1. #226
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dames hoe gaat het met jullie? Al een tijdje geen reacties meer hier maar ben heel benieuwd of jullie nog goede ervaringen hebben gehad met nieuwe producten en routine.

    Ik ben nu begonnen met de dermaroller want kon die niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Die glow de eerste dag is zoo mooi. Maar ik ga morgen denk ik vervellen.
    Granaatappelolie heb ik ook gekocht.

    Ik wou jullie dus vertellen over mijn dochter. Een paar maanden geleden was ze gevallen en ze had 3 hechtingen tussen haar wenkbrauwen ongeveer. Ik vond het echt vervelend want je kon het duidelijk zien. Toen de wond goed genezen was ben ik begonnen met het gebruiken van een facial cleanser met een opzet stuk die lijkt op een hele fijne schuurpapier. Daarna smeerde ik granaatappel olie, want had gelezen dat het goed is voor littekens (1x per dag voor het slapen). Dan gebruik ik de dermaroller 2x per week op die plek en daarna weer Granaatappelolie erop. En haar litteken is heeel erg vervaagd elhamdulillah. We moeten nog wel een tijdje doorgaan denk ik maar het is echt alle moeite waard! Trouwens nadat ik die olie smeer, masseer ik die plek want ik voelde echt iets hardst onder haar litteken en nu voel ik dat bijna niet meer. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft want litekens zijn echt vervelend!
    Wat voor mm dermaroller gebruik je voor haar litteken?

    Alhamdoelilaah wordt het hierdoor vager. Is toch vervelend om zoiets elke dag bij je kind te zien.

  2. #227
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Emiras ben je blij met je dermarollers? Ik zag laatst een YouTube filmpje van een vrouw die haar buik ermee deed. Ze had losse huid op haar buik en gebruikte de roller volgens mij 1x per maand en na 6 maanden zag je echt wel resultaat. Haar buik bleef wel wat flubberig, maar echt een heeeeeel stuk minder.

    Ik heb zelf geen flubberbuik, want ik moet nog steeds de zwangerschapskilos kwijt, maar ik weet nu al, dat de elasticiteit van mijn huid is verminderd.

    Heeft iemand ervaring met dermaroller op het lichaam?
    Sorry je berichten hier niet gezien toen je dit schreef. Subhan Allah wou hier Dus een bericht over schrijven.
    Mijn baby is alweer 5 maanden oud. En toen ze 3 maanden was kwam ik WEER in die fase terecht helaas dat ik mijn haar begon te verliezen. Mijn huid schilfert en is kurkdroog en onderhuidse bultjes. Had laatst ook een onsteking op mijn kin. Misschien heel oppervlakkig maar voel mij echt verrot daardoor.
    Mijn haaruitval is altijd zo extreem dat ik plukken haar verlies en mijn 'slaap' bijna kaal is. Meestal stopt het als de baby 6 maanden is, dus nog 1 maand sabr inchaAllah.

    İk wil heel eerlijk zijn over mijn lichaam want de meeste vrouwen hebben dezelfe issues en misschien kunnen we elkaar helpen. Mijn buik is wel weer plat gelukkig maar als ik buk zie ik gewoon een rimpelige huid. Op mijn heupen heb ik striemen. En heb dus met deze baby cellulitis cadeau gekregen op mijn benen terwijl ik echt slank ben. Dacht vroeger altijd dat mensen met veel vet dit alleen kregen.
    Als mijn haaruitval stopt begin in dus met ei maskers, hier krijg ik lang haar van (heb het tot mijn schouders geknipt) en castor oil maskers voor dikker haar. Dit helpt meestal goed bij mij.

    Voor cellulitis heb ik een setje siliconen hijama gekocht voor het gezicht. Maar er zıt ook een grotere bij voor het lichaam en schijnt dat het heel goed werkt.

    Voor straie begin ik met dermarollen icm. hyarolic acid serum. Mijn roller is 2,5mm dus wel grote naalden.

    İk ga hier updaten inchaAllah. Laat mij weten of jullie ervaring hebben of tips! Ok ga voor mijzelf fotos maken voor een horse before en after. Alleen die kan ik hier niet plaatsen natuurlijk.

    Hoop dat niemand hier last van heeft en jullie allemaal een gladde, strakke, gave huid hebben. Maar ik begrijp ook dat het heel normaal is vooral na kinderen krijgen .
    Married and children!

  3. #228
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wat voor mm dermaroller gebruik je voor haar litteken?

    Alhamdoelilaah wordt het hierdoor vager. Is toch vervelend om zoiets elke dag bij je kind te zien.
    Deze rollor is 0.7mm. heb het al een tijdje niet gedaan.
    Married and children!

  4. #229
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Leuk dat je je plan beschrijft emiras. Allaahi 3awnek, ameen.

    Ik ben heel benieuwd!!

