1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Oftewel geen vrouw, scheelt je hoofdpijn en jouw portemonnee
    Offline

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Anouar123 Bekijk reactie
    Integendeel de meeste mannen kijken naar vrouwen met make up omdat ze er om moeten lachen.

    Juist de meeste waarderen vrouwen met weinig tot geen make up. Want je ziet gelijk wat je in huis haalt ipv trouwen met een vol make up en als ze getrouwd is en wakker wordt naast je dan ren je weg uit huis
    Tot een bepaalde leeftijd is er niet echt veel l3qal bij het kijken sinds er nog geen serieuze plan is om te settelen maar wnr een man met settelen in gedachte zit dan kijkt hij indd heel anders naar dat soort vrouwen. Jij zegt lachen, bij mij is het meer van een omschakeling naar 'niet interessant'

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-09-2015

    Zonder make-up

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Anouar123 Bekijk reactie
    Goed verwoord broeder. Dat woordje zocht ik “ niet interessant “
    Ik wilde eerst geen trouwmateriaal van maken hahaha
    Haha ja. Iemand kan zoveel inhoud hebben en het raar vinden dat op zo een manier wordt geoordeeld maarja hoe je het wendt of keert op straat is uiterlijk toch de eerste indruk.

  5. #20
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Zou ik make up gebruiken en zou het zelf moeten aanbrengen, hoef je geen vogelverschrikker meer te plaatsen.
    Ooglijntje volstaat.

    Doet me spontaan denken aan die Nederlandse advocate, met haar zwart omrande ogen.
    Rillingen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #21
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anouar123 Bekijk reactie
    Die advocate is eigenlijk de gemiddelde Marokkaanse vrouw alleen mist ze hoofddoek. Denk die erbij en plaatje is compleet
    Is echt misselijk, als ze toch make up wilde gebruiken er zijn cursussen voor.
    Nee joh zo erg is het ook niet hhh.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Ejtemme Bekijk reactie
    zorg goed voor jezelf, waak over je zelfvertrouwen en blijf dicht bij jezelf. Dan trek je het type aan dat bij je past. Als je niet lekker in je vel zit, dan straal je dat uit en dat is onaantrekkelijke energie om mee te dealen. Niet alleen voor mannen, maar mensen in het algemeen.
    Als iemand buiten de boot valt of niet aan bepaalde sociale verwachtingen voldoet dan voelt men zich al snel ongemakkelijk dus ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik voelde me ook meer op mn gemak op middelbare school toen ik me begon te gedragen en kleden zoals de trends me naartoe 'dwongen'. Het is niet zo simpel vind ik.

    Ik snap wat je bedoelt met dichtbij jezelf blijven maar dan moet jezelf maar een nuchter iemand zijn en dat is niet iedereen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Ejtemme Bekijk reactie
    Wij bedoelen denk ik niet hetzelfde. Ik doel meer op eigenwaarde en vrede hebben met wie je bent.
    Ik snap jou wel. Ik bedoelde dat als het daar stopt het alsnog een misleidende betekenis kan hebben voor iemand. Eigenwaarde en zelftevredenheid brengt niet perse het beste teweeg. Ik denk dat wij elkaar begrijpen omdat bepaalde normen waarden en wijsheden heel logisch en vanzelfsprekend voor ons zijn, maar dat kan je niet bij iedereen verwachten. Ik kan bij wijze van een tattoo willen. Ik denk dat je wel begrijpt waar ik naartoe ga. Mn punt is dat niet de mensen maar ook niet wijzelf weten wat het beste voor ons is.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015



    Wie herkende haar?

    Voor de ene wordt wel omgekeken en de andere niet.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    15
    31-10-2019

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Wat een nuttige topic voor dames die zichzelf vormen naar de behoefte van mannen. Wees vooral niet jezelf. Man man man
    Indd!!

  11. #26
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Wat een nuttige topic voor dames die zichzelf vormen naar de behoefte van mannen. Wees vooral niet jezelf. Man man man
    Just a piece of my mind:

    Is dat niet de bedoeling van make-up? Jezelf vormen voor het aanzien van anderen? Je natuurlijke aanzicht verbergen? Of geloof jij dat er vrouwen zijn die dat puur en alleen voor zichzelf doen?

