1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    57
    25-06-2019

    Ik weet niet maar ik vind dames die een beetje vet hebben, dus curvy zijn echt aantrekkelijk. Dunne dames trekt mij echt niet aan

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Man.3 Bekijk reactie
    Ik weet niet maar ik vind dames die een beetje vet hebben, dus curvy zijn echt aantrekkelijk. Dunne dames trekt mij echt niet aan
    Kan ieder zijn smaak de ene houd van volslank en de ander van slank of er zijn zelfs die dik mooi vinden. Gelukkig is daar onderscheid in haha
    Verwacht het onverwachte

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    gebruik je make up?

  4. #79
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    Nee, dat heet plamuur en is niet bepaald positief te noemen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Idd niet echt mooi. Ook niet super lelijk, maar beetje storend. Beetje een spookgezicht.
    Sterker door Strijd

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    1e en 2e alinea ben ik het zeker met je eens.

    Dat laatste 7esouma dame probeert zich juist te bedekken om de mannen niet af te leiden en jij gaat er juist naar verlangen.

    Heb jij dat ook bij dames die ghimaar dragen?
    Ik bedoelde eigenlijk, dat een meisje dat wijde kleding draagt aantrekkelijker is dan een meid die strak gekleed is bij wie je alles ziet. Dat laatste is gewoon geen gezicht.
    Vrouwen met wijde kleding komen gewoon bij mij beter over. Ze zijn aantrekkelijker en zien er beter uit, dan meiden die strak gekleed zijn.
    Sterker door Strijd

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    49
    14-09-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik bedoelde eigenlijk, dat een meisje dat wijde kleding draagt aantrekkelijker is dan een meid die strak gekleed is bij wie je alles ziet. Dat laatste is gewoon geen gezicht.
    Vrouwen met wijde kleding komen gewoon bij mij beter over. Ze zijn aantrekkelijker en zien er beter uit, dan meiden die strak gekleed zijn.
    Wat doe je als als blijkt dat die meid totaal geen figuur heeft? Of ze als een plat geslagen pannenkoekenreet heeft? Sorry maar ik wil weten hoe ze er uitziet, niet pas tijdens huwelijksnacht want dan zit je aan haar vast voor de rest van je leven. Mooi gezicht alleen heb ik niks aan. De rest moet ook goed zijn.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Barbero Bekijk reactie
    Wat doe je als als blijkt dat die meid totaal geen figuur heeft? Of ze als een plat geslagen pannenkoekenreet heeft? Sorry maar ik wil weten hoe ze er uitziet, niet pas tijdens huwelijksnacht want dan zit je aan haar vast voor de rest van je leven. Mooi gezicht alleen heb ik niks aan. De rest moet ook goed zijn.
    Alles wat jij gezien hebt hebben je vrienden/ kennissen / familieleden ook gezien dan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Barbero Bekijk reactie
    Wat doe je als als blijkt dat die meid totaal geen figuur heeft? Of ze als een plat geslagen pannenkoekenreet heeft? Sorry maar ik wil weten hoe ze er uitziet, niet pas tijdens huwelijksnacht want dan zit je aan haar vast voor de rest van je leven. Mooi gezicht alleen heb ik niks aan. De rest moet ook goed zijn.
    Tuurlijk heeft ze een figuur man. Elke vrouw heeft een figuur. Je denkt dat misschien in het begin, maar uiteindelijk zijn alle vrouwen wat lichaam betreft min of meer hetzelfde?

    Kijk als je veel meisjes gehad hebt voor het huwelijk, dan kan ik me voorstellen, dat je bepaalde verwachtingen hebt. Maar als je gewoon bezig was met het geloof zeg maar, dan krijg je zulke problemen niet tijdens huwelijksnacht.
    Wat je krijgt van God dat moet je koesteren. God weet wat jij wil en dat zal je ook krijgen. Dus dat is het laatste waar je je zorgen om moet maken.
    De lichamelijke gemeenschap is maar een klein deel van het huwelijk. Andere zaken zijn belangrijker.
    Sterker door Strijd

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    Dit is echt niet waar.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Zonder make-up! Dat is zo lelijk man! Dan lijk je net een junk, want het komt zo onnatuurlijk over.

    Als je make up gebruikt, dan aub zo min mogelijk, zodat het niet zichtbaar is.
    Zijn wij lelijk zonder make-up dan?

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-06-2020

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    gebruik je make up?
    Ja.

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Nee, dat heet plamuur en is niet bepaald positief te noemen.
    Citaat Geplaatst door Speedmaster Bekijk reactie
    Dit is echt niet waar.
    Okay. Ik zie in de praktijk geregeld het omgekeerde. Ik heb het dan ook niet over plamuren waarbij je elke laag ziet zitten, dat is en blijft disgusting.

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    Ja.

    Okay. Ik zie in de praktijk geregeld het omgekeerde. Ik heb het dan ook niet over plamuren waarbij je elke laag ziet zitten, dat is en blijft disgusting.
    Hoe bedoel je het omgekeerde zien? Dat de meeste koppels die je ziet daar niet aan voldoen?

    Ik zie het als een vorm van bescheidenheid. Het klopt dat je mooier kan zijn met een beetje make-up. Maar voor wie doe je dat?
    Je kan het zien als te koop lopen met je schoonheid. Ik zie dat iig wel zo.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-06-2020

    Citaat Geplaatst door Speedmaster Bekijk reactie
    Hoe bedoel je het omgekeerde zien? Dat de meeste koppels die je ziet daar niet aan voldoen?

    Ik zie het als een vorm van bescheidenheid. Het klopt dat je mooier kan zijn met een beetje make-up. Maar voor wie doe je dat?
    Je kan het zien als te koop lopen met je schoonheid. Ik zie dat iig wel zo.
    Met het omgekeerde bedoel ik dat mannen vaak eerder vallen op een vrouw met makeup, dan helemaal zonder. Dat geef jij nu zelf ook aan. Dat het alleen niet jouw voorkeur heeft dit buitenshuis te dragen, is een ander verhaal.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    Met het omgekeerde bedoel ik dat mannen vaak eerder vallen op een vrouw met makeup, dan helemaal zonder. Dat geef jij nu zelf ook aan. Dat het alleen niet jouw voorkeur heeft dit buitenshuis te dragen, is een ander verhaal.
    Begrijp me niet verkeerd, ik zei een vrouw kan mooier zijn met make-up. Ik zei niet dat ik daarop val.

    Als ik mag kiezen tussen een vrouw die geen make-up draagt buitenshuis en een die nooit zonder de deur uitgaat kies ik het eerste.