1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Mannen waar vallen jullie op?

    Salam alikom allen,

    Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    -dame met veel make up
    -dame die alleen wat mascara/oogpotlood op heeft
    -dame zonder make-up alleen dagcreme

    Ben benieuwd!
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    aleykoum salaam zuster zonder make up

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    ook geen dagcreme brrrrr

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    aleykoum salaam zuster zonder make up
    Oké duidelijk
    Verwacht het onverwachte

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    ook geen dagcreme brrrrr
    Hoezo geen dagcrème haha
    Verwacht het onverwachte

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Salam alikom allen,

    Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    -dame met veel make up
    -dame die alleen wat mascara/oogpotlood op heeft
    -dame zonder make-up alleen dagcreme

    Ben benieuwd!
    Ik val op jou !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    make up en dagcreme word een vrouw niet mooier van blijf gewoon zoals je bent
    je bent toch ook niet geboren met make up en dagcreme

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Zo grappig. Maar als ze uiteindelijk buiten iemand zien met make up en zonder make up. Kijken ze allemaal om naar de vrouw met.

    Dus met andere woorden... Ik vind een vrouw met make up aantrekkelijk maar als ze van mij is heb ik haar liever zonder.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Zo grappig. Maar als ze uiteindelijk buiten iemand zien met make up en zonder make up. Kijken ze allemaal om naar de vrouw met.

    Dus met andere woorden... Ik vind een vrouw met make up aantrekkelijk maar als ze van mij is heb ik haar liever zonder.
    Dit valt mij ook vaak op jaa..denk dat ze dan met lust kijken naar zo'n dame niet van ow dit word mijn toekomstige vrouw.
    Verwacht het onverwachte

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Schijn trekt snel de aandacht maar we vallen op zonder make up. Alleen dan zie ik een moeder

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Dit valt mij ook vaak op jaa..denk dat ze dan met lust kijken naar zo'n dame niet van ow dit word mijn toekomstige vrouw.
    Ja precies. Ik draag zelf geen make up. Echt alleen bij uitzondering: feestjes en dergelijke. En dan nog bescheiden. Mijn huid reageert slecht op die troep. Dus gebruik het zo min mogelijk. Plus ik vind het totaal niet matchen met een hijab. Ik kan mezelf dan echt niet serieus nemen.

    Ik merk veel verschil wanneer ik wel en wanneer ik geen make op up op heb qua blikken en aandacht.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ja precies. Ik draag zelf geen make up. Echt alleen bij uitzondering: feestjes en dergelijke. En dan nog bescheiden. Mijn huid reageert slecht op die troep. Dus gebruik het zo min mogelijk. Plus ik vind het totaal niet matchen met een hijab. Ik kan mezelf dan echt niet serieus nemen.

    Ik merk veel verschil wanneer ik wel en wanneer ik geen make op up op heb qua blikken en aandacht.
    Beter hoor meid make up is slecht voor je huid en je oogt veel schoner en uniek. Meestal straal je dan ook nour uit, dat vind ik pas pure schoonheid <3.

    Die blikken die je krijgt wil je liever niet joh, je weet niet wat ze erbij denken/fantaseren. Ik heb een vriendin die veel make up draagt en hakken enzovoort zij krijgt alleen negatieve aandacht. Zelfs Ik voel me dan vies als ik er naast loop,laat staan als naar mij toe gericht was.
    Verwacht het onverwachte

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Beter hoor meid make up is slecht voor je huid en je oogt veel schoner en uniek. Meestal straal je dan ook nour uit, dat vind ik pas pure schoonheid <3.

    Die blikken die je krijgt wil je liever niet joh, je weet niet wat ze erbij denken/fantaseren. Ik heb een vriendin die veel make up draagt en hakken enzovoort zij krijgt alleen negatieve aandacht. Zelfs Ik voel me dan vies als ik er naast loop,laat staan als naar mij toe gericht was.
    Oh nee alhamdoelilah ik trek mij daar niks van aan. Tuurlijk soms denk ik wel "meiden met make up trouwen veel sneller. Want die krijgen meer aandacht"

    Maar dat is onzin. Want eindstand is alles elmektab

  14. #14
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Salam alikom allen,

    Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    -dame met veel make up
    -dame die alleen wat mascara/oogpotlood op heeft
    -dame zonder make-up alleen dagcreme

    Ben benieuwd!
    Die ene die aardig is en iets toevoegt aan je leven.
    Al die fratsen of het nu make-up, mooie kleding of wat dan ook is, is slechts verleiding en kan hoogstens onzekerheid of ijdelheid aantonen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    88
    20-05-2007

    met make up en hakschoenen