1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie


    Wat denkt hij wel niet
    weet ik ook niet. Ik wou dat ik soms mensen begreep.

  2. #17
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    ik kom bij verschillende bedrijven en ontmoet verschillende mensen.
    En daar zitten ook mensen tussen die graag netwerken en die jou daar ook in mee mengen.
    Het is gewoon veel babbelen en de persoon tegenkomen die groot netwerk heeft.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    99
    13-05-2009

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Niet. Ik ontwijk mensen. Ik voel me altijd bekeken en ongemakkelijk. Gesprekken zijn akward.

    Had onlangs een netwerk bijeenkomst op werk met de burgemeester en allerlei bedrijven. Ik bleef veilig bij een collega staan. De burgemeester kwam met mij praten over hoe mooi hij het vond dat ik met hoofddoek diversiteit breng. En begon toen opeens over China te praten en zijn Chinese vrouw die nog in China woont. En ik dacht oke... En nu? En toen ging ik extra koffie halen.

    Waarom ben ik zo?
    Herkenbaar haha
    Ok

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Ik haat netwerken. Daar moet je gespreksstof voor hebben. En ik wil niet mijn gespreksstof delen met een vreemde.

    De netwerkbijeenkomsten waar ik nu ben geweest delen mensen het minst of geringste. Net als de burgemeester nu.... Ja ik heb een heel naar beeld nu over hem. Heeft hij een praatje gemaakt... Ja... Was het inhoudelijk.... Nee.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-01-2018

    Zo goed zijn in het geen je doet dat je netwerken van anderen gebruiken kan.
    Never again.