1. #421
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Had m gisteren opgedaan en heb m nu weer op. Moet wel zeggen dat het mijn gezicht ook zacht maakt. Voor de rest weer ik niet.
    En het word hard. Na een paar minuten voel je het harder worden. . de jongste van anderhalf keek me net aan en trok een vies gezicht en moest lachen. Ze zei iiiieeeee !!

  2. #422
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Had m gisteren opgedaan en heb m nu weer op. Moet wel zeggen dat het mijn gezicht ook zacht maakt. Voor de rest weer ik niet.
    En het word hard. Na een paar minuten voel je het harder worden. . de jongste van anderhalf keek me net aan en trok een vies gezicht en moest lachen. Ze zei iiiieeeee !!
    Ik ga ook proberen om die rijst te zeven na het mixen. Haha mijn oudste rolt altijd met haar ogen als ik een masker op heb. Ze zegt; die dingen werken niet, je ziet er altijd hetzelfde uit hoor. Ik was even gestopt ermee maar vandaag misschien weer beginnen.

    Dames merken jullie nog verschil? Zijn jullie allemaal al wit geworden haha?
    Married and children!

  3. #423
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik ga ook proberen om die rijst te zeven na het mixen. Haha mijn oudste rolt altijd met haar ogen als ik een masker op heb. Ze zegt; die dingen werken niet, je ziet er altijd hetzelfde uit hoor. Ik was even gestopt ermee maar vandaag misschien weer beginnen.

    Dames merken jullie nog verschil? Zijn jullie allemaal al wit geworden haha?
    Ik ga stuk haha..dat word ook altijd tegen me gezegd...

    maar dan door mezelf

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  4. #424
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Die kruidnagel en nigellazaad voor je haar...ik weet niet hoor. Dit is week twee voor mij..en het lijkt echt te werken subhannalah..

    Ik ben er zo blij mee..ok doordat het lekker ruikt...tot nu toe alleen stink recepten gehad als het om haargroei gaat

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  5. #425
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Die kruidnagel en nigellazaad voor je haar...ik weet niet hoor. Dit is week twee voor mij..en het lijkt echt te werken subhannalah..

    Ik ben er zo blij mee..ok doordat het lekker ruikt...tot nu toe alleen stink recepten gehad als het om haargroei gaat

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Merk je dat je haar groeit of iets anders? Fijn dat het werkt! Ja kruidnagel is echt lekker. Die knoflook/ ui maskers zijn niks voor mij.
    Ik heb op 1 plek weer psoriases gekregen, al jaren geen last van gehad dus ik gebruik het op die plek icm azijn/water spray.
    Married and children!

  6. #426
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Merk je dat je haar groeit of iets anders? Fijn dat het werkt! Ja kruidnagel is echt lekker. Die knoflook/ ui maskers zijn niks voor mij.
    Ik heb op 1 plek weer psoriases gekregen, al jaren geen last van gehad dus ik gebruik het op die plek icm azijn/water spray.
    Ja de babyhaartjes lijken te groeien en wat meer haar bij gekregen..korte kleine haartjes zie ik opkomen.. ik ben echt benieuwd op lange termijn. Ook de haaruitval is verminderd.

    Had veel last van jeuk en roos waar ik niet vanaf kwam. Ze zeggen head and shoulders gebruiken. Maar daar zit troep in. Dit helpt gewoon goed. Heb geen last meer van jeuk en ook geen roos meer.

    Dit is gewoon supersimpel in gebruik. Ik ben er echt blij mee tot nu toe al hamdulilah.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  7. #427
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Weet iemand hier toevallig wat habat saa3d is. Wil dit zoooo graag aanschaffen. Dat lijkt me ook echt iets goeds om uit te proberen..

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  8. #428
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Weet iemand hier toevallig wat habat saa3d is. Wil dit zoooo graag aanschaffen. Dat lijkt me ook echt iets goeds om uit te proberen..

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Ja ik ooook, ik wou het proberen maar mijn man heeft het niet gekocht. Zodra ik het heb ga ik het proberen en hier delen met jullie. Ik heb gelezen dat het ook in NL groeit en het is een onkruid.
    Married and children!

  9. #429
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Ja de babyhaartjes lijken te groeien en wat meer haar bij gekregen..korte kleine haartjes zie ik opkomen.. ik ben echt benieuwd op lange termijn. Ook de haaruitval is verminderd.

    Had veel last van jeuk en roos waar ik niet vanaf kwam. Ze zeggen head and shoulders gebruiken. Maar daar zit troep in. Dit helpt gewoon goed. Heb geen last meer van jeuk en ook geen roos meer.

    Dit is gewoon supersimpel in gebruik. Ik ben er echt blij mee tot nu toe al hamdulilah.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Elhamdulillah, bij mij is de jeuk ook weg en roos sterk verminderd. Moet echt niet meer douchen met heet water... Gebruik jij het elke dag 1x?
    Married and children!

  10. #430
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja ik ooook, ik wou het proberen maar mijn man heeft het niet gekocht. Zodra ik het heb ga ik het proberen en hier delen met jullie. Ik heb gelezen dat het ook in NL groeit en het is een onkruid.
    Hoe heet het in het Nederlands?

  11. #431
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hoe heet het in het Nederlands?
    Kan het niet terugvinden in het nl, maar in het engels: cyperus rotundus
    Married and children!

  12. #432
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik wil ook die spray maken in sha Allah. Denk straks misschien.

    Bewaren jullie het wel echt in de koelkast? Ik weet dat als ik het in de koelkast ga bewaren dat ik minder vaak ga gebruiken helaas.

    En wil het gebruiken voor de eeuwige jeuk waar ik altijd last van heb.

  13. #433
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Notengras misschien?

  14. #434
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie

    Notengras misschien?
    Ja dit is het, maar die wortel ervan denk ik.

    Die kruidnagelspray heb ik in de badkamer, want daar kam ik mijn haren en ruikt gewoon hetzelfde. In de zomer zou ik het wel in de koelkast leggen.
    Succes, bij mij helpt het echt tegen jeuk. Binnen een week was ik ervan af denk ik.
    Married and children!

  15. #435
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja ik ooook, ik wou het proberen maar mijn man heeft het niet gekocht. Zodra ik het heb ga ik het proberen en hier delen met jullie. Ik heb gelezen dat het ook in NL groeit en het is een onkruid.
    Ja graag!! Waar gaat je man het kopen dan als ik vragen mag..

    Volgens mij is dit het..




    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk