1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Oude m.nl leden

    Ik mis de oude goede tijden van m.nl. Wie van jullie heeft die nog meegemaakt ?
    Allah is enough for me.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Ik mis de oude goede tijden van m.nl. Wie van jullie heeft die nog meegemaakt ?
    Over welke jaren heb je het dan?
    They asked me who i love, i gave them 99 names.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door Moroccan4Life Bekijk reactie
    Over welke jaren heb je het dan?
    15 jaar geleden
    Allah is enough for me.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    15 jaar geleden
    Dat is wel heel lang geleden, ik denk dat al die leden nu rond de 30-40 jaar zijn, die kijken echt niet meer om naar deze website.
    They asked me who i love, i gave them 99 names.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door Moroccan4Life Bekijk reactie
    Dat is wel heel lang geleden, ik denk dat al die leden nu rond de 30-40 jaar zijn, die kijken echt niet meer om naar deze website.
    Ja klopt heel lang geleden. Meeste zullen inderdaad niet meer deze site bezoeken . Ik ben ook lang niet meer hierop geweest, maar was nieuwsgierig of er nog oude leden actief zijn.
    Allah is enough for me.

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Lid vanaf 2009 Was de tijd van diepongelukkig,Sensual, icetea35, weesbarmhartig, elmotcho,joker, smoothcriminal,mohamedddddddd,Fliefla of zoiets, salima,streetchick, en die zigeunerin kan even niet op haar naam komen najibsri, zammitaa,hasnisghir,bouchnaak en nog héél veel anderen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Ja klopt heel lang geleden. Meeste zullen inderdaad niet meer deze site bezoeken . Ik ben ook lang niet meer hierop geweest, maar was nieuwsgierig of er nog oude leden actief zijn.
    Ik ben pas actief op deze website sinds 2015, 4-5 jaar actief ongeveer, maar ik vergeet soms dat deze website al sinds 2000 bestaat, jij bent al actief sinds 2005, was de website toen anders? Waren er meer dingen te doen? Was er een chatroom? Ben wel benieuwd naar toen.
    They asked me who i love, i gave them 99 names.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door Moroccan4Life Bekijk reactie
    Ik ben pas actief op deze website sinds 2015, 4-5 jaar actief ongeveer, maar ik vergeet soms dat deze website al sinds 2000 bestaat, jij bent al actief sinds 2005, was de website toen anders? Waren er meer dingen te doen? Was er een chatroom? Ben wel benieuwd naar toen.
    Deze website bestaat al zolang . Ik was inderdaad voor het eerst lid geworden in het jaar 2005. Het was zeker anders destijds . De lede waren erg gezellig. We hadden leuke gesprekken over diverse onderwerpen. Het ging meestal over inhoud. Ik kan mij nog goed herrineren dat we met de ramadan altijd tot heel laat in de nacht wakker bleven. En dan hadden we met de leden zoveel vermaak en lol. Dat waren echt gouden tijden.
    Allah is enough for me.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Lid vanaf 2009 Was de tijd van diepongelukkig,Sensual, icetea35, weesbarmhartig, elmotcho,joker, smoothcriminal,mohamedddddddd,Fliefla of zoiets, salima,streetchick, en die zigeunerin kan even niet op haar naam komen najibsri, zammitaa,hasnisghir,bouchnaak en nog héél veel anderen
    De meeste leden die je opnoemt ken ik nog . Geweldige leden , heb met de meeste echt leuke gesprekken gehad .
    Allah is enough for me.

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    De meeste leden die je opnoemt ken ik nog . Geweldige leden , heb met de meeste echt leuke gesprekken gehad .
    Klopt waren leuke tijden veel gelachen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Klopt waren leuke tijden veel gelachen
    Spreek je nog iemand van hun?
    Allah is enough for me.

  12. #12
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Deze website bestaat al zolang . Ik was inderdaad voor het eerst lid geworden in het jaar 2005. Het was zeker anders destijds . De lede waren erg gezellig. We hadden leuke gesprekken over diverse onderwerpen. Het ging meestal over inhoud. Ik kan mij nog goed herrineren dat we met de ramadan altijd tot heel laat in de nacht wakker bleven. En dan hadden we met de leden zoveel vermaak en lol. Dat waren echt gouden tijden.
    Mooie tijden inderdaad onvergetelijk, gewoon inhoudelijk échte gesprekken ook gekke topic's maar altijd met respect naar elkaar. Tuurlijk waren er wel twee of drie "dorpsgekken" maar die heb je overal
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Spreek je nog iemand van hun?
    Yep heb nog contact met twee leden van toen. Hamdulilaah

    En jij?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Deze website bestaat al zolang . Ik was inderdaad voor het eerst lid geworden in het jaar 2005. Het was zeker anders destijds . De lede waren erg gezellig. We hadden leuke gesprekken over diverse onderwerpen. Het ging meestal over inhoud. Ik kan mij nog goed herrineren dat we met de ramadan altijd tot heel laat in de nacht wakker bleven. En dan hadden we met de leden zoveel vermaak en lol. Dat waren echt gouden tijden.
    Hahahaha

    Dan heb ik dus veel gemist.
    They asked me who i love, i gave them 99 names.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Yep heb nog contact met twee leden van toen. Hamdulilaah

    En jij?
    Wauw wat leuk! Nee ik spreek niemand meer helaas. Ik ben ook heel lang niet meer op deze site geweest .
    Allah is enough for me.