1. #16
    Hi

    Reacties
    332
    13-08-2019

    Wie wilt jou nou? hhhhhh

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door ILoveMakonnen Bekijk reactie
    Wie wilt jou nou? hhhhhh
    Geen van jullie alhamdulilah, en daar zorg ik ook voor. Dat heeft een vrouw vaak zelf in de hand.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    3eyakto, alsof wij Mgharba gelijk zo denken. 3la vooroordeel

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    3eyakto, alsof wij Mgharba gelijk zo denken. 3la vooroordeel
    Ik geloof ook niet in vriendschap tussen vreemde vrouw en man.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik geloof ook niet in vriendschap tussen vreemde vrouw en man.
    ik ook niet, maar ik geloof wel dat je vriendelijk kan omgaan met vreemden. Collega's of klasgenoten. Gwn praten en lachen.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    ik ook niet, maar ik geloof wel dat je vriendelijk kan omgaan met vreemden. Collega's of klasgenoten. Gwn praten en lachen.
    Ik geloof dat zachtaardig praten en lachen met vreemde mannen een slecht gedrag is. Eerlijkheid, elkaar niet beledigen en uitschelden, niet in bijzijn van anderen persoonlijke adviezen geven, is voor mij vriendelijk genoeg.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door .liefstt. Bekijk reactie
    Dit is waar. Heb momenten gehad in mijn leven dat ik per ongeluk of uit vriendelijkheid lach. Opeens hoor je..

    Wow! Mooie lach, benaderen mannen die normaal bang zijn omdat je het zakelijk houdt enz.

    Heb gemerkt dat lachen naar een man erg gevaarlijk is. Ze moesten is weten dat wij vrouwen er niks mee bedoelen.
    Het gedrag is van de kufar. Hoe kan een kuise gelovige vrouw met vreemde mannen lachen en grapjes maken, hoe kan een kuise gelovige man met vreemde vrouwen lachen en grapjes maken? Schaamte is ver zoek, niet gek dat men dan gaat denken dat ze gemakkelijk te krijgen zijn.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door .liefstt. Bekijk reactie
    Het maakt iemand niet slecht om een gepaste grap te maken. Dat maakt je niet minder kuis.

    Je komt eenmaal in contact met mensen. School, werk, als vrijwilliger enz. Je kan best normaal doen tegen mannen zonder er iets achter te zoeken. Ik vind het niet erg als iemand vriendelijk is en grapjes maakt. Vind diegene niet slecht. Proberen te flirten, uitnodigen naar zina, nummer vragen en andere ongepaste dingen weer wel.

    Ik neem mannen buiten het huwelijk nooit serieus. Alleen mijn eigen man hoort me een speciaal gevoel te geven.
    Ik zeg niet dat de personen slecht zijn, maar het gedrag vind ik wel slecht en schaamteloos. Wij allen kunnen ons hieraan schuldig maken. Maar degene die zijn fout inziet en zichzelf probeert te verbeteren is denk ik goed op weg...

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Emmetje Bekijk reactie
    Bepaalde mannen zien licht in de duisternis, al glimlach je niet naar hen en ben je gewoon beleefd. Luid lachen en grapjes maken is helemaal niet aantrekkelijk. Vriendelijk glimlachen is dat wel.

    Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen. Of het nu onnodig praten, of gewoon praten was. Veel mannen zijn niet te vertrouwen. 9 van de 10 wil iets.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Emmetje Bekijk reactie
    natuurlijk willen ze iets
    Jij bent leuk, al kijk je chagrijnig.
    Het is de abaya
    Ja ze schamen zich niet, mannen die gewend zijn met vrouwen te grappen en lachen. Ik val er trouwens ook niet op.