1. #331
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-06-2011

    Wel pro Turkije

  2. #332
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    No way dat ik pro turkije ben Wat valt er aan dit te verdedigen .

  3. #333
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Alweer die foto’s KingMaroc?
    Waarom zijn de erdogan groepies zo geiriteerd malona en wees nou eerlijk stel je voor dat mohamed 6 of bin salman met een travestiet iftar aan het eten tijdens de heillige maand ramadan . Pvsamazigh ging zo ver dat hij zei dat erdogan gedwonnen was hun zijn geen haar beter dan de madkhalis die elk excusuus gebruiken om bin salman vrij te pleiten .

  4. #334

  5. #335
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Gaat niet om Turken/Marokkanen(!)

    Gaat niet om Moslims/Cristenen/Joden

    Gaat niet om Azzuiel Shiiet/Soeniet A riffi/ Magrebhi..

    Gaat niet om West/ Zuid(!)

    Arrghh(!)

    Denk denk en onderzoek(!!)

    Het gaat om the real deal Algemeen Kwaad(!!) die al eeuwenlang met iedereen zijn voeten speelt(!!)

    En die word uitgeschakeld(!!)

    Of er is er een kans voor

    WORD WAKKER(!!!!)

  6. #336
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Zionisten zijn geen echte joden die zelfs de joden misbruiken..(!!!)

    Kijk achter de schermen(!!))

    ZIE(!!)

  7. #337
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Ik ben geen groupie van Erdie.

    Hij heeft een paar goede dingen gedaan en daar heb ik respect voor.
    Hoe hij zijn onderdanen heeft terug gehaald en heeft laten behandelen vanwege corona,
    het verdrijven van die duivel uit Libië, weer een moskee gemaakt van Hagia Sofia enz.

    Besef wel... Erdie is gekozen door het volk en dat is niet zomaar.
    Onze koning niet...

    Overigens... je ziet toch hoe awkward hij er bij zit.
    Echt een ikhwani altijd maar een hoop smoesjes maken voor de corupte leider je gaat me zeker net als psvamazigh vertellen dat hij gedwonnen was .En heeft de duivel uit libie verdreven jammer alleen dat hij niet de duivel heeft verdreven in oost turkistan waar moslims in concentratiekampen worden gezet door de hanchinesen geen 1 turkse soldaat sterker nog hij stuurd oeigoeren terug naar china laat me aub niet lachen malona aka berberpareltje .

  8. #338
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Echt een ikhwani altijd maar een hoop smoesjes maken voor de corupte leider je gaat me zeker net als psvamazigh vertellen dat hij gedwonnen was .En heeft de duivel uit libie verdreven jammer alleen dat hij niet de duivel heeft verdreven in oost turkistan waar moslims in concentratiekampen worden gezet door de hanchinesen geen 1 turkse soldaat sterker nog hij stuurd oeigoeren terug naar china laat me aub niet lachen malona aka berberpareltje .
    Niet gedwonnen ,de tegenstanders van Erdogan hebben hem uitgenodigd om de beeldvorming over Erdogan te beïnvloeden.
    Want zeg nou zelf,die foto is het enige wat jullie tegen Erdogan kunnen gebruiken ..terwijl we over het verraad van de arab leiders hele boeken kunnen schrijven

  9. #339
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie


    Maar kan je me tegenspreken?

    Hoe kom het dat de joden in de tijd toestemming gingen vragen om Issa/Jezus te gaan kruisigen?

    Bij wie?

    Wie zijn die?

    Waarom is die blank in de woestijn

    Waarom kan niemand me rechtreeks antwoorden?

    Je ava is best cute tho..

    Die is Italiaanse.. I know

  10. #340
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Lol... ik ben berberpareltje niet.
    Vandaar dat ik hier dus verrot wordt gescholden.

    Niemand heeft iets voor de Oeigoeren gedaan.
    Jouw Arabische leiders ook niet.

