1. #496
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    [QUOTE=__A.;134888666]Te weinig bloedplaatjes in je bloed. Symptomen kunnen zijn vermoeidheid, veel blauwe plekken, bloedend tandvlees/bloedneus,.. Laat best eens je bloed op alles controleren..[/QUOTE

    Heftig, ik zal het erover hebben met mijn huisarts inchaAllah.
    Ik had laatst wel een bloedneus haha. Ik lag dus te slapen en de baby lag naast mij. Ze maakt soms nog van die schokkerige bewegingen. Toen ze dat deed kwam haar wijsvinger keihard in mijn neus. Dus ik werd wakker met extreem pijn en die kleine vinger in mijn neus. Bloed stoomde zo hard in mijn keel. Mommylife... Had nog 2 dagen bloed met wudhu doen haha
    Married and children!

  2. #497
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    [QUOTE=Emiras;134888679]
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Te weinig bloedplaatjes in je bloed. Symptomen kunnen zijn vermoeidheid, veel blauwe plekken, bloedend tandvlees/bloedneus,.. Laat best eens je bloed op alles controleren..[/QUOTE

    Heftig, ik zal het erover hebben met mijn huisarts inchaAllah.
    Ik had laatst wel een bloedneus haha. Ik lag dus te slapen en de baby lag naast mij. Ze maakt soms nog van die schokkerige bewegingen. Toen ze dat deed kwam haar wijsvinger keihard in mijn neus. Dus ik werd wakker met extreem pijn en die kleine vinger in mijn neus. Bloed stoomde zo hard in mijn keel. Mommylife... Had nog 2 dagen bloed met wudhu doen haha
    Oh nee, zal best veel pijn gedaan hebben. Wat die kleintjes soms toch doen hé
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #498
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    728
    02-02-2009

    Even wat anders beauty mama's. Kent niemand van jullie een saida uit Adam? Zoja, pm me.
    NVT

  4. #499
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    İk gebruik de kruidnagelspray nog steeds. En maak nu ook een creme met loebaan/rijst/maizena en gliserin. Vandaag even opnieuw gemaakt.

    Laatst gewijzigd door Emiras: 27-02-2021 om 09:54 Reden: l
    Married and children!

  5. #500
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Dames, tips voor een droge huid? Merk dat de producten die ik gebruik op dat gebied maar van korte duur zijn

  6. #501
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    [QUOTE=Freya;134921353]Dames, tips voor een droge huid? Merk dat de producten die ik gebruik op dat gebied maar van korte duur zijn[/QUOTE

    Heb je wel eens argan olie gebruikt?
    Married and children!

  7. #502
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Dames die langer en dikker haar willen!!!!
    Ik heb 1 week lang elke dag rijst water in mijn haren gedaan, en mijn haren zijn gewoon cm's langer geworden. Kon het niet geloven, maar werkt echt. Na 1 week had ik echt een deep condition masker nodig dus gisteren gedaan. Vandaag gewassen met shampoo/conditioner. Mijn krullen waren mooier gekruld en meer volume.
    Ik ga hier mee door tot ik weer mijn oude lengte /dikte heb van voor de zwangerschap inchaAllah.
    Jasmien rijst schijnt niet erg te stinken en je kan bv. pepermunt olie erin doen voor de geur.
    Married and children!

  8. #503
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019



    Deze producten laatst besteld, die massage kam ben ik heel tevreden over. Ik gebruik die ook voor de kinderen. Hoofdhuid voelt veel schoner.
    En die oogcreme voelt ook fijn, met retinol oa.
    Married and children!

  9. #504
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Ladyss, ik ben heel benieuwd! Mijn man heeft e نبات السعد gekocht. Zorgt voor definitief ontharen. Het is huidvriendelijk, want het is ook een medicijn tegen, onrustige huid, uitslag exceem etc. Het is ook een medicijn om een regelmatige hormoonhuishouding te krijgen.
    Volgende week ga ik het proberen, je hebt ongeveer 4/6 behandelingen nodig. Ik hou jullie op de hoogte of course...
    Married and children!

  10. #505
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Mijn ochtendritueel, ik heb ook een heel droge huid

  11. #506
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Klinkt interessant. Ik heb er nooit van gehoord. Wat is het precies, en hoe gebruik je het?
    Het zijn de wortels van een bepaalde plant. Er zijn verschillende manieren om het klaar te maken of je gebruikt de olie. Je MOET epileren/waxen. Daarna breng die die mix aan op olie of water basis, en dit breng je 6 dagen aan op die plek zodat het goed intrekt. De volgende keer doe je hetzelfde, tot er helemaal geen haartjes terug komen.
    İk heb de poeder ervan en ga het klaarmaken met olie, en ik zie wel of ik gelijk de eerst keer verschil zie.
    Married and children!

  12. #507
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ladyss, ik ben heel benieuwd! Mijn man heeft e نبات السعد gekocht. Zorgt voor definitief ontharen. Het is huidvriendelijk, want het is ook een medicijn tegen, onrustige huid, uitslag exceem etc. Het is ook een medicijn om een regelmatige hormoonhuishouding te krijgen.
    Volgende week ga ik het proberen, je hebt ongeveer 4/6 behandelingen nodig. Ik hou jullie op de hoogte of course...
    Weet je ook hoe het heet in het Nederlands? Ik heb hier ook interesse in

  13. #508
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Het heet huile de souchet (frans)/ tijgernoot olie.

    Nou emiras ik ben dan benieuwd naar je ervaring. Laat het zeker weten als het werkt, dan weet ik wat ik moet doen
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #509
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oh echt uitwendig gebruik dus. Bijzonder!
    Ik ben benieuwd of het werkt.

    Kon de Nederlandse benaming niet vinden via Google. Waar is dit te koop?
    İemand had in deze topic de nl benaming gevonden, misschien kan je even terug lezen.
    Married and children!

  15. #510
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Het heet huile de souchet (frans)/ tijgernoot olie.

    Nou emiras ik ben dan benieuwd naar je ervaring. Laat het zeker weten als het werkt, dan weet ik wat ik moet doen
    Zowiezo ga ik het delen met jullie. İk ben aan het wachten tot mijn man het land weer uit is haha.
    İk wou vroeger altijd laseren, maar mijn moeder hield mij altijd tegen. Ze was bang voor de bijwerkingen/ziektes/huidschade.

    Mijn man heeft het gekocht in een Afrikaans land, maar in Marokko heb je het ook of online natuurlijk.
    Married and children!