1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Klopt,lekker ouderwets!

    Speel dammen met jong & oud en je merkt écht een verschil met de oude garde.

    Allahoma baarik hun spelen strategisch ZO sterk! Daar waar de jongere generatie zet "zonder erbij na te denken". Uitzonderingen daar gelaten!

    Speel graag een potje met mijn pa heb hem nog nooit kunnen verslaan,helaas. Hahaha hun zijn onverslaanbaar goed gewoon


    Buiten activiteiten (outdoor) vind ik naast dammen het leukst!

    Denk aan klimwand (liefst bergbeklimmen for real!) Kamperen,vissen paardrijden,kanoën,fietsen,paintball. Oké dat was het weer voor vandaag. Het is duidelijk dat ik als kind al niet hield van binnen spelletjes spelen.

    Wat speel jij graag Edge?
    Haha nice. Je hebt iig genoeg leuke bezigheden. Spellen met nadenk werk is altijd goed. Stimuleert het logisch nadenken. En buiten activiteiten natuurlijk goed voor je flexibiliteit en conditie.

    Buiten activiteiten ook leuk al doe ik dat steeds minder. Fietsen of soms voetballen. Wil dat wel weer oppikken. In marokko elke dag zwemmen.

    Kwa games thuis vind ik zo een spel genaamd Shenmue nu wel leuk. Gaat over een japanse jongen van 18 die zn vermoorde vader wil wreken en echt in een hele gevaarlijke onderwereld terecht komt. Gaande weg komt hij allemaal vechtmeesters tegen en hij leert heel veel wijze lessen van ze. Zn wraakzuchtigheid zit hem wel steeds in de weg en dat wordt elke keer zn struikelblok. De vechtleraren testen hem op hele grappige manieren waarbij je soms denkt waar ben ik mee bezig. Bladeren met 2 vingers vangen. Kippen vangen etc. De personage waarmee je speelt heet ryo hazuki en wat ik tof aan hem vind is hoe kalm hij is. Gefocussed op zn doel. Het speelt zich af in jaren 80 japan en china. De bad guys blijken chinees te zijn dus dan reis je naar china op een gegeven moment.

  2. #17
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Haha nice. Je hebt iig genoeg leuke bezigheden. Spellen met nadenk werk is altijd goed. Stimuleert het logisch nadenken. En buiten activiteiten natuurlijk goed voor je flexibiliteit en conditie.

    Buiten activiteiten ook leuk al doe ik dat steeds minder. Fietsen of soms voetballen. Wil dat wel weer oppikken. In marokko elke dag zwemmen.

    Kwa games thuis vind ik zo een spel genaamd Shenmue nu wel leuk. Gaat over een japanse jongen van 18 die zn vermoorde vader wil wreken en echt in een hele gevaarlijke onderwereld terecht komt. Gaande weg komt hij allemaal vechtmeesters tegen en hij leert heel veel wijze lessen van ze. Zn wraakzuchtigheid zit hem wel steeds in de weg en dat wordt elke keer zn struikelblok. De vechtleraren testen hem op hele grappige manieren waarbij je soms denkt waar ben ik mee bezig. Bladeren met 2 vingers vangen. Kippen vangen etc. De personage waarmee je speelt heet ryo hazuki en wat ik tof aan hem vind is hoe kalm hij is. Gefocussed op zn doel. Het speelt zich af in jaren 80 japan en china. De bad guys blijken chinees te zijn dus dan reis je naar china op een gegeven moment.
    Shenmue ken het niet. Leuk hoe je dat zo omschrijft ben nieuwsgierig geworden dat ga ik opzoeken!

    Heb China altijd al eens willen bezoeken
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #18
    Weg.

    Reacties
    1.086
    10-05-2013

    Witcher triology
    Extremism arises due to lying against Allah and blind following of the People of Desires:
    “Do not exceed the limits in your religion, nor say of Allah aught but the truth.” [Al-Nisā’ 4:171]
    “Do not exceed limits in your religion beyond the truth and do not follow the desires of a people who have gone astray.” [Al-Mā’idah 5:77]

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    The last of us

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door yuuss Bekijk reactie
    Mortal Kombat forever in my heart, streetfighter was ook een tijdje leuk maar ip zelfde concept en dan heeft MK net wat meer pit en context.

    Op de gameboy Mario of Astrix en Obelix, was amazing..

    Game cube San Andreas, met dank aan mijn neven.
    Ja ik vind tegenwoordig MK ook beter dan streetfighter.

    Je haalt dingen door de war haha san andreas was op playstation 2. Echt een nerdkind was je I love it

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.698
    16-04-2013

    Skyrim, mass effect en kingdom hearts.


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.698
    16-04-2013

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    The last of us
    Heeft me bijna aan het huilen gemaakt.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Shepard Bekijk reactie
    Heeft me bijna aan het huilen gemaakt.
    Bijna? Dan hou je er niet genoeg van. Ik heb het zeker 12 keer van begin tot eind gespeeld op elk moeilijkheids niveau en huil altijd. Maarja dit is een speciale obsessie lol

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.698
    16-04-2013

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Bijna? Dan hou je er niet genoeg van. Ik heb het zeker 12 keer van begin tot eind gespeeld op elk moeilijkheids niveau en huil altijd. Maarja dit is een speciale obsessie lol
    Hahha. Obsession!
    Verder leuk verhaal, ben benieuwd naar deel twee.

    Heb je een aanrader voor me wat een beetje op last of us lijkt?


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Shepard Bekijk reactie
    Hahha. Obsession!
    Verder leuk verhaal, ben benieuwd naar deel twee.

    Heb je een aanrader voor me wat een beetje op last of us lijkt?

    Niets lijkt er heel erg op daarom was het ook game of the decade maar horizon is ook heel mooi maar dat is minus zombies. Beyond two souls is ook verhaal achtig zonder zombies maar met optie om te reageren hoe je wil + is gratis in de store
    Life is strange is leuk met keuzes. Until dawn is ook met keuzes en hoe je kan reageren maar is wel horror game. Eigenlijk meeste ubisoft games maar if er echt iets is zo goed als last of us...nee

    Offf misschien days gone dat is wel met zombies heel grote game

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    24
    04-11-2017

    Mario, op de super Nintendo.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    31
    26-12-2012

    Dbz budokai 1 san andreas op de ps2, def jam fight for new york op de xbox met vrienden...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Speelt iemand shadow of colossus

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Speelt iemand shadow of colossus
    Smaak heb je wel. Vind de ps3 hd versie beter dan de remake op ps4. Oogt gewoon wat mysterieuzer.

    FREE PALESTINE


  15. #30
    Student

    Reacties
    19
    23-05-2019

    Spider-man, God of War, Horizon Zero Dawn, Apex Legends
    "If you always tell the truth, you never have to remember anything."
    - Mark Twain