    Je moet nog veel leren over politiek en de nieuwe wereldorde als je denkt dat het zo makkelijk is om tegen grote wereldmachten in te gaan.

    Niemand hoeft je uit te schelden..
    Tenzij uit frustratie..omdat ze het nog niet snappen..

    Klopt wat je zegt..niemand(!) voorlopig(!)

    Maar dit geef ik je mee..

    Baas spelen is gemakkelijk...

    Leiden is moeilijk..

    Stap per stap..

    Wijs ze de weg...

  11. #341
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Echt een ikhwani altijd maar een hoop smoesjes maken voor de corupte leider je gaat me zeker net als psvamazigh vertellen dat hij gedwonnen was .En heeft de duivel uit libie verdreven jammer alleen dat hij niet de duivel heeft verdreven in oost turkistan waar moslims in concentratiekampen worden gezet door de hanchinesen geen 1 turkse soldaat sterker nog hij stuurd oeigoeren terug naar china laat me aub niet lachen malona aka berberpareltje .
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Niet gedwonnen ,de tegenstanders van Erdogan hebben hem uitgenodigd om de beeldvorming over Erdogan te beïnvloeden.
    Want zeg nou zelf,die foto is het enige wat jullie tegen Erdogan kunnen gebruiken ..terwijl we over het verraad van de arab leiders hele boeken kunnen schrijven
    !!
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  12. #342
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Monica Bekijk reactie
    Lol... ik ben berberpareltje niet.
    Vandaar dat ik hier dus verrot wordt gescholden.

    Niemand heeft iets voor de Oeigoeren gedaan.
    Jouw Arabische leiders ook niet.

    Je moet nog veel leren over politiek en de nieuwe wereldorde als je denkt dat het zo makkelijk is om tegen grote wereldmachten in te gaan.
    Nog meer smoesjes en wijzen naar de arabieren wat hebben jullie azulis gedaan voor de oeigoeren helemaal niks net zoals jullie trannykhalief die helemaal niks doet behalve geld vangen uit peking om zijn economie te redden .Hij is de enige die doet alsof hij de redder van de ummah niet de arabieren pakistanen of wie dan ook redder van de ummah daarna travestieten uitnodigen in de heillige maand ramadan. Ik weet je probeert je best te doen maar je faalt weer malona

  13. #343
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Niet gedwonnen ,de tegenstanders van Erdogan hebben hem uitgenodigd om de beeldvorming over Erdogan te beïnvloeden.
    Want zeg nou zelf,die foto is het enige wat jullie tegen Erdogan kunnen gebruiken ..terwijl we over het verraad van de arab leiders hele boeken kunnen schrijven
    Hier weer 1tje die wijst met zijn vinger naar de arabieren geen enkele argumenten gelijk aan whataboutism doen .De grootste verrader is de gene die zijn eigen volk terugstuurd naar china om in concentratiekampen gedumpt te worden in oost turkestan door de comunistische hanchinesen mede mogelijk gemaakt door de trannykhalief .

  14. #344
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Heeft die veel keuze dan ?
    Wat is dat voor een houding? Een leider dat vreest voor Allah zou nooit de onderdrukking van zijn ummah toestaan. Ieder leider die hier zijn ogen voor sluit is schuldig aan de leed.
    Heavy

  15. #345
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hier weer 1tje die wijst met zijn vinger naar de arabieren geen enkele argumenten gelijk aan whataboutism doen .De grootste verrader is de gene die zijn eigen volk terugstuurd naar china om in concentratiekampen gedumpt te worden in oost turkestan door de comunistische hanchinesen mede mogelijk gemaakt door de trannykhalief .
    bedoel je die arabische dictator en massamoordenaar genaamd sisi..
    ja die stuurde wel heel veel Oeigoeren terug naar china,was duidelijk te lezen in dat YouTube filmpje dat ik heb geplaatst.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"