1. #31
    Verbannen

    Reacties
    453
    15-08-2019

    Oh nee sorry.. ze danst alsof ze spastische trekken heeft in haar spieren. En haar hoofd staat me echt niet aan. Ze3ma sexy doen.. ga weg!! Hahahaha ieeuw.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Baraad Bekijk reactie
    Oh nee sorry.. ze danst alsof ze spastische trekken heeft in haar spieren. En haar hoofd staat me echt niet aan. Ze3ma sexy doen.. ga weg!! Hahahaha ieeuw.
    HHAHHAHHAAHAH wollah ik hou daarvan
    Ze heeft er plezier in. Je hoeft niet altijd zo zwoel en sexy te kijken

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    453
    15-08-2019

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    HHAHHAHHAAHAH wollah ik hou daarvan
    Ze heeft er plezier in. Je hoeft niet altijd zo zwoel en sexy te kijken
    Ja en zij doet dat wel. Daarom vind ik haar maar niks.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Baraad Bekijk reactie
    Ja en zij doet dat wel. Daarom vind ik haar maar niks.
    Heb je echt les gegeven? Ik wil echt leren

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    453
    15-08-2019

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Heb je echt les gegeven? Ik wil echt leren
    Ja, maar was voor kort. Leren? Je kunt het toch al gewoon experimenteren met je lichaam, voel de muziek aan en gewoon je lichaam vrijgeven aan de muziek. Probeer je te concentreren op 1 punt, ga op je tippen staan wanneer je danst, dan kan je gemakkelijker met je bekken op en neer bewegen. Hou altijd je navel naar binnen als je danst. Gebruik je armen en handen voor evenwicht.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    92
    08-01-2015

    Citaat Geplaatst door Baraad Bekijk reactie
    Ja, maar was voor kort. Leren? Je kunt het toch al gewoon experimenteren met je lichaam, voel de muziek aan en gewoon je lichaam vrijgeven aan de muziek. Probeer je te concentreren op 1 punt, ga op je tippen staan wanneer je danst, dan kan je gemakkelijker met je bekken op en neer bewegen. Hou altijd je navel naar binnen als je danst. Gebruik je armen en handen voor evenwicht.
    Kan jij die body roll doen maar dan met je buik? Hoe de fuck doen ze dat..
    En soms zie je die kont naar rechts gaan terwijl ze nog shaked. Like how the fuck

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    453
    15-08-2019

    Citaat Geplaatst door LesArab Bekijk reactie
    Kan jij die body roll doen maar dan met je buik? Hoe de fuck doen ze dat..
    En soms zie je die kont naar rechts gaan terwijl ze nog shaked. Like how the fuck
    Oefenen baart kunst
    Je buikspieren opspannen en tegelijkertijd inademen maar langzaam. Haha hoe raakt klikt dit. Maar heeft echt te maken met lichaamsperceptie en hoe snel jij je spieren kunt opspannen als je gewrichten in de juiste hoek kunt bewegen. Blijven oefenen gewoon. Jij kunt dit ook. Je hebt een Afrikaanse body, dus die hebben sowieso meer gevoel in ritme. En je bent geen stijve plank