MVC Lid

Reacties
    58
    14-09-2014

Citaat Geplaatst door Nawal202 Bekijk reactie
    Hey
    Hejj sgad xx

...

Reacties
    298
    04-12-2008

Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    Hejj sgad xx
    Haha, hoe oud ben jij wel niet? En waarom typ je zo?

MVC Lid

Reacties
    12
    25-06-2019

Citaat Geplaatst door Nawal202 Bekijk reactie
    Haha, hoe oud ben jij wel niet? En waarom typ je zo?
    hey, check is jou pm

MVC Lid

Reacties
    9
    25-04-2013

pfffff je bent de grootste mafkees als je dat niet doet, vrouwen houden daar van.

soms in de gang soms in de keuken soms ij de huiskamer , soms in de douch. soms als ze na een lange dag thuis koms pak je haar onverwachts in de gang.

soms buiten op een plek waar je betrapt kan worden etc etc vrouwen houden daar van.

MVC Lid

Reacties
    44
    12-01-2018

Me PM is niet bomvol, als iemand me PM stuurt vanwege deze topic, praat ik sowieso niet mee
    enige wat ze dan zeggen is: ewaaa likken?

MVC Lid

Reacties
    1.229
    14-05-2012

wat had je dan verwacht,....de Nobelprijs?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

Naoufal.

Reacties
    23
    10-10-2019

Zo nu en dan wel buiten de slaapkamer. Dat maakt het lekker. Woonkamer, keuken, douche en hotel. Deze laatste is het lekkerst buiten de slaapkamer.

voorgoed weg

Reacties
    9.862
    26-07-2011

Kots

MVC Lid

Reacties
    102
    29-05-2013

douche.......lekker staand doggy

MVC Lid

Reacties
    1.740
    17-12-2019

Doe maar niet, de duivel bespied jullie, vanwaar jullie hem niet zien (staat in de Koran/Hadith). Beste is lekker in jullie eigen bed, met een laken of iets over jullie heen. Als je te vaak die spanning opzoekt, dan wordt je op een gegeven moment niet meer geprikkeld en voel je geen spanning als je het op een “normale” plek zoals thuis doet.

Nadat je kinderen hebt, is het druk en kan niet niet altijd ertussenuit naar “een plek met spanning”. Dus dan komt er niks van of heel moeilijk, met alle slechte gevolgen van dien.

Dan ga je elkaar niet echt meer zien staan, omdat je geen spanning voelt bij elkaar.

Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

MVC Lid

Reacties
    25
    14-07-2019

Echt aandacht tekort. Hou je prive dingen bij je mensen

MVC Lid

Reacties
    3
    18-03-2020

Citaat Geplaatst door Hyena_ Bekijk reactie
    Alleen buiten gedaan in de auto.

Sta er zelf wel voor open om het een keer in een park of bos te doen in het donker. Alleen weet ik dat het heeeeel moeilijk is om dat van een partner te verwachten.
    Een open park met alleen gras in het donker lijkt me wel wat minder eng als begin.
    Alleen 7ayawan willen buiten op het gras..

MVC Lid

Reacties
    18
    30-06-2018

Leuk onderwerp

Wat ik vind is het met mijzelf doen supersaai. Ik hou van grenzen opzoeken en spanning zoals een mooie tunesische tegen mij zei. Als ik geniet wil ik het maximale. Ik speel nooit met mijzelf van ik moet klaarkomen maar ik wil lang genieten van elke seconde.

Wat ik het geilste vind is mijn ding insmeren als ik in de auto op een parkeerplaats sta. Dat gevoel dat je betrapt kan worden is kapotlekker!!!

Met een vrouw vind ik het lekker in een bos, privesauna, in een trappenhuis, onder de douche doggy terwijl het warme water tussen haar billen stroomt en wat mij lekker lijkt is een keer met een Marokkaanse in het archief op werk of einde van de werkdag voorover gebukt op de werkplek. Maar dan wel eentje met lekkere volle mocrobillen.

Op werk hier nu op kantoor helemaal alleen. Ik krijg een duivels idee nu!

MVC Lid

Reacties
    18
    30-06-2018

Lekkerste, geilste en spannendste is als je niet verwacht dat er iets geils gaat komen. Je weet wel met een schoon verstand kletsen met een vrouw en dat het zo gezellig is dat je het allebei geweldig vind. Zij naast je in de auto en na een tijd onschuldig hand op haar bovenbeen en dan zeggen sorry en dan elke paar minuutjes dichter naar die verboden vrucht gaan.

Na een tijd ligt zij op haar rug en benen opgetrokken op de achterbank en dan laat je met de onderkant van die harde mocroding hele tijden glijden langs klitje en kletsnatte poesje.

En als ze kreunend smeekt om hem erin te doen dan zeg je meteshedh die moet je verdienen!

MVC Lid

Reacties
    3
    18-03-2020

Relaxxxx jongen atbohryed rakho!