1. #571
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Shokran lieverd! Ik zal het dan voor het slapen gaan insmeren
    in sha Allah
    Geen dank! Leuke topic overgings mocht ik iets anders hebben dan plaats ik het, ben nogal van de smuk en verzorgings producten

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #572
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Heftig dat het begon te branden. Ik zou het ook niet meer aangedurfd hebben dan. Wellicht reageer je beter op de bruine variant. (Die vind ik fijn en heb er Hamdulilaah nooit een nare reactie van gehad) hopelijk jij ook. Inderdaad eerst even uittesten op je huid. Ghayr in sha Allah

    Besa7tak suikerwax alvast
    Over vrijdag gesproken kennen ze cous cous daar? Hebben ze daar ook een specialiteit eten voor na vrijdaggebed zoals bij ons?
    Ja couscous kennen ze hier als fijne bulgur. Ze maken er chi köfte van en kisir salade. Maar cous cous zoals ons kennen ze niet.
    Nee ze hebben geen speciale vrijdag maaltijd voor zover ik weet. Wel zijn alle winkels, ook de grote supermarkten dicht tijdens gebed. Zelf doen wij dat wel thuis. Even iets extra lekkers maken en mooi aankleden. Amber stokje aansteken of bughoor. Cous cous maak ik zelf heel weinig, is wel een van de lievelingseten van mijn oudste. Maar nu alleen met de kinderen vind ik het niet de moeite waard...
    Married and children!

  3. #573
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Geen dank! Leuke topic overgings mocht ik iets anders hebben dan plaats ik het, ben nogal van de smuk en verzorgings producten
    Ja zzeker plaatsen. İk ben ook gek op die dingen. Heb liever een goede gezichtsverzorging dan make up.
    Hou ook echt van die diy dingen haha al zoveel geprobeerd
    Married and children!

  4. #574
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Geen dank! Leuke topic overgings mocht ik iets anders hebben dan plaats ik het, ben nogal van de smuk en verzorgings producten
    Eens! Leuk, hier hetzelfde ♡ vooral blijven delen in sha Allah zullen wij er allemaal veel profijt van hebben.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #575
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja couscous kennen ze hier als fijne bulgur. Ze maken er chi köfte van en kisir salade. Maar cous cous zoals ons kennen ze niet.
    Nee ze hebben geen speciale vrijdag maaltijd voor zover ik weet. Wel zijn alle winkels, ook de grote supermarkten dicht tijdens gebed. Zelf doen wij dat wel thuis. Even iets extra lekkers maken en mooi aankleden. Amber stokje aansteken of bughoor. Cous cous maak ik zelf heel weinig, is wel een van de lievelingseten van mijn oudste. Maar nu alleen met de kinderen vind ik het niet de moeite waard...
    Oh maken ze daar ook chi köfte van sub7an Allah nooit geweten. Cous cous is écht een gerecht wat je eet in "groot" gezelschap Net als met trid (rfissa) dit laatste maken wij voornamelijk als er iemand op bezoek komt (speciaal dierbaar iemand) zo blijft het een speciaal gerecht ♡

    Goed dat ze op vrijdagen de winkels sluiten aangaande het gebed Allahoema baarik

    Allah azza wa jall verandert de toestand van een volk niet totdat zij zelf veranderen. Laatst was ik wakker (aan het wachten voor fadjr gebed) en dan hoor je luide muziek uit de boxen voor en vlak na fajr totaal geen respect noch voor de deen noch voor de buren. Allah yahdi ma khala9
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #576
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Oh maken ze daar ook chi köfte van sub7an Allah nooit geweten. Cous cous is écht een gerecht wat je eet in "groot" gezelschap Net als met trid (rfissa) dit laatste maken wij voornamelijk als er iemand op bezoek komt (speciaal dierbaar iemand) zo blijft het een speciaal gerecht ♡

    Goed dat ze op vrijdagen de winkels sluiten aangaande het gebed Allahoema baarik

    Allah azza wa jall verandert de toestand van een volk niet totdat zij zelf veranderen. Laatst was ik wakker (aan het wachten voor fadjr gebed) en dan hoor je luide muziek uit de boxen voor en vlak na fajr totaal geen respect noch voor de deen noch voor de buren. Allah yahdi ma khala9
    Ja je kan recepten vinden voor chi kofte op internet, is heel makkelijk te maken. Je moet alleen lang kneden zodat het een mooie "deeg" wordt.
    Ja met couscous vind ik dat ook, lekker met zen alleen uit een groot bord.
    Hier doen ze bij alle bruiloften de muziek uit tijdens adhan en een aantal minuten daarna uit respect voor de mensen die bidden.
    Married and children!

