1. #1
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Flirten

    Wat valt bij jou onder flirten en neem je iemand die met iedereen flirt nog serieus?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Wat valt bij jou onder flirten en neem je iemand die met iedereen flirt nog serieus?
    Flirten is bij mij bewust aandacht van iemand zoeken met een bepaalde doel zonder dat datgene waar je bv over praat jou eigenlijk boeit. En dat kan je toch nooit weten, dus is flirten niet snel herkenbaar.

    Sommigen kunnen bv over heel serieuze onderwerpen eindeloos praten, terwijl dat eigenlijk hun manier van flirten is

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Ik ben ook benieuwd naar de reacties van andere leden?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Wat valt bij jou onder flirten en neem je iemand die met iedereen flirt nog serieus?
    Uit het niets complimenteren. Zonder aanleiding. En je wordt lichtelijk gestalkt.

    Een man die met iedereen flirt neem ik niet serieus. Sowieso hou ik ervan als een man niet flirt maar wel op een ongemakkelijke manier toenadering zoekt. Het liefst zo halal mogelijk.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Uit het niets complimenteren. Zonder aanleiding.
    Zoals iemand bedanken voor zijn mooie topic of prijzen voor zijn woorden?


    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    En je wordt lichtelijk gestalkt.
    Bedoel je positief stalken, zoals groene puntjes en uppen?


    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie

    Een man die met iedereen flirt neem ik niet serieus.
    Nee ik ook niet, ik heb dan het idee dat hij onkuis is en opzoek is naar zina. Of het maakt hem niet uit waar hij beland, heel goedkope houding, wat iemand onaantrekkelijk maakt.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flooriaa Bekijk reactie
    Wat ik trouwens altijd in de praktijk zie is dat mannen die snel of veel flirten met vrouwen dit ook doen nadat ze een vriendin hebben of getrouwd zijn. Ze beperken het niet tot de vrouw in hun leven zeg maar. Zo’n persoon kan je beter vermijden.


    In je eerste reactie zei je nog dat 'flirten' normaal is in jouw ogen, wat is het nu?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door Privf Bekijk reactie
    Weetje wat ik vervelend vindt.. wanneer er totaal geen spraken is van flirten dat ze het dan gaan denken dat iemand flirt.
    Kun je ook voorbeelden noemen?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Ik vind het zelf respectloos gedrag, het kan me daarom best kwaad maken. Iemand die met je flirt ziet je als een gemakkelijk en goedkoop persoon en heeft geen respect voor vrouwen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Zoals iemand bedanken voor zijn mooie topic of prijzen voor zijn woorden?




    Bedoel je positief stalken, zoals groene puntjes en uppen?




    Nee ik ook niet, ik heb dan het idee dat hij onkuis is en opzoek is naar zina. Of het maakt hem niet uit waar hij beland, heel goedkope houding, wat iemand onaantrekkelijk maakt.
    Dan heb je wel een aanleiding om dat te zeggen. Het is uit het niets iemand benaderen en complimenteren. Soms alleen al het benaderen zonder enige reden.
    Als je diegene al kent is dat nog moeilijker te onderscheiden.

    Jazeker positief stalken. Een man gaat alleen door als hij wordt aangemoedigd.

    Precies. Het is goedkoop. Sommige vrouwen zijn er toch gevoelig voor.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door flooriaa Bekijk reactie
    Normaal in de zin flirten met 1 vrouw die een man leuk vindt. Dat kan zijn eigen vrouw zijn. Flirten als gewoonte is niet goed.
    Dus met jou mogen ze flirten?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Dan heb je wel een aanleiding om dat te zeggen. Het is uit het niets iemand benaderen en complimenteren. Soms alleen al het benaderen zonder enige reden.
    Als je diegene al kent is dat nog moeilijker te onderscheiden.

    Jazeker positief stalken. Een man gaat alleen door als hij wordt aangemoedigd.

    Precies. Het is goedkoop. Sommige vrouwen zijn er toch gevoelig voor.

    Ja dat is wat ik dus ook denk, op een vriendschappelijke wijze iemand aanspreken.

    En inderdaad positief stalken, want negatief stalken kan nooit flirten zijn, is eerder haat.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Privf Bekijk reactie
    Weetje wat ik vervelend vindt.. wanneer er totaal geen spraken is van flirten dat ze het dan gaan denken dat iemand flirt.
    Haha die heb je ook
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Soms moet ik wel inhouden met reacties plaatsen, ik wil soms bijvoorbeeld heel hard lachen.

  14. #14

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Heb je hier toevallig een slechte ervaring mee?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Heb je hier toevallig een slechte ervaring mee?
    Is één van de grootste reden waarom ik veel broeders afwijs.