1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Zijn blanken mensen slecht?

    Ik heb nu al een aantal jaar geschiedenis lessen gevolgd (niet alleen op school) en als ik zo alles bekijk lijkt het net alsof de blanken mensen op de wereld gewoon slecht van binnen zijn.

    Ze hebben de meeste mensen gedood als een ras echt, gewoon hele rassen uitgemoord die niet meer bestaan. Ze waren het grootst in slavernij, zelfs alle landen gecombineerd in de wereld zou niet eens 5 procent van de witte mens bereiken. De grootste hypocrieten en leugenaars waren Amerikaanse en Europese leiders.

    En ja de grootste racisten op deze aarden dat ooit heeft geleefd. Nou ik zeg niet dat alle blanken mensen zo zijn maar als je naar de geschiedenis van deze planeet kijkt zijn het de meeste gewelddadige.

    Wat vinden jullie..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Wat ik vind? Sinds ik te weten ben gekomen en bewust ben geworden dat geschiedenis over het handelen gaat van politieke leiders, ben ik terughoudend geworden en disrespecteer informatie over geschiedenis. Ik hou het bij geschiedenis uit de Koran en soennah, dat is het meest veilig voor jouw intellect.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Blank
    Blacka
    White
    Getint
    Donker wit

    Conclusie of the earth


    Je hebt goede en slechte mensen

    Case closed
    Sim sala bim ewa kim

  4. #4
    Pray for better days

    Reacties
    115
    18-11-2019

    Ja!!
    Alhamdoulillaah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Interessant onderwerp

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Je topic doet mij denken aan een discussie die ik gisteren had met een Nederlandse arts. We hadden het over minderheden en bepaalde componenten die steeds terug komen (qua ontwikkeling, groei, aandoeningen die sommige minderheden vaker hebben) en toen vertelde hij mij iets wat me best wel shockeerde. Hij zei dat uit onderzoek blijkt dat Antillianen voor bijna 80% een laag IQ hebben (genetisch gezien) En toen zei hij ik heb mijn theorie hierover en dit mag ik waarschijnlijk niet zeggen.. Maar tijdens onze zwarte geschiedenis met het slavernij verleden, denk ik dat er een selectie is gemaakt op de Antillen. Want wie kies je? Een slaaf die zijn mond open trekt, slim is en sterk is of iemand die niet zo snugger is, die je kan onderdrukken en tegelijk wel sterk is. De eerste werden afgemaakt en de 2e werden vervoerd per boot en als slaaf gemaakt. En toen knikte hij, van zo hebben we er denk ik voor gezorgd.
    Is verschrikkelijk als dat wel waar is...
    Hartverscheurend. Maar Tranquille, is het niet zo dat wij genetisch gezien aantal zaken kunnen erven van onze voorouders? Dus ergens zal er procentueel weer wat uitschieters zijn qua intellect. Maar zéér triest en kei harde realiteit

    Hoe kun je zo zijn als "mens" hoe dan!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @topicstarter, interessant.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    In Curaçao en Suriname hebben ze nog de gulden als munteenheid.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #9
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Ik ben in en in slecht i guess
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    In Curaçao en Suriname hebben ze nog de gulden als munteenheid.
    "Gulden middenweg" zullen ze wel gedacht hebben...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Inderdaad, intelligentie wordt grotendeels bepaald door de genen, maar ook door omgevingsfactoren etc. Maar als je systematisch een bepaald groep uitselecteert (met allemaal laag iq) en de leden van deze groep met elkaar voortplant, dan krijg je dus een nageslacht met iets lager IQ dan gemiddeld. Dit is dan zonder de invloed van de omgeving in beschouw te nemen.

    Het is ronduit duivels. Heb hier geen woorden voor.
    Oké, dat is voor een groot deel bepalend en logisch eigenlijk. (omgevingsfactoren kunnen zóveel invloed hebben)

    La 7awla wala 9awata illah billah.
    Verschrikkelijk écht evil inderdaad!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Je topic doet mij denken aan een discussie die ik gisteren had met een Nederlandse arts. We hadden het over minderheden en bepaalde componenten die steeds terug komen (qua ontwikkeling, groei, aandoeningen die sommige minderheden vaker hebben) en toen vertelde hij mij iets wat me best wel shockeerde. Hij zei dat uit onderzoek blijkt dat Antillianen voor bijna 80% een laag IQ hebben (genetisch gezien) En toen zei hij ik heb mijn theorie hierover en dit mag ik waarschijnlijk niet zeggen.. Maar tijdens onze zwarte geschiedenis met het slavernij verleden, denk ik dat er een selectie is gemaakt op de Antillen. Want wie kies je? Een slaaf die zijn mond open trekt, slim is en sterk is of iemand die niet zo snugger is, die je kan onderdrukken en tegelijk wel sterk is. De eerste werden afgemaakt en de 2e werden vervoerd per boot en als slaaf gemaakt. En toen knikte hij, van zo hebben we er denk ik voor gezorgd.
    Is verschrikkelijk als dat wel waar is...
    ik wist dit eigenlijk al maar je moet ook beseffen hoe die slaven behandeld werden.

    Vast aan een ketting op een koude boot in de koud overvol met andere slaven, ziektes, honger, lastering.. Ben je ziek word je over boord gegooid en dan heb ik het nog niet over de donkere vrouw.

    Ik kan zo een hele verhaal schrijven over deze onderwerp maar besef dat slavernij gewoon 1 van de dingen zijn die ze deden. Ze hebben bijvoorbeeld een Ras van rond de 100miljoen weggevaagd (indianen)

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    ik wist dit eigenlijk al maar je moet ook beseffen hoe die slaven behandeld werden.

    Vast aan een ketting op een koude boot in de koud overvol met andere slaven, ziektes, honger, lastering.. Ben je ziek word je over boord gegooid en dan heb ik het nog niet over de donkere vrouw.

    Ik kan zo een hele verhaal schrijven over deze onderwerp maar besef dat slavernij gewoon 1 van de dingen zijn die ze deden. Ze hebben bijvoorbeeld een Ras van rond de 100miljoen weggevaagd (indianen)
    Precies, er word met geen woord meer over gerept. (Tussen neus en lippen door misschien) terwijl DAT een smerige bladzijde uit de geschiedenis is geweest die generaties na ons behoren te weten!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    470
    21-02-2017

    Shek igeshies tisegneft

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Precies, de geschiedenisboeken leren ons op school over de gouden eeuw, de VOC en allerlei onzin. Terwijl het een zwarte eeuw was door alle mensenrechtenschendingen die ze hebben begaan. En dan probeer ze het goed te maken met 1 keer per jaar dat Keti Koti gebeuren Nou er valt heeeeel wat goed te maken.
    On point

    Voelde me in de maling genomen,voorgelogen herkennen jullie dat gevoel? Het is dat onze ouders ons aanspoorde om ook zelf onderzoek te doen nooit zomaar iets aannemen voor zoete koek!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna