1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    een makkelijke recept .....deze kan ieder Marokkaanse man maken

    Garnalen met Champions



    1 lepel met olijfolie
    1 teentje knoflook
    8 tot 10 grote champions
    zout
    verse gemalen peper
    10 garnaaltjes of meer


    hoe ga je te werk

    verhit de olie en doe daar knoflook erin en ,daarna vul je de holte's van de champions met verwarmde knoflook en daarna bak je de champions tot ze bruin worden (ongeveer 3 minuten) bestrooi ze met zout en peper daarna draai je ze en weer ga je bakken tot ze bruin worden maar zorg er wel voor dat de knoflook in de holte blijft van de champion,daarna zet vuur iets hoger en bak de garnalen erin maar je moet garnalen wel eerst in peper en zou strooien en dan laten bakken tot ze een lekkere kleurtje hebben (ongeveer 3 minuten)

    haal ze eruit en in Brood zetten en het liefst met Thee drinken

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Deze is makkelijk te maken

    Stukjes kip en groente en gesneden patatjes



  3. #18
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Besahtek

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    684
    16-05-2010

    Jullie gebruiken overdreven veel knoflook!
    Eentje gooit halve glas olie op twee gambaatjes...

    En dit noemen ze koken...

    Nog niet eens gesproken over de hoeveelheid overige kruiden

  5. #20
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018



    ewa leer maar koken heren.
    LG heeft de allerbeste gerechten

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik had mijn topic helemaal vergeten.. Ik ga vanavond hier iets posten

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium


    Jongens.. Ik ga jullie vanavond leren hoe je vis kunt schoonmaken van binnen en van buiten.. Ik zal jullie ook leren hoe je ze het beste bakt in de olie of kookt als ovenschotel of gewoon kookt in de pan

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Als je een keer wat anders wil dan patat of een diepvries maaltijd,.. neem dan eens de tijd om iets klaar te maken

    Het stormt buiten dus vandaag gegrilde keftas

    hoe gaan we dat klaar maken ?

    heel makkelijk ....je hebt eerst dit nodig

    600 g lamsgehakt, 1 ui geraspt, 1 paprikapoeder, 1 tl gemalen komijn, ¼ tl kaneel, ¼ tl cayennepeper, 1 bosje koriander gehakt, 2 el water, 2 el olijfolie, 1 ei losgeklopt, zout en peper, zout en komijn gemengd. ..

    hoe gaan we te werk ?


    Meng alle ingrediënten, behalve de met zout gemengde komijn, en kneed er een homogene massa van (dit duurt ca. 15 min.). Zet het mengsel 1 uur in de koelkast. Verwarm de grill of barbecue. Maak van het gehakt platte 'koekjes' van 5 cm doorsnee en 2 cm dik. Grill ze of leg ze op de barbecue en bak elke kant een paar minuten. Bestrooi de koekjes het mengsel van zout en komijn en serveer ze

    Jongens wat zouden je ouders (als je ze nog hebt) en je familie trots op jou zijn waneer je dit kunt klaar maken

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    684
    16-05-2010

    Wat is de toegevoegde waarde van dat eitje wat je er in hebt laten verdwalen?

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Als je een keer wat anders wil dan patat of een diepvries maaltijd,.. neem dan eens de tijd om iets klaar te maken

    Het stormt buiten dus vandaag gegrilde keftas

    hoe gaan we dat klaar maken ?

    heel makkelijk ....je hebt eerst dit nodig

    600 g lamsgehakt, 1 ui geraspt, 1 paprikapoeder, 1 tl gemalen komijn, ¼ tl kaneel, ¼ tl cayennepeper, 1 bosje koriander gehakt, 2 el water, 2 el olijfolie, 1 ei losgeklopt, zout en peper, zout en komijn gemengd. ..

    hoe gaan we te werk ?


    Meng alle ingrediënten, behalve de met zout gemengde komijn, en kneed er een homogene massa van (dit duurt ca. 15 min.). Zet het mengsel 1 uur in de koelkast. Verwarm de grill of barbecue. Maak van het gehakt platte 'koekjes' van 5 cm doorsnee en 2 cm dik. Grill ze of leg ze op de barbecue en bak elke kant een paar minuten. Bestrooi de koekjes het mengsel van zout en komijn en serveer ze

    Jongens wat zouden je ouders (als je ze nog hebt) en je familie trots op jou zijn waneer je dit kunt klaar maken

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pavillon Bekijk reactie
    Wat is de toegevoegde waarde van dat eitje wat je er in hebt laten verdwalen?
    Alleen mannen weten wat toegevoegde waarde het heeft

  11. #26
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ziet er yummie uit, erg traditioneel.
    En zeker een van de weinige mannen die moeite doen in de keuken, ze kennen wel iedere afhaal.

    Rauw ei is altijd voor binding Pavillon tenzij LG het voor iets anders gebruikt.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ziet er yummie uit, erg traditioneel.
    En zeker een van de weinige mannen die moeite doen in de keuken, ze kennen wel iedere afhaal.

    Rauw ei is altijd voor binding Pavillon tenzij LG het voor iets anders gebruikt.
    Choukran

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Deze zijn makkelijk te maken.. Koop kilo ofzo.. Daarna wassen en daarna in de meel zetten.. Olie opwarmen en daarna gooi je ze in de olie.. Als beetje bruin zijn dan eruit halen.. Deze kan je zo opeten zonder iets te verwijderen.. Ik doe vaak een hap tot aan het staartje en dat laatste stuk van de taart eet ik niet op


  14. #29
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Deze zijn makkelijk te maken.. Koop kilo ofzo.. Daarna wassen en daarna in de meel zetten.. Olie opwarmen en daarna gooi je ze in de olie.. Als beetje bruin zijn dan eruit halen.. Deze kan je zo opeten zonder iets te verwijderen.. Ik doe vaak een hap tot aan het staartje en dat laatste stuk van de taart eet ik niet op


    Jhaaa wat moet ik hier op zeggen, oeffff.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Deze is beetje moeilijk te maken.. Je moet tijd voor nemen maar ik leg het in het weekend uit hoe je deze kunt maken