  5. #230
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Sorry je berichten hier niet gezien toen je dit schreef. Subhan Allah wou hier Dus een bericht over schrijven.
    Mijn baby is alweer 5 maanden oud. En toen ze 3 maanden was kwam ik WEER in die fase terecht helaas dat ik mijn haar begon te verliezen. Mijn huid schilfert en is kurkdroog en onderhuidse bultjes. Had laatst ook een onsteking op mijn kin. Misschien heel oppervlakkig maar voel mij echt verrot daardoor.
    Mijn haaruitval is altijd zo extreem dat ik plukken haar verlies en mijn 'slaap' bijna kaal is. Meestal stopt het als de baby 6 maanden is, dus nog 1 maand sabr inchaAllah.

    İk wil heel eerlijk zijn over mijn lichaam want de meeste vrouwen hebben dezelfe issues en misschien kunnen we elkaar helpen. Mijn buik is wel weer plat gelukkig maar als ik buk zie ik gewoon een rimpelige huid. Op mijn heupen heb ik striemen. En heb dus met deze baby cellulitis cadeau gekregen op mijn benen terwijl ik echt slank ben. Dacht vroeger altijd dat mensen met veel vet dit alleen kregen.
    Als mijn haaruitval stopt begin in dus met ei maskers, hier krijg ik lang haar van (heb het tot mijn schouders geknipt) en castor oil maskers voor dikker haar. Dit helpt meestal goed bij mij.

    Voor cellulitis heb ik een setje siliconen hijama gekocht voor het gezicht. Maar er zıt ook een grotere bij voor het lichaam en schijnt dat het heel goed werkt.

    Voor straie begin ik met dermarollen icm. hyarolic acid serum. Mijn roller is 2,5mm dus wel grote naalden.

    İk ga hier updaten inchaAllah. Laat mij weten of jullie ervaring hebben of tips! Ok ga voor mijzelf fotos maken voor een horse before en after. Alleen die kan ik hier niet plaatsen natuurlijk.

    Hoop dat niemand hier last van heeft en jullie allemaal een gladde, strakke, gave huid hebben. Maar ik begrijp ook dat het heel normaal is vooral na kinderen krijgen .
    Veel zullen dit vast hebben alleen niet iedere vrouw is er zo mee bezig.

    Ik heb ook cellulitis en de hele mikmak.
    Lekker boeiend. Heb twee kinderen op de wereld gezet. Mocht ik ooit een vent hebben die daar last van heeft dan mag ie het licht uitzetten. Hoef ik ook niet tegen zijn behaarde kont aan te kijken.

    Ik denk dat jij een hele mooie en vooral lieve vrouw bent die er is voor haar gezin.
    Waarom jezelf zo kwellen om wat dimpels en striae? Perfectie bestaat niet meid. Degenen die dat najagen komen altijd van een koude kermis thuis.

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Veel zullen dit vast hebben alleen niet iedere vrouw is er zo mee bezig.

    Ik heb ook cellulitis en de hele mikmak.
    Lekker boeiend. Heb twee kinderen op de wereld gezet. Mocht ik ooit een vent hebben die daar last van heeft dan mag ie het licht uitzetten. Hoef ik ook niet tegen zijn behaarde kont aan te kijken.

    Ik denk dat jij een hele mooie en vooral lieve vrouw bent die er is voor haar gezin.
    Waarom jezelf zo kwellen om wat dimpels en striae? Perfectie bestaat niet meid. Degenen die dat najagen komen altijd van een koude kermis thuis.
    Je hebt gelijk dat het niet erg is. Je wordt echt niet gelukkig als je ineens geen straie hebt bijvoorbeeld. Dat weet ik wel.
    Hahaha behaarde kont ik ga stuk!
    Mijn man is nu sinds een paar maanden weg voor werk. En hij heeft diy sport atributen gemaakt en elke dag sporten. En hij stuurt dan heel lief dat hij dat voor mij doet zodat zijn lichaam er goed uit blijft zien. İk waardeer dat heeeel erg. Die moeite wil ik ook doen voor hem.
    Dank je wel ook voor je compliment schat!
    İk denk over jou als een hele sterke en mooie vrouw en een leuke moeder. Vind het mooi dat je heel bewust bent van alles elhamdulillah.
    Married and children!

  7. #232
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Leuk dat je je plan beschrijft emiras. Allaahi 3awnek, ameen.

    Ik ben heel benieuwd!!
    Ameen, dank je.
    İk ben ook heel benieuwd. İk heb ook een aantal filmpjes gezien, maar of het bij iedereen zo werkt denk ik niet. Ben zowiezo fan van hijama, je masseert die cup met olie over je been. En een massage kan geen kwaad!
    Married and children!

  8. #233
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Je hebt gelijk dat het niet erg is. Je wordt echt niet gelukkig als je ineens geen straie hebt bijvoorbeeld. Dat weet ik wel.
    Hahaha behaarde kont ik ga stuk!
    Mijn man is nu sinds een paar maanden weg voor werk. En hij heeft diy sport atributen gemaakt en elke dag sporten. En hij stuurt dan heel lief dat hij dat voor mij doet zodat zijn lichaam er goed uit blijft zien. İk waardeer dat heeeel erg. Die moeite wil ik ook doen voor hem.
    Dank je wel ook voor je compliment schat!
    İk denk over jou als een hele sterke en mooie vrouw en een leuke moeder. Vind het mooi dat je heel bewust bent van alles elhamdulillah.
    Ja oké wat bij houden etc doe je natuurlijk ook wel voor jezelf. Ik bedoel meer van niet stressen om die shit. Als ik lees wat rimpels op mijn buik als ik buk dan moet ik lachen. Is normaal joh. En wat cellulitis op je benen.

