1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Cyst in eierstokken

    Salam alikoum

    Zijn er dames hier die cyst in eierstokken hebben gehad? Ik heb de laatste 3 dagen enorm veel last van spierspanning in mijn baarmoeder en stekende pijn in mijn onderbuik. Ik ben op dit moment aan het ovuleren dus dacht dat het daarmee te maken had. Maar de pijn is echt intens..
    Heb vermoeden dat ik een cyste in mijn eierstok heb. Iemand hier ervaring mee?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    23-09-2018

    Naar de huisarts ermee voordat je kans hebt op onvruchtbaarheid!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Als het niet je maandstonden zijn die doorkomen dan zsm naar de huisarts gaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Zo snel mogelijk naar een dokter!
    Hoop dat je intussen bent geweest?
    Hoop dat het beter gaat

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Oeii heel veel beterschap
    Levensgenieter❤️

  6. #6
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Allah ishafeek

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    40
    20-06-2017

    Heel veel beterschap. Dit had ik vorig jaar bijna iedere maand wel ik creeepeeerde tijden de ovulatie voelde het gewoon. En tijdens het menstrueren zelf ging ik bekant dood. Heb er zelf niks tegen gedaan mama maakte kruiden thee telkens voor me en nu is het hamdoellah voorbij khair

  8. #8
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Salam alikoum

    Zijn er dames hier die cyst in eierstokken hebben gehad? Ik heb de laatste 3 dagen enorm veel last van spierspanning in mijn baarmoeder en stekende pijn in mijn onderbuik. Ik ben op dit moment aan het ovuleren dus dacht dat het daarmee te maken had. Maar de pijn is echt intens..
    Heb vermoeden dat ik een cyste in mijn eierstok heb. Iemand hier ervaring mee?
    Het kan ook ovulatiepijn zijn. Weinig vrouwen hebben dit, maar het kan als menstruatie pijn aanvoelen. Ik heb dit ook iedere maand en kan ontzettend veel pijn doen. Kan dan gewoon niet zitten of liggen en staan gaat ook moeilijk. Maar als de pijn na je ovulatie blijft aanhouden zou ik sowieso naar de huisarts gaan. Allaah y shafeek.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Veel sterkte ermee♡

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    @ topic starter ---> hoe gaat het nu met je?