1. #91
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat is loskomende huid maar ik ben het er nu mee eens dat zwartezaad olie niet goed is om het probleem volledig te verhelpen. Heb gemerkt dat het goed is voor eczeem maar niet echt voor dode huid en daar schijnt wel een verschil in te zitten.

    Amandel olie is trouwens heel goed. Gek dat het me is ontgaan want de eerste reactie noemde het al, en het is best een gebruikelijke olie. Heb het vaker gezien en gehoord maar op een of andere manier niet geprobeerd. Bij zwarte zaad en al die andere olien was het heel snel weer terug, al na een paar uur of dagje.
    Is je huid nu wat minder droog?

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    105
    17-08-2019

    Edge. It’s been a while. Hoe gaat het?

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Is je huid nu wat minder droog?
    Ja zo een beetje verholpen. Heel hardnekkig bij mij was gebleken.

    En bij jou?
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Puur. Bekijk reactie
    Edge. It’s been a while. Hoe gaat het?
    Hey puur. Jou herken ik nog wel. Gaat goed alhamdolilah en hoe maak jij het?
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #95
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ja zo een beetje verholpen. Heel hardnekkig bij mij was gebleken.

    En bij jou?
    Tijdje zwaar achteruit gegaan maar het gaat nu al wat beter Alhamdoulilah

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Tijdje zwaar achteruit gegaan maar het gaat nu al wat beter Alhamdoulilah
    Alhamdolilah. Het verschilt met de periodes indd. Heb je amandelolie al geprobeerd? Veel van die hooggeprezen olien deden niks en ja met onwetendheid gebruikte ik een tijd olijfolie ed maar amandelolie heeft het voor me gedaan uiteindelijk.
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #97
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Alhamdolilah. Het verschilt met de periodes indd. Heb je amandelolie al geprobeerd? Veel van die hooggeprezen olien deden niks en ja met onwetendheid gebruikte ik een tijd olijfolie ed maar amandelolie heeft het voor me gedaan uiteindelijk.
    Ja gebruikte ik voorheen. Maar heb nu een andere shampoo

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    105
    17-08-2019

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Hey puur. Jou herken ik nog wel. Gaat goed alhamdolilah en hoe maak jij het?
    Haha ja een tijd geleden. Mooi. Met mij gaat het ook goed elhamdoelilah!

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ja gebruikte ik voorheen. Maar heb nu een andere shampoo
    Jij blijkbaar ook sinds laatste keer wat anders gevonden dat beter is. Het was het nog niet helemaal toen. Die shampoos van H&B vond ik uiteindelijk ook niet helemaal. Staat biologisch maar zo ruikt en voelt het helemaal niet.
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #100
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Jij blijkbaar ook sinds laatste keer wat anders gevonden dat beter is. Het was het nog niet helemaal toen. Die shampoos van H&B vond ik uiteindelijk ook niet helemaal. Staat biologisch maar zo ruikt en voelt het helemaal niet.
    Hahahahah hoe bedoel je voelt en ruikt niet zo. Welke shampoo gebruik je nu?

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hahahahah hoe bedoel je voelt en ruikt niet zo. Welke shampoo gebruik je nu?
    Ewa khimari. Hoe voelt het om met gasten te flirten?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hahahahah hoe bedoel je voelt en ruikt niet zo. Welke shampoo gebruik je nu?
    Je ruikt toegevoegde geuren die niet bij de ingredienten horen dus er zit wel wat manipulatie bij. Deed niks voor mn droge hoofdhuid. Maar sinds jij ook weer een andere shampoo gebruikt zegt dat ook wat. Jij had mij een tip gegeven laat mij jou nu ook een geven.
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #103
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Je ruikt toegevoegde geuren die niet bij de ingredienten horen dus er zit wel wat manipulatie bij. Deed niks voor mn droge hoofdhuid. Maar sinds jij ook weer een andere shampoo gebruikt zegt dat ook wat. Jij had mij een tip gegeven laat mij jou nu ook een geven.
    Het deed het werk niet meer zoals voorheen En ik gebruikte het jaren. BarakAllahoe feek Edge! Alhamdoulilah heb je een oplossing

  14. #104

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    20
    22-10-2021

    Ik gebruik Shea butter als ik last heb van een droge huid. Het werkt voor mij super goed.