1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    0
    09-01-2020

    Exclamation Zijn er zusters die mij kunnen helpen?

    Salaam alaikoum zusters,

    Ik ben nu ruim 2 jaar bekeerd maar het blijft heel moeilijk om veel kennis in mijn eentje op te doen is er iemand die mij graag wilt helpen.

    Alvast bedankt!

    Walaikoum assalaam, groetjes Sabriyah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    37
    15-11-2019

    Help jullie zuster dames. Voor onzin dingen springen jullie wel maar voor dit soort zaken niet. La hawla wala quwata illah Billah.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    137
    19-02-2010

    Citaat Geplaatst door SabriyahEl Bekijk reactie
    Salaam alaikoum zusters,

    Ik ben nu ruim 2 jaar bekeerd maar het blijft heel moeilijk om veel kennis in mijn eentje op te doen is er iemand die mij graag wilt helpen.

    Alvast bedankt!

    Walaikoum assalaam, groetjes Sabriyah.
    Je mag mij pm sturen schat
    Live , Laugh and Love♡♥♡

    'Meerdere Gebruikers'

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum SabriyahEL

    Welkom we hebben rubriek islam en ik neem daar eens een kijkje zou ik willen voorstellen.

    Mocht je vragen hebben stel ze gerust
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Salaam alaikoum zuster,

    Ik ben ook bekeerling. Ik herken wel wat je zegt. Ik weet niet of ik op dit moment de juiste persoon ben om je te helpen, want ik moet zelf ook nog veel leren. Maar je mag altijd pm-en als je gewoon wilt praten over dingen.
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    0
    09-01-2020

    Dankjewel zal ik doen!

  7. #7
    1+1=1

    Reacties
    28
    28-10-2015

    Wa 'aleikoemoe salaam, sis. Waar loop je precies tegenaan? Vind je het lastig om de juiste kennis te vergaren en heb je daar ondersteuning bij nodig, of vind je het gewoon prettiger mensen om je heen te hebben die jou kunnen stimuleren om goede daden te verrichten? En waar woon je?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik wil je wel helpen inchallah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Heb geen tijd

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    0
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Inevitable. Bekijk reactie
    Wa 'aleikoemoe salaam, sis. Waar loop je precies tegenaan? Vind je het lastig om de juiste kennis te vergaren en heb je daar ondersteuning bij nodig, of vind je het gewoon prettiger mensen om je heen te hebben die jou kunnen stimuleren om goede daden te verrichten? En waar woon je?
    Ik loop vooral tegen het praktiseren aan hoe je dat op de juiste manier doet, want vele zusters leveren commentaar na mij maar leggen niet uit hoe ik het beter kan doen, daardoor raak ik een beetje gedemotiveerd en dat is juist wat ik niet wil.

    ik kom uit de achterhoek

Tags voor deze discussie