1. #31
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk wel dat TSLA gaat zakken na hun cijfers, het is veel te ver omhoog gestegen. Vooral als weer blijkt dat de winsten tegenvallen. Elon gaat weer iets "nieuws" naar buiten brengen om weer sensatie te creëren.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #32
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Tesla zal niet gauw zakken. Het heeft genoeg geldschieters.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Ik denk wel dat TSLA gaat zakken na hun cijfers, het is veel te ver omhoog gestegen. Vooral als weer blijkt dat de winsten tegenvallen. Elon gaat weer iets "nieuws" naar buiten brengen om weer sensatie te creëren.
    Klopt, ze komen over 2 dagen met cijfers. Ik hoop op een zware daling, maar het zou met niet verbazen als ze vooral gaan kijken naar verkoopcijfers van de Model 3, ongeacht of Tesla winst maakt of niet.

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Tesla zal niet gauw zakken. Het heeft genoeg geldschieters.
    Ik las dat als Tesla dit koersniveau behoudt in de komende 6 maanden, dan kan Elon Musk een bonus van 55 miljard dollar verdienen. Dus zou me niet verbazen als Musk onder een hoedje speelt met grote investeerders.

  4. #34
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Klopt, ze komen over 2 dagen met cijfers. Ik hoop op een zware daling, maar het zou met niet verbazen als ze vooral gaan kijken naar verkoopcijfers van de Model 3, ongeacht of Tesla winst maakt of niet.



    Ik las dat als Tesla dit koersniveau behoudt in de komende 6 maanden, dan kan Elon Musk een bonus van 55 miljard dollar verdienen. Dus zou me niet verbazen als Musk onder een hoedje speelt met grote investeerders.
    Tesla inc heeft een beurswaarde van 88 miljard dollar.
    Musk weet hoe hij zijn aandeelhouders gerust kan stellen, daarnaast is Tesla een echte wereldwijde erkende merk. Auto industrie is een big business.

  5. #35
    Per aspera ad astra

    Reacties
    717
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Vandaag nog heeft Tesla een upgrade gekregen naar 800 dollar, en het is meteen 30 dollar gestegen, gaat nergens over. Ik blijf erbij dat ze binnen 3 tot 6 maanden gaan zakken naar 400 dollar. Netflix komt zometeen met 4de kwartaal cijfers van 2019, wel spannend. Ik verwacht dat ze met relatief goede cijfers gaan komen, vooral vanwege The Irishman.
    Dan koop ik bij. Ik investeer voor een horizon van 5 a 10 jaar en ben geen daytrader. Ik geloof dat zij nog een x 10 groeipotentieel hebben. Zeker als robotaxi’s ze gaat lukken.

    Ik ben in 2016 voor het eerst in Tesla gestapt, volg het bedrijf nauwlettend en ben zelf Tesla eigenaar. Dus een klein dip is een mooie buying opp. voor mij.

    Dit is in het kort mijn visie achter Tesla:
    https://youtu.be/HwvXHRXH8hs
    The future belongs to those who prepare for it today.

  6. #36
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Tesla zal niet gauw zakken. Het heeft genoeg geldschieters.
    Zeker wel, het is in de afgelopen maanden gewoon parabolisch omhoog gegaan, zulke aandelen raken even oververhit en krijgen dan een correctie.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #37
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    In 2 maanden $250 omhoog geschoten..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #38
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #39
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  10. #40
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    45
    24-08-2014

    LaatsteGeruchten where are you i need you
    -

  12. #42
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Zeker wel, het is in de afgelopen maanden gewoon parabolisch omhoog gegaan, zulke aandelen raken even oververhit en krijgen dan een correctie.

    Het verlies marge is niet iets om paniek over te raken.

    Voor een balans op te maken heb je altijd winst en verlies rekening en uiteindelijk gaat het om de nettowinst.

    De oliebeurs schommelt ook dat houdt de markt scherp.

  13. #43
    Per aspera ad astra

    Reacties
    717
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    zeker wel, het is in de afgelopen maanden gewoon parabolisch omhoog gegaan, zulke aandelen raken even oververhit en krijgen dan een correctie.
    Hahahahahahahahahhahahahah.

    *kijkt nogmaals naar de after hours cijfers*

    Hahahahahhaahahhaabahhahahah.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    20
    24-12-2019

    Kijk die premarket van Tesla

  15. #45
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Avempace. Bekijk reactie
    Hahahahahahahahahhahahahah.

    *kijkt nogmaals naar de after hours cijfers*

    Hahahahahhaahahhaabahhahahah.
    Die shit is 3ayek...

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.