1. #16
    ...

    Reacties
    289
    04-12-2008

    Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    Hejj sgad xx
    Haha, hoe oud ben jij wel niet? En waarom typ je zo?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    57
    25-06-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal202 Bekijk reactie
    Haha, hoe oud ben jij wel niet? En waarom typ je zo?
    hey, check is jou pm

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    10
    25-04-2013

    pfffff je bent de grootste mafkees als je dat niet doet, vrouwen houden daar van.

    soms in de gang soms in de keuken soms ij de huiskamer , soms in de douch. soms als ze na een lange dag thuis koms pak je haar onverwachts in de gang.

    soms buiten op een plek waar je betrapt kan worden etc etc vrouwen houden daar van.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    87
    12-01-2018

    Me PM is niet bomvol, als iemand me PM stuurt vanwege deze topic, praat ik sowieso niet mee
    enige wat ze dan zeggen is: ewaaa likken?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    wat had je dan verwacht,....de Nobelprijs?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-10-2019

    Zo nu en dan wel buiten de slaapkamer. Dat maakt het lekker. Woonkamer, keuken, douche en hotel. Deze laatste is het lekkerst buiten de slaapkamer.

  7. #22
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Kots

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    102
    29-05-2013

    douche.......lekker staand doggy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Doe maar niet, de duivel bespied jullie, vanwaar jullie hem niet zien (staat in de Koran/Hadith). Beste is lekker in jullie eigen bed, met een laken of iets over jullie heen. Als je te vaak die spanning opzoekt, dan wordt je op een gegeven moment niet meer geprikkeld en voel je geen spanning als je het op een “normale” plek zoals thuis doet.

    Nadat je kinderen hebt, is het druk en kan niet niet altijd ertussenuit naar “een plek met spanning”. Dus dan komt er niks van of heel moeilijk, met alle slechte gevolgen van dien.

    Dan ga je elkaar niet echt meer zien staan, omdat je geen spanning voelt bij elkaar.

    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    63
    14-07-2019

    Echt aandacht tekort. Hou je prive dingen bij je mensen

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    3
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    Alleen buiten gedaan in de auto.

    Sta er zelf wel voor open om het een keer in een park of bos te doen in het donker. Alleen weet ik dat het heeeeel moeilijk is om dat van een partner te verwachten.
    Een open park met alleen gras in het donker lijkt me wel wat minder eng als begin.
    Alleen 7ayawan willen buiten op het gras..

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    3
    18-03-2020

    Relaxxxx jongen atbohryed rakho!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    294
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door Roshni_25 Bekijk reactie
    Me PM is niet bomvol, als iemand me PM stuurt vanwege deze topic, praat ik sowieso niet mee
    enige wat ze dan zeggen is: ewaaa likken?
    Herkenbaar
    Blijf maar wijzen met je vinger
    Want dan mag je in de rij

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Gaat je niks aan

  15. #30
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Als ik thuis kom van werk en zij staat in de keuken heerlijk eten voor ons klaar te maken, dan ga ik sowieso achter haar staan, stevige erotische knuffel.
    De rest laat ik aan verbeelding over.

    Om jou toch een idee te geven: als bedankje zou ik uiteindelijk op de knieen achter haar belanden uitvoerig te likken tussen haar prachtige billen die zij steeds naar achteren duwt zodat mijn tong lekker makkelijk bij kan komen.

    En dat is een voorproefje voor haar.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar