1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    smoothies bsahtak wat kan je mij adviseren welke combinatie fruit het lekkerst is. ijsklontjes is ook een goed idee van je.

    ik heb een miniblender thuis van 0,5 liter, ik ben helemaal dol op dat ding.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    86
    30-12-2018

    Allah atek saha price. Mango en bloedsinasappel is lekker. Normale sinasappel ook. Wel persen en filteren. Mix ook een schijfje citroen. Schil maakt het frisser en bitter! Met klontjes is zo fijn in de zomer.

    Jaa wij hebben thuis een keukenmachine die bijna 24/7 aanstaat hahaha. We zijn gek op eten.
    The soul tells no lies.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Sokran, ik had nog gekeken naar Bloedsinaasappelen kon ze niet eens vinden in de supermarkt. Ik gebruik nu ook citroen erbij, ik heb mijn miniblender meegenomen naar werk. Lol

    Nog gefeliciteerd met je topic.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    smoothies bsahtak wat kan je mij adviseren welke combinatie fruit het lekkerst is. ijsklontjes is ook een goed idee van je.

    ik heb een miniblender thuis van 0,5 liter, ik ben helemaal dol op dat ding.
    Gezond bezig
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1
    20-10-2020

    bij het laatste bericht zal ik zeggen dat ik ook erg van smoothies hou en een dag in de week doe ik een vasten, ik drink alleen smoothies : D