1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Ammouta/Hadji/Regragui

    Of

    Van Gaal en zn eigen staf

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    198
    23-10-2005

    Michel Preud’Homme

  3. #18
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Willem van Hanegem

  4. #19
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Van Gaal gaat zijn vingers hier niet aan branden. Overigens geloof ik niet dat hij zou slagen, die man heeft totaal geen ervaring in Afrika. Dat Afrikaans voetbal is een vak apart.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door gitano Bekijk reactie
    Michel Preud’Homme
    Een goede optie

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wat ik erg vind van hem is dat hij al ver voor Afrika Cup al wist dat hij zou vertrekken en dus ons in de maling genomen door te zeggen dat hij zijn contract zou uitdienen ...hij dacht als ik een mooi toernooi met Marokko zou beleven dat ik veel beter in de markt zou komen bij andere landen en clubs ..hij en Lakjaa hebben ons voor de gek gehouden ...nu hij al wist dat hij niet zou verlengen betekent dat hij gewoon waardeloos naar wedstrijden toe gaat werken zonder passie en weet ik veel wat...je kon het zien aan de oefenwedstrijden en ook tijdens afrika cup heeft hij verkeerde spelers opgesteld op verkeerde pleklen en er stond ook ruzie in de tent die hij niet gesust heeft maar Hamdallah snel de schuld geven tetwijl de schuldigen nog steeds in het team waren te vinden

  7. #22
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Wat ik erg vind van hem is dat hij al ver voor Afrika Cup al wist dat hij zou vertrekken en dus ons in de maling genomen door te zeggen dat hij zijn contract zou uitdienen ...hij dacht als ik een mooi toernooi met Marokko zou beleven dat ik veel beter in de markt zou komen bij andere landen en clubs ..hij en Lakjaa hebben ons voor de gek gehouden ...nu hij al wist dat hij niet zou verlengen betekent dat hij gewoon waardeloos naar wedstrijden toe gaat werken zonder passie en weet ik veel wat...je kon het zien aan de oefenwedstrijden en ook tijdens afrika cup heeft hij verkeerde spelers opgesteld op verkeerde pleklen en er stond ook ruzie in de tent die hij niet gesust heeft maar Hamdallah snel de schuld geven tetwijl de schuldigen nog steeds in het team waren te vinden
    Je spreekt je zelf wel erg tegen; eerst zeg je "als ik een mooi toernooi met Marokko zou beleven dat ik veel beter in de markt zou komen..." en daarna zeg je "zonder passie blabla". Als hij zich daadwerkelijk in de kijker wilde 'spelen', dan ga je juist extra je best doen neem ik aan ipv schijt hebben.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Je spreekt je zelf wel erg tegen; eerst zeg je "als ik een mooi toernooi met Marokko zou beleven dat ik veel beter in de markt zou komen..." en daarna zeg je "zonder passie blabla". Als hij zich daadwerkelijk in de kijker wilde 'spelen', dan ga je juist extra je best doen neem ik aan ipv schijt hebben.
    Hij dacht dat hij een mooie Afrika zou spelen..maar los van die oefenwedstrijden ..die waren niks..hij kreeg hen niet aan voetballen toe in vergelijking met wk ..passie van wk heb ik nog niet gezien ...hij dacht dat hij die zou halen tijdens Afrika cup maar blijkbaar had hij al zijn conclusie getrokken door het geheim te houden om niet te verlenen en dus jon iedereen doen wat die wil ....geen passie meer dat bedoel er mee

  9. #24
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Azulgranas Bekijk reactie
    Gewoon Marokkaan op de bank en 90 procent botola spelers die door kunnen stromen naar top van Europa.

    Als Brazilië dat kan kan Marokko dat ook.

    Marokko moet niet meer afhankelijk zijn van Europese landen tot ze talent hebben ontwikkeld zo als koning gezegd heeft en bezem door Marokkaanse voetbalbond
    Ik sta hier ook achter.
    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Wat ik erg vind van hem is dat hij al ver voor Afrika Cup al wist dat hij zou vertrekken en dus ons in de maling genomen door te zeggen dat hij zijn contract zou uitdienen ...hij dacht als ik een mooi toernooi met Marokko zou beleven dat ik veel beter in de markt zou komen bij andere landen en clubs ..hij en Lakjaa hebben ons voor de gek gehouden ...nu hij al wist dat hij niet zou verlengen betekent dat hij gewoon waardeloos naar wedstrijden toe gaat werken zonder passie en weet ik veel wat...je kon het zien aan de oefenwedstrijden en ook tijdens afrika cup heeft hij verkeerde spelers opgesteld op verkeerde pleklen en er stond ook ruzie in de tent die hij niet gesust heeft maar Hamdallah snel de schuld geven tetwijl de schuldigen nog steeds in het team waren te vinden
    Die Lekjaa is even erg.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa