1. #31
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Uiteindelijk zijn het meerdere mogelijke factoren. We zijn een product van de dunya tot we Allah ons ervan laten bevrijden
    We zijn zwak dat is een feit.
    Maar het enige wat ons moet interesseren is Zijn tevredenheid.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door KL00TZAKK Bekijk reactie
    We zijn zwak dat is een feit.
    Maar het enige wat ons moet interesseren is Zijn tevredenheid.
    Klopt. Ik denk dat we het misschien bewust niet hebben voorgekauwd. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn.

  3. #33
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Klopt. Ik denk dat we het misschien bewust niet hebben voorgekauwd. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn.
    Hafidana Allah wa ra3ana

  4. #34
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    haha uren aan je uiterlijk werken en je er te vaak mee bezig houden is sws niet gezond lijkt mij Daar speelt zelfverzekerdheid dus een grote rol, als je je afvraagt wat anderen over je denken gaat er iets niet goed. Ik heb verder niets toe te voegen aan mijn mening, ik blijf bij mijn mening over het gebruik van make up en ik wil niet in herhaling vallen.
    Ik respecteer jouw overtuiging zoals jij mijn overtuiging respecteer. When we agree to disagree, we honor the person trying to change the person.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door KL00TZAKK Bekijk reactie
    Hafidana Allah wa ra3ana
    Ameen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat er in deze tijd nog zulke reacties geplaatst zou worden. Dacht even dat het een oude topic was.

    Ik denk persoonlijk dat iedereen wel een stukje onzekerheid in zich heeft. De ene wat meer dan de ander. Wat dit onderwerp betreft. Make up maskeert dat stukje onzekerheid. Maar de harde realiteit is dat het niet weggaat en dat het slechts een façade is. Dat maakt het hele make up gebeuren zo frustrerend en jammer dat het een norm is geworden onder de jongeren. Hoe goed heeft de duivel zijn werk hierin gedaan..

    Uiterlijke verzorging is wat telt. Make up is simpelweg daar geen onderdeel van. Genoeg smerige mensen gezien met liters make up op. Wat echt aantrekt( in de positieve zin) is een schoon gebit, schone kleding en een aangenaam lichaamsgeur.

    Overigens vind ik een dagcrème bij uiterlijke verzorging horen. Het is preventief voor de uitdroging van de huid. Net als een handcreme voor de droge handen.

    Moge Allah ons beschermen tegen de vervloekte shaytaan
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Probeer je nu uit persoonlijke onzekerheid alle mensen die make up dragen uit te maken voor onzeker en zelfs smerig of kijk je uit oogpunt van geloof? Dat laatste betwijfel ik als ik je tekst zo lees, is in 2020 labiliteit een must in teksten?
    Voel jij je aangevallen door deze tekst dat je zo een reactie moet plaatsen?

    Jammer met goede bedoelingen heb ik mijn tekst geplaatst. Als je mijn tekst goed lees zeg ik niet alle.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Probeer je nu uit persoonlijke onzekerheid alle mensen die make up dragen uit te maken voor onzeker en zelfs smerig of kijk je uit oogpunt van geloof? Dat laatste betwijfel ik als ik je tekst zo lees, is in 2020 labiliteit een must in teksten?
    Punten die worden gemaakt tegen een eigen levenstyle hoeven niet persoonlijk opgevat te worden. Je hecht er te veel waarde aan.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    342
    20-01-2013

    Vrouw zpnder makeup.

  10. #40
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Allah azza wa jall heeft een praktiserende gelovige vrouw naar de hel gestuurd omdat ze een hond had opgesloten zonder eten & drinken. En een prostituee beloond met het patadijs omdat ze een dorstige hond water gaf.

    Enkel Allah azza wa jall weet hoe wij zijn en zal daar naar oordelen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #41
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ben geen man (gelukkig) echter mocht ik een man zijn dan zou ik als eerste kijken naar haar hart. Haar gedragingen naar mensen toe. Haar toewijding naar Allah azza wa jall

    Er komt een dag dan denkt ze nee make up heb ik niet nodig en stopt er mee. Echter een make up loze vrouw met slechte manieren...tja zie dat maar eens af te leren.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #42
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Op hun neus waar anders?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Check jullie hoekjes <3
    Verwacht het onverwachte

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Vele zeggen hier liever geen make up enzovoort, maar in realiteit gaat het er wel anders aan toe. Een neef zei ooit: ik hoef echt geen dame die veel make up draagt, eindstand getrouwd met een dame die veel make up draagt.

    Mohim kijk bij een dame naar haar uitstraling, gedrag, taalgebruik, omgang met ouders familie en in het algemeen.
    Elhamdoulileh

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    187
    27-09-2012

    It's a trap! Mannen zien geen make-up, ze zien alleen of je sprekende ogen, blozende wangen en een kleurtje hebt of dat je er bleekjes uitzien aka muurbloem. De no make-up make-up-look is niet voor niets een ding.

    Don’t fall for it ladies