1. #151
    Lions d'Orange

    Reacties
    1.203
    15-10-2019

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    is niet gemaakt door een Fransman noch door een homo. De Nederlandse vlag waar komt die vandaan? Slavenhandelaars die duizenden moslims in Indonesië hebben uitgemoord meer dan 500 kerken hebben gegooid op het land en het land letterlijk heeft beroofd voor 100e jaren van hun grondstoffen... Een vlag dat staat voor secularisme, slavenhandel, massamoorden in Amerika en zo kan ik nog even door gaan.

    Blijf maar denken dat je een Nederlander bent ook al willen ze jou soort genoten eruit.
    Waarom lieg jij zoveel?

    Het is wel degelijk ontworpen door een Fransman. Een Franse generaal genaamd Hubert Lyautey.

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    waar praten we eigenlijk over,mischien word deze ihattaren in de toekomst gewoon een flop zoals veel die in eredivisie worden gehyped,serieus ik volg wk u17 zag paar voetballers bij Frankrijk tering die waren goed en zijn al denk ik verder dan ihattaren wollah maar ze worden niet gehyped zijn onbekend ,Brazilie ook hebben u17 paar goede lopen de 2 landen die alles wonnen in de poul op wk u17 nu,3 wedstrijden 9 punten

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    die middenvelder van Frankrijk U17 speelt bij jong Lyon vind hem beter dan Ihattaren,je moet wk u17 volgen,in eredivisie kan alles makkelijk en de keepers hier egt pannekoek andere competities is andere koek

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    16.984
    17-02-2016

    Popcorn time.

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Ik ben blij voor die jongen dat er nu duidelijkheid is, was ik ook geweest als hij voor Marokko had gekozen, maar uiteraard vind ik het fijn dat hij voor Nederland heeft gekozen.
    Gelukkig hebben ook de veruit de meeste leden hier daar respect op een paar droeftoeter nationalisten na.

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Je begrijpt het verkeerd. Het gaat niet om het verschil in extremen. Het gaat om dat iemand in staat is om te rationaliseren dat zijn niet goed bedoelde meester het waard is om te dienen, waar dat ook door gedreven mag worden.

    Ik denk in dit geval heb je gasten die het gewoon leuk vinden om contrario te zijn, en of de arrogantie en hoogmoed van hun blanke broeders delen en zich beter voelen dan eigen volk net zo dat de blanken zich beter voelen. Het is best triest als je het zo bekijkt
    Ultieme arrogantie is vaak te herkennen in het niet kunnen accepteren en respecteren dat iemand een andere keus maakt of mening heeft.

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Hij krijgt de kans niet om het shirtje aan te trekken staan nog 1 interland ermee te spelen voor grote oranje

    Wacht maar af
    Jij hoopte dus dat hij voor Marokko zou kiezen omdat je denkt dat hij niet goed genoeg is voor het Nederlands elftal.
    Opvallend.

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Majidrifi Bekijk reactie
    Marokko is de grootse francophiele samenlevening ter wereld!! Wees vooral trots op Marokko!! Open morgen de grenzen en heel Marokko is leeg. Gewoon omdat het zo goed gaat in Marokko. Zelfs de Koning durft zich geeneens te laten behandelen in Marokko, maar volgens vele hier gaat het top in Marokko.....
    Dat geldt voor elk land zolang verschillen in rijkdom tussen landen wereldwijd groot zijn.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    3.755
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ziyech baas trotse Amghrabi

    https://youtu.be/J7kqIXTk_Hw
    Wollah respect voor ziyech
    Van hem had ik eerder verwacht dat ie voor hollanda zou kiezen......
    Maar toch voor eigenbehoud

    En badr vecht voor marokkaanse vlag
    Kon zomaar hollanda zijn
    Respect man
    Sim sala bim ewa kim

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Wollah respect voor ziyech
    Van hem had ik eerder verwacht dat ie voor hollanda zou kiezen......
    Maar toch voor eigenbehoud

    En badr vecht voor marokkaanse vlag
    Kon zomaar hollanda zijn
    Respect man
    Heel veel respect

  9. #159
    Lions d'Orange

    Reacties
    1.203
    15-10-2019

    Citaat Geplaatst door Majidrifi Bekijk reactie
    Marokko is de grootse francophiele samenlevening ter wereld!! Wees vooral trots op Marokko!! Open morgen de grenzen en heel Marokko is leeg. Gewoon omdat het zo goed gaat in Marokko. Zelfs de Koning durft zich geeneens te laten behandelen in Marokko, maar volgens vele hier gaat het top in Marokko.....
    Dat zijn blinde nationalisten. Die kunnen niet rationeel denken.

