1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    trouwe met een vrouw die niet kan koke

    wallah dan vraag je toch zelf om probleme? sommige manne wete al van hun aanstaande dat ze niet kunne koke en dan gaan ze trouwe en dan gaan ze huile mij vrouw kan niet koke hhhh.

    een vrouw die niet kan koke is net alsof je geen vrouw hebt hhhhhh. nee man kan niet

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    I'd rather have a wife with Taqwa that guards her honor as well as mine. Consequently, she must neither betray me nor forfeit my rights.

    Dat ze 'n spiegelei kan bakken en zo is leuk meegenomen, maar ik weet -denk ik- bijna zeker dat ik beter en uitgebreider kan koken dan mijn toekomstige vrouw. Er zijn bepaalde eigenschappen die belangrijker en zeldzamer zijn dan koken, helemaal anno nu.

  3. #3
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Er zijn dingen die meer belangrijk zijn dan koken. Daarnaast kan je koken altijd leren...
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door SupeR_Giirl Bekijk reactie
    Nee joh zo een instelling moet je niet hebben.

    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Een vrouw wordt om vier redenen gehuwd; haar bezittingen, haar status, haar schoonheid en haar geloof. Trouw met hen om hun geloof, opdat je zult slagen.”
    (al-Boekhaari en Moeslim).

    Alleen bij (de meeste) Marokkanen is het trouw met een vrouw, indien ze goed kan koken .

    Stel dat ze bijna alles heeft, wat je hartje begeert, alleen kan ze niet goed koken. Ga je haar dan links laten liggen?
    Misschien staat ze er wel voor open om alles rustig in haar eigen huisje te leren.
    Misschien is dat juist het moment dat jullie samen gezellig in de keuken gaan staan en de leuke tijden gaan doorbrengen, waardoor jullie meer naar elkaar toe zullen groeien etc.
    No one is perfect. Accepteer elkaars tekortkomingen en werk er aan.
    Mooi gezegd koken kan ze leren bij Marokkanen draait alles om koezina wil bijna zeggen trouw de koezina dan inclusief koelkast

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben het eens met iedereen hier boven maar man als je vrouw goed kan koken dan heb je het wel getroffen

    FREE PALESTINE


  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie topic en jullie hebben me laten lachen met jullie reacties wijze woorden Allahoma baarik

    djazaakoum Allah gairan



    Een man met goede akhlaa9 EN kookkunsten
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Koken kan je altijd leren, en anders kan je het zelf doen. Als koken dus je ergste probleem is heb je een gezegend leven.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    trouwe met een vrouw die niet kan koke

    Samen klaarmaken totdat ze mijn kookkunsten heeft overgenomen..geef haar een maand de tijd.
    Is er daarna geen verbetering zichtbaar dan kan ze beginnen met haar spullen in te pakken.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    daar gaat je € 17.457,43 voor een vrouw die niet kan koken
    Offline

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Waar ben jij dan Goed voor? Kots

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Samen klaarmaken totdat ze mijn kookkunsten heeft overgenomen..geef haar een maand de tijd.
    Is er daarna geen verbetering zichtbaar dan kan ze beginnen met haar spullen in te pakken.
    Waarom trouw je?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    13
    18-12-2019

    Citaat Geplaatst door SupeR_Giirl Bekijk reactie
    Nee joh zo een instelling moet je niet hebben.

    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Een vrouw wordt om vier redenen gehuwd; haar bezittingen, haar status, haar schoonheid en haar geloof. Trouw met hen om hun geloof, opdat je zult slagen.”
    (al-Boekhaari en Moeslim).

    Alleen bij (de meeste) Marokkanen is het trouw met een vrouw, indien ze goed kan koken .

    Stel dat ze bijna alles heeft, wat je hartje begeert, alleen kan ze niet goed koken. Ga je haar dan links laten liggen?
    Misschien staat ze er wel voor open om alles rustig in haar eigen huisje te leren.
    Misschien is dat juist het moment dat jullie samen gezellig in de keuken gaan staan en de leuke tijden gaan doorbrengen, waardoor jullie meer naar elkaar toe zullen groeien etc.
    No one is perfect. Accepteer elkaars tekortkomingen en werk er aan.
    Mee eens

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Waarom trouw je?
    ? Ik ga voorlopig nog niet trouwen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-05-2017

    Niet erg, dan kook ik voor haar of koken we samen.
    Koken is te leren.