  12. #27
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Beter hoor meid make up is slecht voor je huid en je oogt veel schoner en uniek. Meestal straal je dan ook nour uit, dat vind ik pas pure schoonheid <3.

    Die blikken die je krijgt wil je liever niet joh, je weet niet wat ze erbij denken/fantaseren. Ik heb een vriendin die veel make up draagt en hakken enzovoort zij krijgt alleen negatieve aandacht. Zelfs Ik voel me dan vies als ik er naast loop,laat staan als naar mij toe gericht was.
    Wat lijkt het mij kut om jou als vriendin te hebben zeg.

  13. #28
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Beetje te vergelijken met mooie verzorgde kleding? Kleed jij je goed voor anderen? Ga je naar de kapper voor anderen? Iedereen wil er representatief uitzien. En dat vorm je naar je eigen smaak en niet dat van een ander neem ik aan. Wat ik ook vind is dat meiden zich zonder make up niet onzeker moeten gaan voelen, vaak gaat dit wel gepaard met de angst dat de man in kwestie haar zal afwijzen. En juist die mentaliteit moet je niet willen, zelfrespect en zelfverzekerd zijn moet niet afhangen van een man. Hij mag je accepteren zoals je bent en je leuk vinden voor het totaal plaatje. Maar ja...als je niet van jezelf houd, moet je dat ook niet van een ander verwachten...
    Je zegt het goed het is een beetje te vergelijken, maar het is toch niet helemaal het zelfde. Hoort make-up werkelijk bij representativiteit? Ik geloof het niet. Dat laatste daar geef ik je helemaal gelijk in. Je moet tevreden zijn met jezelf. De persoon zijn waar je zelf gelukkig mee bent. Ik zag laatst een OT bij een lid 'happiness is an inside job' ik weet niet meer wie, maar dat is gewoon waar. Maar goed we kunnen het ook mis hebben, daar zijn we mensen voor.

  14. #29
    WHY SO SERIOUS?

    Reacties
    173
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Ik vind van wel, maar dan heb ik het persoonlijk over goed voor de dag komen. Er zitten vast wel vrouwen tussen die make up gebruiken voor doeleinden zoals “geaccepteerd” worden door mannen, maar dat geldt dus ook voor haren, kleding enz. Hoe je je in totaal opstelt, mannen zo ook.
    Khir in sha Allah, ik was benieuwd naar jouw mening. Baraka Allaho feeki dat je deze met mij (ons) hebt gedeeld. Onze meningen zijn hierover verdeeld. Ik ben er van overtuigd, daar valt een kapsel ook onder in mijn opinie, dat het opmaken van jezelf (door de grote meerderheid) wordt gedaan voor het oog van anderen. Wat denken anderen over mij? Ik geloof niet dat iemand uren lang zijn of haar haren en make-up doet (ja ook mannen) zodat ze uren voor de spiegel kunnen zitten om zichzelf te bewonderen. Maar goed ik zeg het nogmaals dit is mijn mening, mijn mening hoeft niet te kloppen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door KL00TZAKK Bekijk reactie
    Khir in sha Allah, ik was benieuwd naar jouw mening. Baraka Allaho feeki dat je deze met mij (ons) hebt gedeeld. Onze meningen zijn hierover verdeeld. Ik ben er van overtuigd, daar valt een kapsel ook onder in mijn opinie, dat het opmaken van jezelf (door de grote meerderheid) wordt gedaan voor het oog van anderen. Wat denken anderen over mij? Ik geloof niet dat iemand uren lang zijn of haar haren en make-up doet (ja ook mannen) zodat ze uren voor de spiegel kunnen zitten om zichzelf te bewonderen. Maar goed ik zeg het nogmaals dit is mijn mening, mijn mening hoeft niet te kloppen.
    Uiteindelijk zijn het meerdere mogelijke factoren. We zijn een product van de dunya tot we Allah ons ervan laten bevrijden