1. #556
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum Emiras,

    Inderdaad hoe consequenter (frequenter) des te mooier resultaat. Eens per maand doe ik ook een algehele klei masker héérlijk verkoelend en weldadig voor je lichaam je huid word er strak van. Beste is om dit in de hammam te doen. Thuis word al gauw een zooitje! ik maak dan ook een ghassoul masker voor haar apart.

    Wat voor oefeningen doe jij Emiras als ik zo vrij mag zijn?
    Alaikom salam habibti,

    Jaa, ik had dus ook klei uit marokko voor mijn gezicht en ghassoul besteld. Maar ik heb er dus een allergie voor helaas...

    Ik deed toen oefeningen van Hanna milli op Youtube. Nu doe ik die intens chest workout van haar(weet niet precies hoe het heet).
    Nu doe ik leg/glutes oefeningen met gewichten.
    Married and children!

  2. #557
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dank je! Mijn man heeft heel veel pigmentvlekken door de zon. Misschien kan hij deze serum ook proberen. Maar pigmentvlekken gaan niet zo makkelijk weg, soms alleen met een lazerbehandeling volgens mij.
    Probeer het anders even, ik heb ze ook nog wel maar ze zijn wel veel lichter geworden en sommige zijn zo goed als weg. Wat me het meest stoorde was die pukkel op mijn neus. Hoe ik eraan gekomen ben Allahwa3lam hij is nu echt helemaal weg en ik weet zeker dat deze middel ervoor gezorgd heeft, ik smeer bijna niets op mijn gezicht behalve dit middeltje en dagcrème eigen merk kruidvat

  3. #558
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Alaikom salam habibti,

    Jaa, ik had dus ook klei uit marokko voor mijn gezicht en ghassoul besteld. Maar ik heb er dus een allergie voor helaas...

    Ik deed toen oefeningen van Hanna milli op Youtube. Nu doe ik die intens chest workout van haar(weet niet precies hoe het heet).
    Nu doe ik leg/glutes oefeningen met gewichten.
    Aaah een allergie wat vervelend zeg! Heb je de bruinachtige geprobeerd of de rode variant? Soms reageert de huid heftig op een klei masker (en naarmate je vordert qua behandelingen word de uitslag ook minder) heb dit vaker gezien bij meiden. Maar een allergie is weer andere koek en heb ik geen ervaring mee Ghayr in sha Allah

    Dank je wel zal haar eens googelen ben benieuwd
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #559
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Probeer het anders even, ik heb ze ook nog wel maar ze zijn wel veel lichter geworden en sommige zijn zo goed als weg. Wat me het meest stoorde was die pukkel op mijn neus. Hoe ik eraan gekomen ben Allahwa3lam hij is nu echt helemaal weg en ik weet zeker dat deze middel ervoor gezorgd heeft, ik smeer bijna niets op mijn gezicht behalve dit middeltje en dagcrème eigen merk kruidvat
    Pureglossy nog een vraagje met betrekking tot retinol. Smeer je dit op je gezicht voor het slapen gaan? (Aangezien onze huid zich hersteld bij nachtrust)? Maakt het wat uit denk je?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #560
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Aaah een allergie wat vervelend zeg! Heb je de bruinachtige geprobeerd of de rode variant? Soms reageert de huid heftig op een klei masker (en naarmate je vordert qua behandelingen word de uitslag ook minder) heb dit vaker gezien bij meiden. Maar een allergie is weer andere koek en heb ik geen ervaring mee Ghayr in sha Allah

    Dank je wel zal haar eens googelen ben benieuwd
    Ja die rode klei was voor het gezicht, ik voelde het gewoon branden en mijn gezicht bleef twee dagen rood. Die normale bruine in zo een groen zakje heb ik ook.

    Die rode heb ik weggegeven, maar die bruine wil ik nog 1 keer proberen op een klein stukje huid anders geef ik die ook weg.

    Ik heb vandaag trouwens suikerwax gemaakt. Morgen is het vrijdag, even extra selfcare!
    Married and children!

  6. #561
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja die rode klei was voor het gezicht, ik voelde het gewoon branden en mijn gezicht bleef twee dagen rood. Die normale bruine in zo een groen zakje heb ik ook.

