1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Haar/zijn familie zit in de drugs....zou je

    desondanks nog met haar/hem willen trouwen ?

    Je weet wel dat hij/zij er niks mee te maken heeft !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Zou er niet aan beginnen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Dit slaat echt helemaal nergens op. Waarom iemand afwijzen of vooroordelen voor datgene wat haar/zijn familie doet? Beetje gek.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-12-2019

    De appel valt niet ver van de boom

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sousia1998 Bekijk reactie
    De appel valt niet ver van de boom
    Ewa

    ....


    Oooh ik snap m. SubhanAllah dat klopt helemal

    FREE PALESTINE


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5
    09-04-2019

    Nee, Wollah je kan beter iemand anders zoeken. Zelf zou ik t niet doen, omdat diegene Haram heeft geleefd

  7. #7
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik zou het moeilijk vinden, gezien dat wat voor hem normaal is bij ons not done is. Hij werkt er misschien niet in en staat er los van, maar familie is familie en als je bij hen op bezoek zou gaan.. eet/drink je van iets wat niet halal is. Als zij jou iets geven weet je ook waar het vandaan komt, ik zou niet ondankbaar willen zijn of hoogmoedig over willen komen want zo ben ik niet en zo voel ik me niet, maar ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden om 'de vrouw van' te zijn in dit verhaal. Dus liever niet. liever niet!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Dit slaat echt helemaal nergens op. Waarom iemand afwijzen of vooroordelen voor datgene wat haar/zijn familie doet? Beetje gek.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb je er rekening mee gehouden dat er chaos kan ontstaan als ze gepakt worden ? Hoe dan ook jullie worden erbij betrokken ....dit is een voorbeeld maar.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    49
    14-09-2019

    Nooit. Ik zou nog geen glas water van ze drinken. Zelfs als het je eigen familie zou zijn. Als jij op bezoek gaat en je weet waar dat eten en drinken van gekocht is en toch eet en drinkt ben je net zo medeplichtig ook al heb jij er niks mee te maken. Je moet zuiver blijven en niet meegaan of meedelen in taa3on.

    Je zou maar schoonfamilie krijgen die in die rotzooi zitten Allah jehfad. Wordt je zoon of dochter meegetrokken in die justitie molen en wordt hij of zijn er één van. Wat een leven heb je dan. Een leven vol van machakiel, angst, advocaten, kogels en justitie. En daarna nog de verschrikkelijke straf van Allah de Allerhoogste bestraffer.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Kifashe haar familie... Haar familie in de zin van haar vader broers.. Of haar familie in de zin van ooms en neven.

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Kifashe haar familie... Haar familie in de zin van haar vader broers.. Of haar familie in de zin van ooms en neven.
    Maakt niet uit welke familie !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Maakt niet uit welke familie !
    Is wel een verschil.. Als het gezin er niks mee te maken heeft en het is een ook of een neef.. Dan zou ik dat niet erg vinden.

    Is het een vader of een broer is het anders alweer.

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  13. #13
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Heeft ze haar familie verstoten? Het antwoord daarop is het antwoord op je vraag.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #14
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    De hele familie doet eraan mee? Adios bitchachos.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    desondanks nog met haar/hem willen trouwen ?

    Je weet wel dat hij/zij er niks mee te maken heeft !
    Dan zou ik juist trouwen. Ontslag nemen van werk volgende dag erachteraan