1. #451
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    نبات السعد للتخلص من الشعر الزائد نهائيا

    Typ dit in op youtube, dan kan je videos bekijken over die نبات السعد
    Married and children!

  2. #452
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik heb vreselijke haaruitval. Ben 5 maanden geleden bevallen, en vraag me af of het daaraan te wijten zou zijn?

    Zijn er hulpmiddelen die ik kan gebruiken?

    Ik begin ook echt vliegen te zien...denk gewoon dat ik kaal wordt. Dat flits door mn hoofd de laatste tijd.

    Ik heb nu op aanraden een ijzervitamine gekocht mr wil eerst is polsen naar meningen/adviezen/ervaringen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #453
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik heb vreselijke haaruitval. Ben 5 maanden geleden bevallen, en vraag me af of het daaraan te wijten zou zijn?

    Zijn er hulpmiddelen die ik kan gebruiken?

    Ik begin ook echt vliegen te zien...denk gewoon dat ik kaal wordt. Dat flits door mn hoofd de laatste tijd.

    Ik heb nu op aanraden een ijzervitamine gekocht mr wil eerst is polsen naar meningen/adviezen/ervaringen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ijzer kan ook de oorzaak zijn, stress en inderdaad die extra haren die je tijdens de zwangerschap hebt gespaard.

    Vitamine b12 en biotine kunnen ook oorzaak zijn. Hopelijk vind je de oorzaak.

  4. #454
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik heb vreselijke haaruitval. Ben 5 maanden geleden bevallen, en vraag me af of het daaraan te wijten zou zijn?

    Zijn er hulpmiddelen die ik kan gebruiken?

    Ik begin ook echt vliegen te zien...denk gewoon dat ik kaal wordt. Dat flits door mn hoofd de laatste tijd.

    Ik heb nu op aanraden een ijzervitamine gekocht mr wil eerst is polsen naar meningen/adviezen/ervaringen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Kan hoor na een paar maanden. Had ik bij m'n dochter ook pas na 4 maanden ofzo, tot mijn frank viel dat het wss door de bevalling en hormonen was. Misschien best ook bloed eens checken of al je waarden goed zijn, het hangt misschien samen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #455
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik heb vreselijke haaruitval. Ben 5 maanden geleden bevallen, en vraag me af of het daaraan te wijten zou zijn?

    Zijn er hulpmiddelen die ik kan gebruiken?

    Ik begin ook echt vliegen te zien...denk gewoon dat ik kaal wordt. Dat flits door mn hoofd de laatste tijd.

    Ik heb nu op aanraden een ijzervitamine gekocht mr wil eerst is polsen naar meningen/adviezen/ervaringen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ik heb dit na elke bevalling , het begint als de baby 3 maanden is tot 6 maanden ongeveer bij mij. Postnatal hair loss, ik heb de extreme vorm, dus dat ik bij mijn slaap ook echt bijna kaal ben. Ik ben nu 3 kwart van mijn haren kwijt. En heb het ook kort geknipt. Mijn ervaring is dat het stopt en dat het gelijk terug groeit. Het groeit allemaal meteen weer terug. Niks aan te doen, het komt door je hormonen die in 1 keer weer omlaag gaan. Zou indd ook kijken of je ijzertekort hebt.
    Ik maak een scheiding in het midden en zo cover ik de plekken waar het dun is. En altijd hoofddoek op nu tijdens het koken.
    Married and children!

  6. #456
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Ik was vandaag bij de Marokkaanse winkel en vond eindelijk nigellazaad. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met die haarspray.

  7. #457
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Gister heb ik voor het eerst retinol gebruikt van cerave en ik zie direct al resultaat; minder lachrimpels bij mijn ogen. Ik had niet zo snel verschil verwacht. Heel benieuwd wat dit bv over een maand met mijn huid doet.

  8. #458
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Gister heb ik voor het eerst retinol gebruikt van cerave en ik zie direct al resultaat; minder lachrimpels bij mijn ogen. Ik had niet zo snel verschil verwacht. Heel benieuwd wat dit bv over een maand met mijn huid doet.
    Topspul he!
    Ik heb m van een ander merk.
    Cerave is ook heel fijn. Daar reinig ik m’n gezicht mee, heel mild spul.
    Happiness is an inside job


  9. #459
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ik merk dat ik zo bang ben om nieuwe dingen te gebruiken. Wil echt dingen met geen rotzooi erin. Er bestaan zoveel dingen dat ik gewoon flip.
    Laatst had Juno hier retinol gedeeld van skinergy dacht ik. Ik dacht oke dit is het. wel prijzig eigenlijk. Maar heb nog niet naar de ingredientenlijst gekeken. Nu zie ik jullie met andere merken ook waarvan jullie tevreden zijn.
    Op basis waarvan selecteren jullie die? Recensies? Of qua producten.
    Ik wil echt iets zonder al te veel rare dingen in. Te lange tekst voor niks