    Die rode heb ik weggegeven, maar die bruine wil ik nog 1 keer proberen op een klein stukje huid anders geef ik die ook weg.

    Ik heb vandaag trouwens suikerwax gemaakt. Morgen is het vrijdag, even extra selfcare!
    Heftig dat het begon te branden. Ik zou het ook niet meer aangedurfd hebben dan. Wellicht reageer je beter op de bruine variant. (Die vind ik fijn en heb er Hamdulilaah nooit een nare reactie van gehad) hopelijk jij ook. Inderdaad eerst even uittesten op je huid. Ghayr in sha Allah

    Besa7tak suikerwax alvast
    Over vrijdag gesproken kennen ze cous cous daar? Hebben ze daar ook een specialiteit eten voor na vrijdaggebed zoals bij ons?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #562
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Probeer het anders even, ik heb ze ook nog wel maar ze zijn wel veel lichter geworden en sommige zijn zo goed als weg. Wat me het meest stoorde was die pukkel op mijn neus. Hoe ik eraan gekomen ben Allahwa3lam hij is nu echt helemaal weg en ik weet zeker dat deze middel ervoor gezorgd heeft, ik smeer bijna niets op mijn gezicht behalve dit middeltje en dagcrème eigen merk kruidvat
    Bedankt voor het delen! Mijn huid heeft ook veel oneffenheden en kleine pukkeltjes. Geen pigmentvlekken oid. Heb producten van Image en deed zn werking goed maar nu niet meer... mn huid is al vele malen beter maar nog niet hoe ik het wil. Is dit iets om te gebruiken?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #563
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Heb het besteld haha ben benieuwd. Lees veel goede reviews

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  9. #564
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Pureglossy nog een vraagje met betrekking tot retinol. Smeer je dit op je gezicht voor het slapen gaan? (Aangezien onze huid zich hersteld bij nachtrust)? Maakt het wat uit denk je?
    Ja klopt, je smeert het op je huid en laat het even intrekken. Daarna breng ik er wel standaard een crème op aanzien het wel de huid uitdroogt. Ik doe het in de ochtend én in de avond maar volgens mij is één keer per dag ook gewoon genoeg.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #565
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Bedankt voor het delen! Mijn huid heeft ook veel oneffenheden en kleine pukkeltjes. Geen pigmentvlekken oid. Heb producten van Image en deed zn werking goed maar nu niet meer... mn huid is al vele malen beter maar nog niet hoe ik het wil. Is dit iets om te gebruiken?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Hier helpt het in ieder geval echt goed en ik gebruik hem amper nog twee weken! Retinol is eigenlijk gewoon vitamine A. Door die reviews ben ik ook overstag gegaan laat me maar weten wat je er van vindt! Mijn zusjes hebben hem ook besteld

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  11. #566
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ja klopt, je smeert het op je huid en laat het even intrekken. Daarna breng ik er wel standaard een crème op aanzien het wel de huid uitdroogt. Ik doe het in de ochtend én in de avond maar volgens mij is één keer per dag ook gewoon genoeg.
    Retinol mag je alleen in de avond smeren en overdag moet je dan een spf smeren, omdat je anders pigmentvlekken krijgt. Google er maar eens naar, spf in combi met retinol.

  12. #567
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Retinol mag je alleen in de avond smeren en overdag moet je dan een spf smeren, omdat je anders pigmentvlekken krijgt. Google er maar eens naar, spf in combi met retinol.
    Goed dat je dat zegt ochtendmens, ik zag dat het werkte en ik ging bhal hyena ook in de ochtend ermee aan de slag. Thanks for de tip!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  13. #568
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Heb het besteld haha ben benieuwd. Lees veel goede reviews

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Besa7tak! Goede reviews inderdaad ben benieuwd
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #569
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ja klopt, je smeert het op je huid en laat het even intrekken. Daarna breng ik er wel standaard een crème op aanzien het wel de huid uitdroogt. Ik doe het in de ochtend én in de avond maar volgens mij is één keer per dag ook gewoon genoeg.
    Shokran lieverd! Ik zal het dan voor het slapen gaan insmeren
    in sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #570
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Goed dat je dat zegt ochtendmens, ik zag dat het werkte en ik ging bhal hyena ook in de ochtend ermee aan de slag. Thanks for de tip!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna