee te maken heeft !

    Nee, tenzij hij zich distantieert van zijn familie. En dat is ook weer niet fair om van iemand te vragen een keuze te maken tussen liefde of familie.
    Geloof, Hoop en Liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

  6. #21
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Heb je er rekening mee gehouden dat er chaos kan ontstaan als ze gepakt worden ? Hoe dan ook jullie worden erbij betrokken ....dit is een voorbeeld maar.
    Ja tuurlijk, dat is zeker zo. Alleen ja, niemand kiest zijn/haar familie. Helaas maak ik dit mee van heel dichtbij. En wat ik meestal zie is dat de meeste echtgenotes (9 van de 10 keer vrouwen) het wel oké vinden. Zolang ze hun ding doen en er geld binnenkomt. Soort zoekt soort they say.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8
    05-07-2017

    Ik zou niet risico nemen want je weet nooit wat speelt in hun en toekomst iedereen krijgen problemen zoals Nu betalen of ga je dood
    Islam is alles wat ik wil,
    Voor mij is het heel erg veel,
    Wij hebben een opdracht gekregen,
    Zonder islam en de koran kun je niet leven.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    je bedoelt hij is kufar

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Nee nooit. Eigenlijk moeten deze mensen zich schamen dat ze zo een last bij hun dochter leggen.

    FREE PALESTINE


  10. #25
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Nee, ik hoop gewoon op een rustige schoonfamilie. Dat wanneer je kinderen gaan logeren bij hen, je weet dat ze in goede handen zijn, hallaal brood te eten krijgen en bovenal veilig zijn.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Tuurlijk gaan ze

  12. #27
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Pff afhankelijk hoe sterk de band is met zijn of haar familie. We hebben gezien dat de broer van de kroongetuige Nabil B het als eerlijke harde werker het heeft moeten vergelden. Dus onzin is kortzichtig...

    Criminelen pakken medecriminelen het hardst met familie....

    Vind geen criminelen in mn omgeving toch wel erg fijn. Lekker hard werken en rustig kunnen slapen, geen slecht geweten en niet constant om je heen kijken uit angst dat je het moet vergelden voor een of andere rip deal waar jij niets vanaf weet.

    Altijd al afkeer gehad voor criminelen.

    Vaak gemene mensen, die alles eraan doen om hun doel te bereiken.

    Vaak snel en groot geld...

    Sommige rollen er helaas ook in door middel van chantage... voor hen vind ik t oprecht zielig... Maar om mezelf en andere familieleden eraan bloot te stellen. Ik zeg nee bedankt!

  13. #28
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Niets mis mee. Men trouwt met vrouwen of mannen met familie die ergere zonden verrichten dan drugsdealers, namelijk: ongeloof. Zoals het trouwen met een bekeerde broeder of zusters, zijn of haar ouders en familie zijn kuffaar, wie weet zelfs vijandig jegens islam en alsnog is er niets mis mee om men bekeerde mensen te trouwen. Die bekeerling heeft niets te maken met het ongeloof van zijn of haar familie.

    Wat dan nog met een zuster of broeder trouwens wiens familie werkt in drugs maar hij of zij zelf hier een afkeer van heeft en werkt in halal en niets te maken heeft met wat hun familie doet?

    Niks aan de hand. Samen halal leven en geen geld aanvaarden van zijn of haar familie. Maar ieder zijn eigen keuze. Als de broeder of zuster goed is, waarom overslaan? Zijn of haar familie zijn Ba3da moslims en weten dat wat ze doen haram is. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze juist respect hebben voor jullie als praktiserend moslims die weg blijven van haram.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    desondanks nog met haar/hem willen trouwen ?

    Je weet wel dat hij/zij er niks mee te maken heeft !
    nooit
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Nee, ik hoop gewoon op een rustige schoonfamilie. Dat wanneer je kinderen gaan logeren bij hen, je weet dat ze in goede handen zijn, hallaal brood te eten krijgen en bovenal veilig zijn.
    Precies
    A grateful heart is a magnet for miracles