  10. #460
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Topspul he!
    Ik heb m van een ander merk.
    Cerave is ook heel fijn. Daar reinig ik m’n gezicht mee, heel mild spul.
    Ja ben er heel blij mee. Jammer dat ik er niet eerder mee ben begonnen

  11. #461
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ik merk dat ik zo bang ben om nieuwe dingen te gebruiken. Wil echt dingen met geen rotzooi erin. Er bestaan zoveel dingen dat ik gewoon flip.
    Laatst had Juno hier retinol gedeeld van skinergy dacht ik. Ik dacht oke dit is het. wel prijzig eigenlijk. Maar heb nog niet naar de ingredientenlijst gekeken. Nu zie ik jullie met andere merken ook waarvan jullie tevreden zijn.
    Op basis waarvan selecteren jullie die? Recensies? Of qua producten.
    Ik wil echt iets zonder al te veel rare dingen in. Te lange tekst voor niks
    Een beetje onderzoek inderdaad, dat ging bij mij een beetje zo.

    Op youtube ontdekken dat retinol en retin-a heel populair is om huidveroudering tegen te gaan en ook hyperpigmentatie.
    Op zoek gaan naar reviews van verschillende merken, op youtube, maar ook gewoon in webwinkels. En ik had door hydaya het merk cerave al ontdekt, dus toen ik zag dat cerave ook retinol heeft, ben ik specifiek naar hun reviews gaan zoeken.

    Er zullen ongetwijfeld heel veel andere goeie merken zijn hoor en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of er middeltjes zijn met weinig troep. Zover heb ik niet gekeken, maar ik denk eerlijk gezegd dat al die cosmetische crèmes wel wat aan rommel bevatten. Misschien dat iemand anders hier wat kan zeggen over minder heftige producten??

  12. #462
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik was vandaag bij de Marokkaanse winkel en vond eindelijk nigellazaad. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met die haarspray.
    Niemand?

  13. #463
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ik merk dat ik zo bang ben om nieuwe dingen te gebruiken. Wil echt dingen met geen rotzooi erin. Er bestaan zoveel dingen dat ik gewoon flip.
    Laatst had Juno hier retinol gedeeld van skinergy dacht ik. Ik dacht oke dit is het. wel prijzig eigenlijk. Maar heb nog niet naar de ingredientenlijst gekeken. Nu zie ik jullie met andere merken ook waarvan jullie tevreden zijn.
    Op basis waarvan selecteren jullie die? Recensies? Of qua producten.
    Ik wil echt iets zonder al te veel rare dingen in. Te lange tekst voor niks
    Synergie skin is een cosmeceutical. Zitten hogere concentraties in en werken echt, is de claim.
    Synergie skin zit verder ook geen 'rotzooi' in etc.

    Ik heb zelf de resultaten gezien bij mezelf. Echt huidverbetering en deze producten gebruik ik op advies. Eerst een, werkte goed en zo steeds meer.
    Maar oordeel zelf, zelf weet je ook hoe je huid is en wat wellicht werkt.
    Hier nog een link van Jetske ultee.
    https://www.dr-jetskeultee.nl/versch...osmeceuticals/
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #464
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Niemand?
    Doet niks bij mij en na maanden gestopt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #465
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Een beetje onderzoek inderdaad, dat ging bij mij een beetje zo.

    Op youtube ontdekken dat retinol en retin-a heel populair is om huidveroudering tegen te gaan en ook hyperpigmentatie.
    Op zoek gaan naar reviews van verschillende merken, op youtube, maar ook gewoon in webwinkels. En ik had door hydaya het merk cerave al ontdekt, dus toen ik zag dat cerave ook retinol heeft, ben ik specifiek naar hun reviews gaan zoeken.

    Er zullen ongetwijfeld heel veel andere goeie merken zijn hoor en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of er middeltjes zijn met weinig troep. Zover heb ik niet gekeken, maar ik denk eerlijk gezegd dat al die cosmetische crèmes wel wat aan rommel bevatten. Misschien dat iemand anders hier wat kan zeggen over minder heftige producten??
    Ja denk ook dat er overal rommel inzit enz.
    Wou idd zien of er zoals je zegt minder heftige zijn . Maar denk dat ik dat niet zal vinden.
    Zal wel eens rondneuzen naar het merk dat jij gebruikt. Heel erg bedankt!