  7. #577
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja je kan recepten vinden voor chi kofte op internet, is heel makkelijk te maken. Je moet alleen lang kneden zodat het een mooie "deeg" wordt.
    Ja met couscous vind ik dat ook, lekker met zen alleen uit een groot bord.
    Hier doen ze bij alle bruiloften de muziek uit tijdens adhan en een aantal minuten daarna uit respect voor de mensen die bidden.
    Wij hadden vroeger Turkse buren en wij kwamen regelmatig bij elkaar over de vloer. Recepten uitwisselen (Ik weet nog dat ik hielp met het inmaken van bepaalde groenten in potten) of Turkse pide/pizza zo leuk vond ik dat!

    Wil het wel een keer proberen bedankt voor de tip het geheim zit hem dus in het lang kneden voor een mooie deeg. Ben benieuwd


    Fijn dat ze daar ba3da rekening houden met buren. Was nog in sujood en de muziek ging weer aan.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #578
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Upppp

  9. #579
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Hier helpt het in ieder geval echt goed en ik gebruik hem amper nog twee weken! Retinol is eigenlijk gewoon vitamine A. Door die reviews ben ik ook overstag gegaan laat me maar weten wat je er van vindt! Mijn zusjes hebben hem ook besteld
    Heb m ook gisteren besteld. Krijg m dinsdag binnen. Ben benieuwd. Zag het al eerder maar dacht wat goedkoop. Maar gezien de reviews is iedereen er positief over.

  10. #580
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Globaal effe doorgelezen
    Superleuk topic

    Ik slaap nu 3 maanden op zijdekussen voor mij persoonlijk merk ik geen verschil

  11. #581
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Bedankt voor het delen,dacht er laatst nog aan o m dat ook te proberen.... Beter niet dus.

    Ik heb net mijn rijst stink masker uit mijn haren gewassen. Ik ben toch al gewend aan poepluiers dus die geur op mijn hoofd doet mij niet zoveel....
    Na het wassen met shampoo ruikt het gelukkig wel weer normaal.
    Married and children!

  12. #582
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Kennen julliendie tip van ijsblokje of ijswater.
    Helpt echt heel goed! Je gezicht onderdompelen in ijswater, of met een ijsblokje over je gezicht gaan. Je porieen gaan gelijk dicht, je krijgt er een glow van, donkere kringen worden minder, en ik krijg er ook een zachtere huid van. Vanmorgen even gedaan en merkte wel verschil.
    Op youtube ook een filmpje gezien van vrouwen die hun beauttytips delen, sommige zagen er 30 jaar jonger uit. 3 van de 4 deed dus ijswater!
    Married and children!

  13. #583
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Bedankt voor het delen,dacht er laatst nog aan o m dat ook te proberen.... Beter niet dus.

    Ik heb net mijn rijst stink masker uit mijn haren gewassen. Ik ben toch al gewend aan poepluiers dus die geur op mijn hoofd doet mij niet zoveel....
    Na het wassen met shampoo ruikt het gelukkig wel weer normaal.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #584
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Ik doe afentoe argan olie
    Vitamin a is goed voor de huid zit in eigeel
    Groene groenten zelf neem ik codliver olie
    Goed voor huid haar bloedsomloop

    Voldoende water drinken ochtend op leeg maag drink een groot glas water
    Middag en namiddag

    Zorgen dat je insuline laag houdt niet veel schommelt stress ook verminderen sporten snelwandelen zwemmen ...helpt goed tegen stress

    Dat is mijn gezichtroutine
    Laatst gewijzigd door Zeevis: 14-08-2021 om 21:10 Reden: Correctie

  15. #585
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Kennen julliendie tip van ijsblokje of ijswater.
    Helpt echt heel goed! Je gezicht onderdompelen in ijswater, of met een ijsblokje over je gezicht gaan. Je porieen gaan gelijk dicht, je krijgt er een glow van, donkere kringen worden minder, en ik krijg er ook een zachtere huid van. Vanmorgen even gedaan en merkte wel verschil.
    Op youtube ook een filmpje gezien van vrouwen die hun beauttytips delen, sommige zagen er 30 jaar jonger uit. 3 van de 4 deed dus ijswater!
    Ja, wat ook helpt is een koude roller gebruiken. Gebruik zelf de jade roller helpt ook nadat je ontwaakt bent om vocht uit je gezicht te verdrijven. Leg mijn roller altijd in de ijskast en gebruik het elke avond en soms in de ochtenden als ik tijd heb.
    *Account niet meer in gebruik*