1. #31
    Lions d'Orange

    Reacties
    1.203
    15-10-2019

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    je bent net een kapotte kasette bandje, "je kan mij niet verweren" vervolgend met een paar smileys om zelfverzekerd over te komen.. Dit doe je nu al een aantal keer.

    Je vroeg geen vraag je stelde een opdracht, ik ben niet je mindere dat ik naar je commando's moet luisteren. Je gedroeg je letterlijk als een kleine kind en zei 3x of meer dat ik wollah moest zweren, om vervolgens een excuus te verzinnen niet inhoudelijk te reageren.

    Weet je wat ik ga je spelletje mee spelen. Je durft niet inhoudelijk te reageren om je ass te verweren.
    Een heeeeel betoog en geen enkel inhoudelijk antwoord op wat ik je net gevraagd heb.

    Wollah, wees gewoon stil. Je zet jezelf in elke topic voor lul, krullenbol.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    2013 bijna 7 jaar al volgens mij zijn er ondertussen ook kinderen geboren in de tussentijd maar laten gewoon 2 miljoen pakken.

    Als je kijkt naar de aantal voetballers met een migranten achtergrond zegt die 2 miljoen mij helemaal niks, vergelijk dat met de verhouding van coaches...
    De laatste cijfers zijn ook niet van nu dus ik heb gewoon 6 jaar gepakt.
    Het aantal is dit jaar ook niet echt terug gelopen qua trend volgens mij.
    Hoe dan ook, qua voetballers ligt de verhouding inderdaad heel anders.
    Alleen de gemiddelde trainer is ergens tussen de 40 en 60 en heeft nagenoeg altijd een achtergrond als profvoetballer, dus vis je uit de vijver van voetballers van 10 tot 40 jaar geleden, toen er helemaal niet zoveel voetballers met een migrantenachtergrond waren.
    Dus wat dat betreft is dat nog niet echt vreemd.
    We moeten kijken of het over een jaar of 20 wat anders is.

    Verder kunnen er nog allerlei andere verklaringen zijn, maar dat is nog te vroeg.
    War wel een factor is, is wat je overal ziet en dat is dat mannen vaker mannen kiezen, vrouwen vaker vrouwen, witte mensen vaker witte mensen etc.
    Dat is hier natuurlijk ook een factor.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    993
    17-01-2013

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    toen Benzema voor Algerije koos was Algerije nog in Burgeroorlog zoals zidane in jaren 90,Burgeroorlog was pas in 2003 definitief gestopt,maar Respect voor Karim hij geeft toe spijt te hebben,dat is al een statement voor de next shmetas die nu gaan nadenken

    Benzema debuteerde pas in 2007 voor Frankrijk.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    993
    17-01-2013

    Citaat Geplaatst door Atlas. Bekijk reactie
    2-2 tegen Marokko van tarik sektioui

    Dacht ik ook maar blijkt dus tegen Oostenrijk te zijn geweest, had ook gelijk gescoord tijdens zijn debuut. Hij had nooit voor hun moeten spelen, als Marokkaan voor NL spelen is al erg genoeg, maar als noord Afrikaan voor Frankrijk spelen is een dikke schande, helemaal al als je Algerijn bent.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door global30 Bekijk reactie
    Dacht ik ook maar blijkt dus tegen Oostenrijk te zijn geweest, had ook gelijk gescoord tijdens zijn debuut. Hij had nooit voor hun moeten spelen, als Marokkaan voor NL spelen is al erg genoeg, maar als noord Afrikaan voor Frankrijk spelen is een dikke schande, helemaal al als je Algerijn bent.
    je beseft wel dat Nederland gewoon moslims uitmoorden vroeger in Indonesië he? 500 kerken in het land gooiden om zo de islam weg te halen en daadwerkelijk mensen uit Indonesië heeft gebruikt als slaven? Of de grondstoffen en kruidens stelen waar door Nederland rijk werd.

  6. #36
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Respect voor Boussatta
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Respect voor Boussatta
    en jou.

  8. #38
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    en jou.
    Thanks! Likewise DubbD
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna