1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-05-2017

    Citaat Geplaatst door Algerian Bekijk reactie
    Ik zou ook gelijk kind dragen en baren
    Jij bent iemand die een vrouw afwijst omdat ze niet kan koken? Alles valt te leren. Zolang ze maar een goede moeder wordt voor je kinderen, goed is voor jou ouders, goed is voor jou en ze wilt leren koken is dat niet erg.

    Het is geven en nemen in een huwelijk.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-05-2017

    Citaat Geplaatst door Algerian Bekijk reactie
    Doe toch normaal man ik ga voor haar koken. Het spijt me als ik zoiets hoor dan lijkt het alsof men op zn knieën een vrouw achterna kruipt.
    Klopt, ik zou haar voeten kussen als ze niet kan koken.

  3. #18
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anouar123 Bekijk reactie
    Haha zoals ik eerder zei en vrouwen beamen dat ook. Mannen worden steeds meer vrouwelijker en vrouwen meer trekjes van mannen.
    Dus je verantwoording nemen bij wat je partner niet kan is vrouwelijk? En als een klein kind eisen dat anderen het voor je doet is mannelijk? Of hoe werkt dit, want ik snap het niet meer.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #19
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    wallah dan vraag je toch zelf om probleme? sommige manne wete al van hun aanstaande dat ze niet kunne koke en dan gaan ze trouwe en dan gaan ze huile mij vrouw kan niet koke hhhh.

    een vrouw die niet kan koke is net alsof je geen vrouw hebt hhhhhh. nee man kan niet
    Koken is wel het laatste waar je als man zorgen om moet maken wanneer je besluit te trouwen heden ten dage.

    Koken kun je leren echter slechte manieren bijvoorbeeld zie dat maar eens af te leren.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    carriere vrouwe die nooit in de keuke staan kan toch niet

    wallah dat kan gewoon niet
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Tegenwoordig kunnen mannen beter en lekkerder koken dan vrouwen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    daar gaat je € 17.457,43 voor een vrouw die niet kan koken
    hhhhhh wallah dit is egt ziek
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Justmyself. Bekijk reactie
    Tegenwoordig kunnen mannen beter en lekkerder koken dan vrouwen.
    wallah egt medelijde
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Citaat Geplaatst door Taztazz Bekijk reactie
    Haha weet dan dat jullie mosibat zijn
    Jij bent wel de grootste mosibah ke7la

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Er zijn onstabiele mannen en die gaan trouwen bazzz dan vraag je toch om thuis chaos

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9
    30-01-2015

    Wat heb je in hemelsnaam met voeten kussen

    Zoek een andere hobby

    IkStaRood

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    60
    01-01-2009

    Welke vrouw kan er nou niet koken? Je hebt genoeg sites waar je recepten vanaf kan halen. Zelfs een man kan het ?
    Ookal heeft Allah ons met een gezicht geschapen zijn er toch nog mensen die er twee hebben

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Iedereen kan koken, behalve als je zelf niet wilt. Koken maakt een huwelijk niet en kan een huwelijk ook niet breken. Richt je op dingen die er toe doen aardappel

  14. #29
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Gelukkig bestaat er internet en valt alles te leren. Zou mij eerder druk maken om haar Akhlaak en bleefdheidsnormen.... je kinderen zullen haar gedrag overnemen...

    Vrouwen van nu moesten vaak studeren en werken om hun ouders en zichzelf te onderhouden....

    Dus niet koken is te verklaren.... mannen bij ons in de familie kunnen ook alles... zowel koken als het huishouden.

    Dus richt je op ontwikkeling en dien.... ipv een tunnelvisie mbt wat iemand niet kan. Alles valt te leren

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Waar men zich druk om maakt.