1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-05-2017

    Ik hou van pittige, bazige en dominante vrouwen,

  2. #47
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Wijze mannen vallen op natural,Dayouts vallen op make-up types.
    Wat ik niet begrijp is waarom dit zo moeilijk is toe te geven. Allah wilt dat vrouwen zich beschermen met hijaab maar dan is makiage daar toch het tegenovergestelde van? Ben ik nou gek of is dat tegenstrijdig?

    Maar in plaats daarvan zullen ze jou hekelen om wat je nu zegt. SubhanAllah

    FREE PALESTINE


  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Wat ik niet begrijp is waarom dit zo moeilijk is toe te geven. Allah wilt dat vrouwen zich beschermen met hijaab maar dan is makiage daar toch het tegenovergestelde van? Ben ik nou gek of is dat tegenstrijdig?

    Maar in plaats daarvan zullen ze jou hekelen om wat je nu zegt. SubhanAllah
    Omdat dat soort tegenstrijdige meisjes om de verkeerde reden een hijab dragen,ik neem zulke meiden niet serieus,laat staan een wijze man.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    een dominante vrouw? dan klopt er iets niet

  5. #50
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Ik val op abaya en khimaar dames.
    Als ik dan schaamteloos mag zijn, dan geef ik toe dat de ass voor mij de vrouw is
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Ik val op abaya en khimaar dames.
    Als ik dan schaamteloos mag zijn, dan geef ik toe dat de ass voor mij de vrouw is
    Zou je een dame in abaya/ghimaar durven aan te spreken met het verzoek om in contact te komen met als doel het huwelijk?
    Verwacht het onverwachte

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    342
    20-01-2013

    Een bescheiden dame zonder make up. Daar val ik op

  8. #53
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Die ene die aardig is en iets toevoegt aan je leven.
    Al die fratsen of het nu make-up, mooie kleding of wat dan ook is, is slechts verleiding en kan hoogstens onzekerheid of ijdelheid aantonen.
    +
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  9. #54
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Lang en blond.
    Karakter is bijzaak.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    lekker belangrijk waar mannen op vallen

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    95
    02-05-2019

    Zonder. Alleen natuurlijke crèmes.
    Met is bedrieglijk en geeft neppe zelfvertrouwen.

  12. #57
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Zo grappig. Maar als ze uiteindelijk buiten iemand zien met make up en zonder make up. Kijken ze allemaal om naar de vrouw met.

    Dus met andere woorden... Ik vind een vrouw met make up aantrekkelijk maar als ze van mij is heb ik haar liever zonder.
    Denk eerder dat ze kijken van damn wat is daar mee gebeurt.

    Véél vrouwen deze tijd overdrijven gewoon. Ze maken zichzelf zo lelijk, ongezien, zeker al die fillers deze tijd aardslelijk...

    End of the day zijn the naturel look en een gezonde portie zelfzekerheid nog steeds mainstream

    Quran & Sunnah


  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Op een vrouw met inlevingsvermogen. Vrouwen denken vaak dat ze geen narcistische trekjes hebben maar het draait altijd om hun emoties. Ik val op vrouwen die bescheiden zijn en op mannen kunnen vallen zonder materialistisch gedachtegang. Je zou denken.... spreekt toch voor zich? Nou nee.

    Op facebook heb je gesloten facebookgroepen met alleen vrouwen en daar tonen ze hun ware aard. Geven toe dat ze niet loyaal zijn, praten met veel mannen en flirten uit verveling. Geven toe dat man met heel wat geld aantrekkelijk is en daar nou eenmaal zwak voor hebben.

    Een rijke vrouw zal nooit met een man trouwen die arm is. Een man die rijk is zou wel met een arme vrouw kunnen trouwen. Dus wat dat betreft.... golddiggers everywhere


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Op een vrouw met inlevingsvermogen. Vrouwen denken vaak dat ze geen narcistische trekjes hebben maar het draait altijd om hun emoties. Ik val op vrouwen die bescheiden zijn en op mannen kunnen vallen zonder materialistisch gedachtegang. Je zou denken.... spreekt toch voor zich? Nou nee.

    Op facebook heb je gesloten facebookgroepen met alleen vrouwen en daar tonen ze hun ware aard. Geven toe dat ze niet loyaal zijn, praten met veel mannen en flirten uit verveling. Geven toe dat man met heel wat geld aantrekkelijk is en daar nou eenmaal zwak voor hebben.

    Een rijke vrouw zal nooit met een man trouwen die arm is. Een man die rijk is zou wel met een arme vrouw kunnen trouwen. Dus wat dat betreft.... golddiggers everywhere


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jahwel spreekt voor zich. Kan gewoon, ze zijn er ook gewoon. En je zal haar vinden insha’Allaah.

    Die facebookgroepen with only woman moet je echt niet als maatstaf nemen als het gaat om serieuze bescheiden vrouwen.

    Waar baseer jij dat op? Dat een rijke vrouw nooit met een arme man zou trouwen? Het draait niet om rijkdom, het draait om geloof, rust bij elkaar vinden etc.

    Dus wat dat betreft, goede vrouwen everywhere alleen (misschien) moeilijk te vinden

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Zolang we maar elkaar aanvoelen en steunen, dan heb ik al meer dan genoeg. Of het nou met of zonder mascara is.