1. #526
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Gebruik je dan beide tegelijk? Nee toch?

    Misschien is zo'n cap eigenlijk wel fijner, want met je gezicht op satijn is ook niet altijd even lekker, vooral als het warm is. Dan heb je liever katoen.
    Ja, ik gebruik eigenlijk de kussensloop voor mijn huid en cap voor mijn haar.
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #527
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Dank voor de uitleg!

  3. #528
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Haha, sorry! Had het verkeerd begrepen doordat ik ook niet alles terug gelezen had.
    Haha geen probleem! Ik ga ook proberen om met een satijnen doek te slapen.
    Married and children!

  4. #529
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ga hem vandaag maken.


    Ik heb trouwens deze gekocht (massageborstel voor onder de douche) en satijnen kussenslopen, want ik merk dat mijn haar gewoon ook makkelijk afbreekt. Hopelijk helpt dit om het haar sterk te houden.

    Ik heb ook zo een borstel, ik vind dat het goed werkt. Ik gebruik het ook voor de kinderen.
    Married and children!

  5. #530
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    @emiras
    Jij was toch begonnen met een dermaroller voor striemen na je bevalling.
    Hoe snel daarna ben je ermee begonnen, of mag je ermee beginnen? (op de buik) en helpt het?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #531
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @emiras
    Jij was toch begonnen met een dermaroller voor striemen na je bevalling.
    Hoe snel daarna ben je ermee begonnen, of mag je ermee beginnen? (op de buik) en helpt het?
    Ik had het te koud in de winter om dat elke keer te doen haha dus was gestopt. Nu het weer warmer wordt ga ik wel beginnen denk ik. Had na 3x nog geen verschil gemerkt natuurlijk. Ook mijn gezicht lang niet gedaan eigenlijk.
    Married and children!

  7. #532
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik had het te koud in de winter om dat elke keer te doen haha dus was gestopt. Nu het weer warmer wordt ga ik wel beginnen denk ik. Had na 3x nog geen verschil gemerkt natuurlijk. Ook mijn gezicht lang niet gedaan eigenlijk.
    Ah hahah. Ik ga er volgende week mee beginnen inchallah. Ben benieuwd of het wat doet. Ik heb veel striemen gekregen deze zwangerschap
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #533
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Wie heeft hier weleens een thuis middeltje gebruikt voor volle wimpers? Had het effect?

  9. #534
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie heeft hier weleens een thuis middeltje gebruikt voor volle wimpers? Had het effect?
    Ja castor olie en wimper serum. Maar niks voor mij, het komt altijd in mijn ogen en word dan wakker met rode ogen.
    Married and children!

  10. #535
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Dames even een update over die نبات ااسعد. Ik had dit hier gedeeld ivm definitief ontharen.
    Ik heb oksels nu 2 x gedaan
    Armen 1x
    Bovenlip 1x
    Ik ben er dus nog steeds mee bezig, na ongeveer 5 keer zou je duidelijk verschil moeten zien.

    Denk dat ik over een paar maanden pas kan vertellen hoe het resultaat is.
    Married and children!

  11. #536
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Trouwens nadat een vrouw haar periode heeft gehad moeten we natuurlijk ghusl doen(wassing). Daarna is het van de sunnah om een stuk stof te pakken en daar musk tahara op te doen. Dit leg je dan in je ondergoed voor een tijdje en haal je later weg. Het is goed tegen nare geurtjes en heeft ook andere voordelen. Ook na nifaas dien je dit te doen.
    Married and children!

  12. #537
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oh ja, was hier nog benieuwd naar! Om de hoeveel tijd moet je dit doen? Ik kon het niet vinden hier in NL. Denk je dat dit in Marokko te koop is?
    Ja in marokko indd. Je moet waxen/epileren zodat je dit kan doen. Dus zodra de haartjes terug zijn gegroeid kun je het herhalen.
    Volgens mij is die olie wel te verkrijgen zei het lid: A. Maar ik weet niet of dat ook werkt, zou echt veel schelen want het stinkt en badkamer wordt vies en kruimelt een beetje.
    Married and children!

  13. #538
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja castor olie en wimper serum. Maar niks voor mij, het komt altijd in mijn ogen en word dan wakker met rode ogen.
    En als je het met een mascara kwastje verdeeld?

  14. #539
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    En als je het met een mascara kwastje verdeeld?
    Ja deed ik ook, maar alsnog rode ogen en jeuk de volgende dag. Ghair inchaAllah.
    Married and children!

  15. #540
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja deed ik ook, maar alsnog rode ogen en jeuk de volgende dag. Ghair inchaAllah.
    Ahww In sha Allah! Castor olie is best zwaar ook ik gebruik het in combinatie met jojoba olie.