♡wahrania♡

Reacties
    1.699
    26-02-2014

Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Die ene die aardig is en iets toevoegt aan je leven.
    Al die fratsen of het nu make-up, mooie kleding of wat dan ook is, is slechts verleiding en kan hoogstens onzekerheid of ijdelheid aantonen.
    +
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

/\

Reacties
    88
    01-09-2018

Lang en blond.
    Karakter is bijzaak.
    /

MVC Lid

Reacties
    398
    25-06-2020

lekker belangrijk waar mannen op vallen

MVC Lid

Reacties
    96
    02-05-2019

Zonder. Alleen natuurlijke crèmes.
    Met is bedrieglijk en geeft neppe zelfvertrouwen.

Paramore Rocks!

Reacties
    3.804
    04-07-2005

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Zo grappig. Maar als ze uiteindelijk buiten iemand zien met make up en zonder make up. Kijken ze allemaal om naar de vrouw met.

Dus met andere woorden... Ik vind een vrouw met make up aantrekkelijk maar als ze van mij is heb ik haar liever zonder.
    Denk eerder dat ze kijken van damn wat is daar mee gebeurt.

Véél vrouwen deze tijd overdrijven gewoon. Ze maken zichzelf zo lelijk, ongezien, zeker al die fillers deze tijd aardslelijk...

End of the day zijn the naturel look en een gezonde portie zelfzekerheid nog steeds mainstream

Quran & Sunnah

MVC Lid

Reacties
    147
    18-09-2019

Op een vrouw met inlevingsvermogen. Vrouwen denken vaak dat ze geen narcistische trekjes hebben maar het draait altijd om hun emoties. Ik val op vrouwen die bescheiden zijn en op mannen kunnen vallen zonder materialistisch gedachtegang. Je zou denken.... spreekt toch voor zich? Nou nee.

Op facebook heb je gesloten facebookgroepen met alleen vrouwen en daar tonen ze hun ware aard. Geven toe dat ze niet loyaal zijn, praten met veel mannen en flirten uit verveling. Geven toe dat man met heel wat geld aantrekkelijk is en daar nou eenmaal zwak voor hebben.

Een rijke vrouw zal nooit met een man trouwen die arm is. Een man die rijk is zou wel met een arme vrouw kunnen trouwen. Dus wat dat betreft.... golddiggers everywhere

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    208
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Op een vrouw met inlevingsvermogen. Vrouwen denken vaak dat ze geen narcistische trekjes hebben maar het draait altijd om hun emoties. Ik val op vrouwen die bescheiden zijn en op mannen kunnen vallen zonder materialistisch gedachtegang. Je zou denken.... spreekt toch voor zich? Nou nee.

Op facebook heb je gesloten facebookgroepen met alleen vrouwen en daar tonen ze hun ware aard. Geven toe dat ze niet loyaal zijn, praten met veel mannen en flirten uit verveling. Geven toe dat man met heel wat geld aantrekkelijk is en daar nou eenmaal zwak voor hebben.

Een rijke vrouw zal nooit met een man trouwen die arm is. Een man die rijk is zou wel met een arme vrouw kunnen trouwen. Dus wat dat betreft.... golddiggers everywhere

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Jahwel spreekt voor zich. Kan gewoon, ze zijn er ook gewoon. En je zal haar vinden insha’Allaah.

Die facebookgroepen with only woman moet je echt niet als maatstaf nemen als het gaat om serieuze bescheiden vrouwen.

Waar baseer jij dat op? Dat een rijke vrouw nooit met een arme man zou trouwen? Het draait niet om rijkdom, het draait om geloof, rust bij elkaar vinden etc.

Dus wat dat betreft, goede vrouwen everywhere alleen (misschien) moeilijk te vinden

MVC Lid

Reacties
    3.352
    28-10-2015

Zolang we maar elkaar aanvoelen en steunen, dan heb ik al meer dan genoeg. Of het nou met of zonder mascara is.
    Patience is a virtue I never had, but I hear it is its own reward.

MVC Lid

Reacties
    33
    19-05-2020

Waarom is het belangrijk om dat te weten ts? Beetje vreemd. Make up door je voor jezelf voor je uitstraling beetje verzorging en er leuk uitzien heeft ook invloed op je eigen zelfbeeld en zelfverzekerheid. Beetje make ip is niets mis mee en doe je voor jezelf. Maar goed misschien ben ik gek, maar als je gaat bezig houden met wat mannen wel en niet leuk vinden mis je t concept van gwn jezelf blijven en jezelf altijd leuk en netjes presenteren

Living Life

Reacties
    3.548
    25-01-2005

Een man moet niet kijken naar of een vrouw wel/niet make-up op heeft, maar of zij datgene doet wat Allah behaagt.

En DAT is wat een vrouw aantrekkelijk maakt. Als Allah van Zijn dienares houdt, dan maakt Hij dat anderen ook van haar gaan houden.

En idem dito voor een man.

De aantrekkingskracht is de goedheid van een persoon.

Streef er dus altijd naar om de beste versie van jezelf te zijn en Allah brengt dan ook de juiste personen op je pad. Bi idni Allah.

MVC Lid

Reacties
    33
    19-05-2020

Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Een man moet niet kijken naar of een vrouw wel/niet make-up op heeft, maar of zij datgene doet wat Allah behaagt.

En DAT is wat een vrouw aantrekkelijk maakt. Als Allah van Zijn dienares houdt, dan maakt Hij dat anderen ook van haar gaan houden.

Streef er dus altijd naar om de beste versie van jezelf te zijn en Allah brengt dan ook de juiste personen op je pad. Bi idni Allah.
    Jij leef exht voor god. Respect.
    Waarom word je geen islamitische spreker voor vrouwen

Living Life

Reacties
    3.548
    25-01-2005

Citaat Geplaatst door Dounya.. Bekijk reactie
    Jij leef exht voor god. Respect.
    Waarom word je geen islamitische spreker voor vrouwen
    Wij leven allemaal voor Allah.

Ik zeg alleen maar islamitische wijze personen na, gelukkig hebben wel al genoeg mooie sprekers alhamdulilaah.

♡wahrania♡

Reacties
    1.699
    26-02-2014

Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie

+

Puntje onderweg
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

MVC Lid

Reacties
    153
    18-01-2018

Victoriasecret model... qua looks... gelovig, slim, doelgericht en gehoorzaam.

Jallah 95 procent vd valt daarop. Hoeveel vrouwen van ons kunnen dit bieden?

Hahah ik in iedergeval niet. Zeker niet alle punten afvinken....

Kleine geruststelling

De mannen lijken ook niet op model en hebben vaak niet hun leven op orde. Zo women do not stress. Keep youre head high... maak je druk om je dien en doelen. Niet wat de man leuk aan je zal vinden.

Je eigen leven op orde. Als de man dan volgt, leuk....zo niet mekteb.

MVC Lid

Reacties
    699
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Salam alikom allen,

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

-dame met veel make up
    -dame die alleen wat mascara/oogpotlood op heeft
    -dame zonder make-up alleen dagcreme

Ben benieuwd!
    Zonder make-up! Dat is zo lelijk man! Dan lijk je net een junk, want het komt zo onnatuurlijk over.

Als je make up gebruikt, dan aub zo min mogelijk, zodat het niet zichtbaar is.
    Sterker door Strijd