1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    29-09-2014

    Kinkhoest vaccin zwangere?

    Salamo Alikom

    Wie heeft daar ervaring mee? Ik hoorde dat de nadeel is dat het immuunsysteem van de baby te vroeg wordt aangevallen

    Mijn verloskundige zegt weer zitten geen nadelen aan pffff
    Wat moeten we nou doen dan?

    Is er geen islamitische dokter die hier een oordeel over heeft??

  2. #2
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Gewoon niet doen joh. Om de 2 maanden komen ze weer met een nieuwe vaccinatie.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    waardeloze moeder ben je als je je kind zou vaccineren. Kan je net zo goed geen kinderen nemen, als je ze toch laat spuiten met allemaal ziektes en gekke dingen.
    Verdiep je er eens in, je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Heb dat nooit laten doen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    60
    17-11-2015

    Alikomsalam,

    Hierdoor hoeft het kind een paar vaccins niet meer. Zitten idd geen verdere nadelen aan
    Rabby ye3tilek weqfa sahla♥️

    Je kan je hier verder inlezen: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/22wekenprik
    Only ladies.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    120
    20-12-2011

    Alhamdl heb ik ook niet gedaan bij me kind. En gezond alhamdl. Zit alleen rotzooi in zoals kwik en almunium en vele andere zaken zoals gelatine enz

  7. #7
    Per aspera ad astra

    Reacties
    714
    13-12-2019

    Iedereen die beweerd dat vaccinaties slecht voor je zijn, moet eens een kijkje gaan nemen in landen weer ze geen vaccins hebben.

    En je dan maar afvragen waarom een kind op 2 jarige leeftijd overlijd aan een griepje. Stelletje onwetende idioten.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  8. #8
    Per aspera ad astra

    Reacties
    714
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    waardeloze moeder ben je als je je kind zou vaccineren. Kan je net zo goed geen kinderen nemen, als je ze toch laat spuiten met allemaal ziektes en gekke dingen.
    Verdiep je er eens in, je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.
    Waardeloos mens ben je als je praat over zaken waar je geen drol van weet.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    95
    11-04-2019

    Citaat Geplaatst door Avempace. Bekijk reactie
    Iedereen die beweerd dat vaccinaties slecht voor je zijn, moet eens een kijkje gaan nemen in landen weer ze geen vaccins hebben.

    En je dan maar afvragen waarom een kind op 2 jarige leeftijd overlijd aan een griepje. Stelletje onwetende idioten.
    Japan bijv???

    https://www.collective-evolution.com...hier-children/

  10. #10
    Per aspera ad astra

    Reacties
    714
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door Diverse Bekijk reactie
    Heb je het artikel zelf ook gelezen?
    The future belongs to those who prepare for it today.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    .

    In love ♡


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Alhoceima1985 Bekijk reactie
    Salamo Alikom

    Wie heeft daar ervaring mee? Ik hoorde dat de nadeel is dat het immuunsysteem van de baby te vroeg wordt aangevallen

    Mijn verloskundige zegt weer zitten geen nadelen aan pffff
    Wat moeten we nou doen dan?

    Is er geen islamitische dokter die hier een oordeel over heeft??
    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh ,


    Een “vaccin”, voor WAT DAN OOK, raad ik zeer zeker af! De keus is verder aan jou, ik kan niemand dwingen wat te doen of te laten.

    Tuurlijk, de dokter gaat jou niet en nooit vertellen dat je “natuurlijke medicijnen” moet gebruiken. Heeft een dokter ooit tegen jou gezegd dat je bijvoorbeeld honing met thee moet drinken voor je keel? Ik denk t niet. Ipv dat zeggen ze hier heb je een hoest drankje.

    Mohiem check mijn andere topics hieronder.

    Zie mijn eerdere topics:
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5727494

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5721897

    Laat je vooral niet bang maken, iemand die iets wilt verkopen gaat je niet de nadelen ervan laten zien.

    Wa Alaikoum Salam wa rahmatoullah wa barakatouh
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Vaccineren is heel slecht, maar we gaan een slechte tijd tegemoet, waar ze door corona ons gaan verplichten om te laten vaccineren, dit in combinatie met 5G, is gewoon verschrikkelijk...Ja rabb bescherm ons hiertegen, en vernietig hun plannen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    Vaccineren is heel slecht, maar we gaan een slechte tijd tegemoet, waar ze door corona ons gaan verplichten om te laten vaccineren, dit in combinatie met 5G, is gewoon verschrikkelijk...Ja rabb bescherm ons hiertegen, en vernietig hun plannen
    Hoop en sabr: Koran 8:30. Zij plannen en Allah plant ook. En Allah is de beste planner.

    Alhamdoulilah
    Hasbun Allah wa ni3mal wakeel
    Ramadan Mubarak
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Hoop en sabr: Koran 8:30. Zij plannen en Allah plant ook. En Allah is de beste planner.

    Alhamdoulilah
    Hasbun Allah wa ni3mal wakeel
    Ramadan Mubarak
    Idd Allah is de beste planner en de beste beschermer. In deze prachtige maand vragen we Allah om hun plannen te vernietigen.