  10. #160
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Majidrifi Bekijk reactie
    Marokko is de grootse francophiele samenlevening ter wereld!! Wees vooral trots op Marokko!! Open morgen de grenzen en heel Marokko is leeg. Gewoon omdat het zo goed gaat in Marokko. Zelfs de Koning durft zich geeneens te laten behandelen in Marokko, maar volgens vele hier gaat het top in Marokko.....
    Wallah jij liegt. Denk je dat ze allemaal leeghoofden zijn. Mensen hebben daar miljoenen. Hebben daar zaken. En ze gaan dat verlaten om bij jou te komen zitten in coffeeshop of wat

  11. #161
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Ik wist het.
    Ik wens Ihatarren het allerbeste.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door RealBIood Bekijk reactie
    Waarom lieg jij zoveel?

    Het is wel degelijk ontworpen door een Fransman. Een Franse generaal genaamd Hubert Lyautey.
    Hahaha je haalt 1 stukje van alles wat ik zeg omdat je niks inhoudelijks had op te merken. En nee de ontwerp kwam gewoon van Yusef ben Hassan.

    Raar als het door de Fransen werd ontworpen waarom mocht het nooit gebruikt worden op zee gebied of bij de grenzen alleen binnenlands op sommige tijden.

    Kom aub met bewijs dat die Fransman het ontwerpen heeft.

  13. #163
    Lions d'Orange

    Reacties
    1.203
    15-10-2019

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hahaha je haalt 1 stukje van alles wat ik zeg omdat je niks inhoudelijks had op te merken. En nee de 1e variant werd gewoon ontworpen door Yusef ben Hassan dus jij liegt. Aub kom met bewijzen, zolang je hier geen bron vermeld zal ik jou een leugenaar noemen.
    Deze gozer liegt er echt zoveel op los

    Je praat over bronnen, terwijl je zelf helemaal niks plaatst. Hier de bron waarin bevestigt wordt dat het Hubert Lyautey was die met het ontwerp kwam van de groene ster en dit heeft voorgesteld aan diezelfde Yusef Ben Hassan waarnaar het in de vorm van een overeenkomst werd vastgelegd dat dit de vlag zou worden. Toen Marokko onder Spaanse en Franse regime kwam, werd die vlag verbannen totdat Marokko onafhankelijk werd.

    On November 17, 1915, Resident General Hubert Lyautey had Sultan Yusef sign a dhahir that made Morocco's flag red with a green interlaced pentangle.[1] The five points of the star stand for Love, Truth, Peace, Freedom, and Justice. While Morocco was under French and Spanish control, the red flag with the seal in the center remained in use, but only inland. Its use at sea was prohibited. When independence was restored in 1956, it once again became the national flag.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Majidrifi Bekijk reactie
    Marokko is de grootse francophiele samenlevening ter wereld!! Wees vooral trots op Marokko!! Open morgen de grenzen en heel Marokko is leeg. Gewoon omdat het zo goed gaat in Marokko. Zelfs de Koning durft zich geeneens te laten behandelen in Marokko, maar volgens vele hier gaat het top in Marokko.....
    oké de 1e zin is al een aanname gebaseerd op emotie dus dat skippen we.

    Er zijn genoeg landen waar je van de grens kan opzetten en iedereen zou eruit rennen zoals jij zegt zelfs in Oost Europa. Maar je generaliseert natuurlijk want Marokko heeft een aardig grote midden/hogere klasse die het financieel het beter doen dan hier. Misschien eens stoppen met het kijken naar alleen sommige dorpjes in de rif of de medina van sommige steden maar ook daar buiten.

    Snap trouwens helemaal niet wat welvaart met een keuze te maken heeft? Ik zou juist denken van kijk Marokko is niet zo rijk ik ga wat doen voor mij vader land.

  15. #165
    Lions d'Orange

    Reacties
    1.203
    15-10-2019

    The plain red flag that had been displayed by the ships of Morocco was modified by the French on November 17, 1915. To its centre was added the ancient pentagram known as the Seal, or Pentacle, of Solomon. It has a long history in ancient cultures over wide geographic and religious areas, and its meanings are quite different from the five-pointed star of modern flags, first popularized by the United States.
    https://www.britannica.com/topic/flag-of-Morocco

    Doe eerst je research voordat je zomaar begint te praten.