    Wij vrouwen neigen vaak om die man op een soort van gouden voetstuk te plaatsen en hem vervolgens te aanbidden. Nooit doen. Denk maar aan die behaarde kont

    En ja tuurlijk sport ie en alles. Heeft ie immers ook alle tijd voor. Geen kids om zich heen, geen gezeur. Werk en slapen toch.

    Lief van je: sjans:

  9. #234
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Behaarde kont. [emoji28]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #235
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ajaw Asfoureh met je ‘behaarde kont’ ik dacht ik kijk hier ff voor een mooi porseleinen kopje hihi kapot lachen jij!
    Laat mannen maar werken voor hun lichaam, wij werken voor en door hun nageslacht hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #236
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Heb trouwens in een opwelling hele wishful lijn van Huda besteld, lees er veel goede dingen over.
    Moet wel heel erg wennen aan de geuren, had ingrediënten niet gelezen maar gebruik al jaren lang vrij van parfum en andere chemicaliën. Hoop dat t enig verschil maakt zonder dat ik er hevig op ga reageren.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #237
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Sorry je berichten hier niet gezien toen je dit schreef. Subhan Allah wou hier Dus een bericht over schrijven.
    Mijn baby is alweer 5 maanden oud. En toen ze 3 maanden was kwam ik WEER in die fase terecht helaas dat ik mijn haar begon te verliezen. Mijn huid schilfert en is kurkdroog en onderhuidse bultjes. Had laatst ook een onsteking op mijn kin. Misschien heel oppervlakkig maar voel mij echt verrot daardoor.
    Mijn haaruitval is altijd zo extreem dat ik plukken haar verlies en mijn 'slaap' bijna kaal is. Meestal stopt het als de baby 6 maanden is, dus nog 1 maand sabr inchaAllah.

    İk wil heel eerlijk zijn over mijn lichaam want de meeste vrouwen hebben dezelfe issues en misschien kunnen we elkaar helpen. Mijn buik is wel weer plat gelukkig maar als ik buk zie ik gewoon een rimpelige huid. Op mijn heupen heb ik striemen. En heb dus met deze baby cellulitis cadeau gekregen op mijn benen terwijl ik echt slank ben. Dacht vroeger altijd dat mensen met veel vet dit alleen kregen.
    Als mijn haaruitval stopt begin in dus met ei maskers, hier krijg ik lang haar van (heb het tot mijn schouders geknipt) en castor oil maskers voor dikker haar. Dit helpt meestal goed bij mij.

    Voor cellulitis heb ik een setje siliconen hijama gekocht voor het gezicht. Maar er zıt ook een grotere bij voor het lichaam en schijnt dat het heel goed werkt.

    Voor straie begin ik met dermarollen icm. hyarolic acid serum. Mijn roller is 2,5mm dus wel grote naalden.

    İk ga hier updaten inchaAllah. Laat mij weten of jullie ervaring hebben of tips! Ok ga voor mijzelf fotos maken voor een horse before en after. Alleen die kan ik hier niet plaatsen natuurlijk.

    Hoop dat niemand hier last van heeft en jullie allemaal een gladde, strakke, gave huid hebben. Maar ik begrijp ook dat het heel normaal is vooral na kinderen krijgen .
    ff op jou onderste zinnen geen 1 vrouw is perfect. Er is wel een ideaal maar daar moet je ook doorheen kijken.
    Drink je weleens appelazijn? Of kauwen op klein stukje gember (dit vergt heel veel sabr) maar deze middeltjes werken ontstekings remmend.
    Gheer inshallah.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #238
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Kokosolie en cacao boter is heel goed tegen hele droge huid. Vooral die laatste vind ik fijn. Ruikt je lichaam naar witte chocola hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #239
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Het ziet er zo uit en smelt bij lichaamstemperatuur. Klein bolletje is genoeg.
    Ideaal voor droge ellebogen en knieën.
    Ik heb t al heel lang niet meer gebruikt en ga denk ik nwe kleinere potje halen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #240
    Just somebody.

    Reacties
    896
    26-06-2013

    Ik begin altijd met dubbel cleansen. Cleanser op oliebasis dan waterbasis. Daarna gebruik ik een essence en dep ik het product in de huid totdat het volledig is geabsorbeerd
    Zelfde met toner, oogcreme, serum, dagcrème en als laatst een leave in gezichtsmasker.

    I know veel stappen, maar je zal echt merken dat uw huid glad word en een gezonde glow geeft.
    Dit doe ik smorgens en savonds
    ~Wees geduldig~