1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    From me for you (ex)

    Lieve jij, zoveel pijn geleden, zoveel hoop gehad, maar het heeft helaas niet mogen baten.

    Waarom is er nooit vanaf het begin eerlijk gezegd dat de intentie die ik had niet overeen kwam, met wat jij wou.. waarom is eerlijkheid in dit geval een zeer duur cadeau? Waarom was mijn eerlijkheid een grap voor jou? Waarom werd er met mijn gevoelens gespeeld?

    Als je vanaf dag 1 wist dat ik het niet voor je was , waarom zei je het niet met eerlijkheid tegen de ogen die je vol liefde aan keken?

    De hart die naar je liefde verlangde, de hart die smeekte om 1% terug te krijgen, kreeg er ellende en verdriet voor terug.

    Ik neem het vooral jou niet kwalijk, maar vooral mezelf ,Onze Heer
    waarschuwde me namelijk meerdere keren in de Koran ; La taqraboe zina; Kom niet in de buurt van zina oftewel ontucht , maar ik liet me helaas meesleuren met de verleidingen van deze wereldse(dunya)

    Moge Allaah ons allen vergeven voor hetgeen we bewust en onbewust verichten. Moge Allaah ons beschermen tegen het kwade van onze nafs.

    Sommige ervaringen in dit leven zijn pijnlijk, maar brengen ons nader tot Allaah, de gunsten hiervan zijn ontelbaar. Ik ben Allaah dankbaar voor de beproevingen die we dagelijks krijgen, opdat het een reiniging voor ons allen mag zijn.

    Wil je rust en liefde? Vergaar kennis en praktiseer het, want dit zal je leiden tot iets wat voor eeuwig is , met liefde die je nooit zal breken, namelijk; djenat el firdeaus el ala.

    Moge Allaah tevreden over ons allen zijn.
    #pray#wait#trust

    Assalaamoe Alaaykoem.
    Only dead fish go with the flow.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Nooit verliefd worden scheelt enorm. ik heb dat afgeleerd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Als ik het had geweten...
    Only dead fish go with the flow.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Nooit verliefd worden scheelt enorm. ik heb dat afgeleerd.
    Haha, alsof je het altijd onder controle hebt.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Haha, alsof je het altijd onder controle hebt.
    Helaas niet... :,(
    Only dead fish go with the flow.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Hoe can a dead fish be a life again ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Helaas niet... :,(
    Daarom probeer ik mijn best te doen om onnodig contact te vermijden. Want het begint vaak met onnodig geklets en het kijken naar elkaar, verlangen en uiteindelijk kan het naar zina leiden.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Hoe can a dead fish be a life again ?
    Lees de ondertekening goed..
    Only dead fish go with the flow.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Daarom probeer ik mijn best te doen om onnodig contact te vermijden. Want het begint vaak met onnodig geklets en het kijken naar elkaar, verlangen en uiteindelijk kan het naar zina leiden.
    Moge Allaah swt je daar standvastig in laten zijn. Ik doe mijn best, maar het kan uiteraard altijd beter...
    Only dead fish go with the flow.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Lieve jij, zoveel pijn geleden, zoveel hoop gehad, maar het heeft helaas niet mogen baten.

    Waarom is er nooit vanaf het begin eerlijk gezegd dat de intentie die ik had niet overeen kwam, met wat jij wou.. waarom is eerlijkheid in dit geval een zeer duur cadeau? Waarom was mijn eerlijkheid een grap voor jou? Waarom werd er met mijn gevoelens gespeeld?

    Als je vanaf dag 1 wist dat ik het niet voor je was , waarom zei je het niet met eerlijkheid tegen de ogen die je vol liefde aan keken?

    De hart die naar je liefde verlangde, de hart die smeekte om 1% terug te krijgen, kreeg er ellende en verdriet voor terug.

    Ik neem het vooral jou niet kwalijk, maar vooral mezelf ,Onze Heer
    waarschuwde me namelijk meerdere keren in de Koran ; La taqraboe zina; Kom niet in de buurt van zina oftewel ontucht , maar ik liet me helaas meesleuren met de verleidingen van deze wereldse(dunya)

    Moge Allaah ons allen vergeven voor hetgeen we bewust en onbewust verichten. Moge Allaah ons beschermen tegen het kwade van onze nafs.

    Sommige ervaringen in dit leven zijn pijnlijk, maar brengen ons nader tot Allaah, de gunsten hiervan zijn ontelbaar. Ik ben Allaah dankbaar voor de beproevingen die we dagelijks krijgen, opdat het een reiniging voor ons allen mag zijn.

    Wil je rust en liefde? Vergaar kennis en praktiseer het, want dit zal je leiden tot iets wat voor eeuwig is , met liefde die je nooit zal breken, namelijk; djenat el firdeaus el ala.

    Moge Allaah tevreden over ons allen zijn.
    #pray#wait#trust

    Assalaamoe Alaaykoem.
    Amin.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Heb ik gedaan en je praat uit ervaring

    1+1=2
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Moge Allaah swt je daar standvastig in laten zijn. Ik doe mijn best, maar het kan uiteraard altijd beter...
    Allahumma amin.

    Het is niet makkelijk, maar we kunnen het proberen en Allah vragen om leiding en bescherming.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Heb ik gedaan en je praat uit ervaring

    1+1=2
    True that.
    Only dead fish go with the flow.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Allahumma amin.

    Het is niet makkelijk, maar we kunnen het proberen en Allah vragen om leiding en bescherming.
    Allaahoema amine sis♥️
    Only dead fish go with the flow.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Allaahoema amine sis♥️
    Moge Allah jou een vrome echtgenoot schenken amin. <3