1. #16
    Per aspera ad astra

    Reacties
    717
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik verwacht dat er een zware correctie gaat komen op Wall Street. Ik denk dat binnen de komende 3 maanden Tesla minimaal 150 dollar gaat zakken en Netflix minimaal 100 dollar. Ze krijgen dit jaar namelijk kapot veel concurrentie.

    We zullen zien of ik gelijk krijg.

    Huidige koers Netflix: 340 dollar
    Huidige koers Tesla: 510 dollar
    All in Tesla en Netflix.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  2. #17
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik verwacht dat er een zware correctie gaat komen op Wall Street. Ik denk dat binnen de komende 3 maanden Tesla minimaal 150 dollar gaat zakken en Netflix minimaal 100 dollar. Ze krijgen dit jaar namelijk kapot veel concurrentie.

    We zullen zien of ik gelijk krijg.

    Huidige koers Netflix: 340 dollar
    Huidige koers Tesla: 510 dollar
    waarvan geen 1 met dezelfde kwaliteit. Een kleine correctie zou alleen maar gezond zijn.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Avempace. Bekijk reactie
    All in Tesla en Netflix.
    Dus jij gelooft niet in mijn voorspelling? Ik zou nu juist short gaan.

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    waarvan geen 1 met dezelfde kwaliteit. Een kleine correctie zou alleen maar gezond zijn.
    De meeste aandelen in de Dow Jones en Nasdaq zijn nu overgewaardeerd, dus een correctie is onvermijdelijk denk ik. En wat bedoel je trouwens, dat je niet gelooft in serieuze concurrentie? Zowat alle autofabrikanten komen met relatief goedkope elektrische modellen, denk aan Volkswagen, Renault, Ford en Peugeot. En Netflix krijgt te maken met Disney+ en misschien ook AppleTV+.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    350
    08-12-2019

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Wordt tanken duurder dan?
    Pff en hoe
    Ik wilde bijna diezel tanken

    Dachte Was benzine prijs

    One and only

  5. #20
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Dus jij gelooft niet in mijn voorspelling? Ik zou nu juist short gaan.



    De meeste aandelen in de Dow Jones en Nasdaq zijn nu overgewaardeerd, dus een correctie is onvermijdelijk denk ik. En wat bedoel je trouwens, dat je niet gelooft in serieuze concurrentie? Zowat alle autofabrikanten komen met relatief goedkope elektrische modellen, denk aan Volkswagen, Renault, Ford en Peugeot. En Netflix krijgt te maken met Disney+ en misschien ook AppleTV+.
    Conc van Netflix is begrijpelijk, tesla ben ik niet met je eens, is gewoon een merk met de beste product en ook een fanbase

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Conc van Netflix is begrijpelijk, tesla ben ik niet met je eens, is gewoon een merk met de beste product en ook een fanbase
    Tesla is meer een hype. Vergeet niet dat die Tesla Model 3 veel duurder is geworden dan was belooft, het kost 50.000 euro. Dus de massa gaat kiezen voor goedkopere auto's denk ik. Zie link voor meer info:

    https://ev-database.nl

  7. #22
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Tesla is meer een hype. Vergeet niet dat die Tesla Model 3 veel duurder is geworden dan was belooft, het kost 50.000 euro. Dus de massa gaat kiezen voor goedkopere auto's denk ik. Zie link voor meer info:

    https://ev-database.nl
    Elektrische autto's zijn sowieso een hype, grootste verkopen in heel de EU is in NL en NO. iets van 97% benzine en diesel de rest elektrisch. Tesla kun je niet vergelijken met een Nissan leaf of een ioniq, Tesla heeft echt een fanbase, aandeel gaat bij elke scheet van musk omhoog of omlaag.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Elektrische autto's zijn sowieso een hype, grootste verkopen in heel de EU is in NL en NO. iets van 97% benzine en diesel de rest elektrisch. Tesla kun je niet vergelijken met een Nissan leaf of een ioniq, Tesla heeft echt een fanbase, aandeel gaat bij elke scheet van musk omhoog of omlaag.
    Nee klopt, dat aandeel is weer een geval apart. Maar als die verkoopcijfers gaan zakken, dan kan het niet anders dat ook dat aandeel omlaag gaat. Tesla maakt de laatste jaren amper winst, dus dat aandeel draait nu vooral op fans. Ook Beyond Meat was een hype en is zwaar gecorrigeerd vorig jaar, maar het krabbelt nu weer op omdat ze mogelijk een deal gaan maken met Mcdonalds.

  9. #24
    Per aspera ad astra

    Reacties
    717
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Dus jij gelooft niet in mijn voorspelling? Ik zou nu juist short gaan.



    De meeste aandelen in de Dow Jones en Nasdaq zijn nu overgewaardeerd, dus een correctie is onvermijdelijk denk ik. En wat bedoel je trouwens, dat je niet gelooft in serieuze concurrentie? Zowat alle autofabrikanten komen met relatief goedkope elektrische modellen, denk aan Volkswagen, Renault, Ford en Peugeot. En Netflix krijgt te maken met Disney+ en misschien ook AppleTV+.
    Geloof juist absoluut niet jouw voorspelling v.w.b. Tesla.
    Als jij nou short gaat, dan ga ik long. Dan spreken we elkaar over een paar jaar wel weer.

    Over netflix zou je gelijk kunnen hebben. Zij hebben geen moat.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  10. #25
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Avempace. Bekijk reactie
    Geloof juist absoluut ninet jouw voorspelling v.w.b. Tesla.
    Als jij nou short gaat, dan ga ik long. Dan spreken we elkaar over een paar jaar wel weer.
    Trouwens ik zie nu pas dat jouw ava van Berserk is gruwelijkste anime na DBZ

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #26
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #27
    Per aspera ad astra

    Reacties
    717
    13-12-2019

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Trouwens ik zie nu pas dat jouw ava van Berserk is gruwelijkste anime na DBZ
    HAHA. Jij weet het, broer.
    The future belongs to those who prepare for it today.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Avempace. Bekijk reactie
    Geloof juist absoluut niet jouw voorspelling v.w.b. Tesla. Als jij nou short gaat, dan ga ik long. Dan spreken we elkaar over een paar jaar wel weer. Over netflix zou je gelijk kunnen hebben. Zij hebben geen moat.
    Vandaag nog heeft Tesla een upgrade gekregen naar 800 dollar, en het is meteen 30 dollar gestegen, gaat nergens over. Ik blijf erbij dat ze binnen 3 tot 6 maanden gaan zakken naar 400 dollar. Netflix komt zometeen met 4de kwartaal cijfers van 2019, wel spannend. Ik verwacht dat ze met relatief goede cijfers gaan komen, vooral vanwege The Irishman.

  14. #29
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  15. #30
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Vandaag nog heeft Tesla een upgrade gekregen naar 800 dollar, en het is meteen 30 dollar gestegen, gaat nergens over. Ik blijf erbij dat ze binnen 3 tot 6 maanden gaan zakken naar 400 dollar. Netflix komt zometeen met 4de kwartaal cijfers van 2019, wel spannend. Ik verwacht dat ze met relatief goede cijfers gaan komen, vooral vanwege The Irishman.
    Ewa natuurlijk is Tesla niet meer waard als bijvoorbeeld VW en Toyota, dat krijg je wel met die aandeel op zulke hoogtes maar het sentiment zegt KOOP dus moet je meegaan, niet tegen vechten. Zelfde als BYND gewoon meegaan.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.