1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Volle maan

    Wie is er ook extra gevoelig tijdens volle maan? Ik las dat er mensen sneller ziek worden, sneller boos enzo.. Dat heb ik gelukkig niet.
    Waar ik wel mee struggle zijn gekke desires man. Tijdens deze drie dagen neemt mijn libido voor de man zwaar toe. Ja, ik ben hetero.

    Ik merk echt dat dit niet oke is. Stel je blaast je laatste adem uit terwijl je aan het praten bent met Adil aan de telefoon.. tkhrat 3lik.

    Vanaf volgende maand ga ik In Sha Allah vasten tijdens de drie witte dagen

    Wie joint of wie doet dit al?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    35
    25-08-2018

    Ik voel me al een paar dagen fucked up.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Zuckie Bekijk reactie
    Ik voel me al een paar dagen fucked up.
    Hoe komt dat

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    35
    25-08-2018

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Hoe komt dat
    Ik denk eigenlijk sinds het zo vroeg donker aan het worden is. Fucked up depressief. Ik heb dat elk jaar. Ik heb echt zon en licht nodig.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Zuckie Bekijk reactie
    Ik denk eigenlijk sinds het zo vroeg donker aan het worden is. Fucked up depressief. Ik heb dat elk jaar. Ik heb echt zon en licht nodig.
    Ik voel je. Kom je ook aan tijdens wintertijd?
    Vanaf 2021 wordt het geschrapt vgm

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    35
    25-08-2018

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Ik voel je. Kom je ook aan tijdens wintertijd?
    Vanaf 2021 wordt het geschrapt vgm
    Ja, kom veel aan. Dat merk ik dan, en dan ga ik weer trainen om het weg te krijgen. Zodra de zomertijd begint ben ik kei blij. Echt bizar.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Vasten is heel goed, het maakt je sterker (als je gezond bent). Ik heb vasten ook opgenomen in mijn persoonlijke challenge tot 01-01-2020 en ik moet zeggen dat het heel gemakkelijk gaat. Je voelt je beter, positiever, sterker (mentaal: je bent veel helderder en fysiek: minder energie naar de maag enz) , je bent minder tijd kwijt aan eten, je lichaam ruimt de troep op en je maag + eetlust wordt minder.

    + het wordt al heel vroeg donker. Dus je slaat alleen ontbijt en lunch over en gaat dan vroeger dineren.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Vasten is heel goed, het maakt je sterker (als je gezond bent). Ik heb vasten ook opgenomen in mijn persoonlijke challenge tot 01-01-2020 en ik moet zeggen dat het heel gemakkelijk gaat. Je voelt je beter, positiever, sterker (mentaal: je bent veel helderder en fysiek: minder energie naar de maag enz) , je bent minder tijd kwijt aan eten, je lichaam ruimt de troep op en je maag + eetlust wordt minder.

    + het wordt al heel vroeg donker. Dus je slaat alleen ontbijt en lunch over en gaat dan vroeger dineren.
    Wat goed van je kajol Allahuma bareek. Ik merk ook dat ik tijdens het vasten scherper ben, mede omdat je niet steeds nadenkt over wat je gaat eten. Vast je de 3 witte dagen of alleen ma/do? Of beiden?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Zuckie Bekijk reactie
    Ja, kom veel aan. Dat merk ik dan, en dan ga ik weer trainen om het weg te krijgen. Zodra de zomertijd begint ben ik kei blij. Echt bizar.
    I know, fluitende vogels en zonlicht geven je een voldaan gevoel, veel beter in je vel en dankbaarder voor het leven lijkt het wel Subhanallah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Tijdens volle maan verander ik in een weerwolf

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Tijdens volle maan verander ik in een weerwolf
    En dan jaag je op vrouwen zeker

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Wat goed van je kajol Allahuma bareek. Ik merk ook dat ik tijdens het vasten scherper ben, mede omdat je niet steeds nadenkt over wat je gaat eten. Vast je de 3 witte dagen of alleen ma/do? Of beiden?
    Nee joh, paar dagen is geen challenge. Ik 'werk' vanuit huis nu en de dagen zijn kort. Dus ik heb er een hoog aantal van gemaakt, die ik per se moet behalen. Tot nu toe gaat het heel goed, alhamdoelillah. Ziektes en winterdepressies hebben mij overgeslagen (in sha Allah blijft het zo).

    Ik heb nog wat andere challenges (zelfopgelegde) en ik moet zeggen dat het hebben van persoonlijke doelen, je grenzen verleggen en opzoeken je sterker maakt. Winterboost, zeg maar.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    En dan jaag je op vrouwen zeker
    je hebt me door

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Nee joh, paar dagen is geen challenge. Ik 'werk' vanuit huis nu en de dagen zijn kort. Dus ik heb er een hoog aantal van gemaakt, die ik per se moet behalen. Tot nu toe gaat het heel goed, alhamdoelillah. Ziektes en winterdepressies hebben mij overgeslagen (in sha Allah blijft het zo).

    Ik heb nog wat andere challenges (zelfopgelegde) en ik moet zeggen dat het hebben van persoonlijke doelen, je grenzen verleggen en opzoeken je sterker maakt. Winterboost, zeg maar.
    You are very clever I must say. Ik moet 2 maanden vasten, dus denk dat ik er morgen aan begin in sha Allah, anders komt het nooit

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    You are very clever I must say. Ik moet 2 maanden vasten, dus denk dat ik er morgen aan begin in sha Allah, anders komt het nooit
    Gewoon doen, nu kan het nog heel gemakkelijk + we weten niet hoe lang we nog hebben.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.