1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Opvolger voor Boussoufa bij Mountakhab?

    [ Slim fit Taarabt. Speelt al een tijdje bij Benfica als CAM. Hierdoor heb je ongelofelijk veel voetbal op het middenveld. Echter is hij zwakker in het verdedigen. Verdient Adel binnenkort een uitnodiging? Slim fit omdat hij echt super dun is geworden haha.]

    Wat denken jullie?
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Begint op leeftijd te komen en heeft niet een hele sezioen gespeeld..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Begint op leeftijd te komen en heeft niet een hele sezioen gespeeld..
    29 jaar. Heeft ervaring en lijkt eindelijk volwassen te zijn. Ik blijf het zeggen, de meest talentvolle Marokkaanse speler die er is.

    Kijken hoe zijn start zal zijn bij Benfica en dan weer beoordelen. Is gewoon een hele interessante aanvulling op CAM en niet voor de flanken bij mountakhab. Beetje zoals Feghouli bij Algerije.

    Taarabt en Ziyech is als Feghouli en Mahrez.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  4. #4
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    We gaan het zien dit seizoen of hij weer de oude is

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Als hij zijn hoofd beetje gwbruikt dan zal hij echt van waarde zijn vooe Marokko

    Maar ik denk niet dat hij dat zal doen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    29 jaar. Heeft ervaring en lijkt eindelijk volwassen te zijn. Ik blijf het zeggen, de meest talentvolle Marokkaanse speler die er is.

    Kijken hoe zijn start zal zijn bij Benfica en dan weer beoordelen. Is gewoon een hele interessante aanvulling op CAM en niet voor de flanken bij mountakhab. Beetje zoals Feghouli bij Algerije.

    Taarabt en Ziyech is als Feghouli en Mahrez.
    taarabt was veel talentvoller en had veel meer potentie, ik weet dat mensen vinden dat ik ga overdrijven maar ik vond taarabt bij zijn qpr periode lijken op Ronaldinho kwa techniek, dribbels, en afwerking. Ik had des tijds nog nooit zo een goede speler gezien jammer van zijn mentaliteit en verkeerde keuzes.

    Ik hoop van harte dat hij veranderd is en er echt nog 2 à 3 jaar voor wilt gaan want zijn carrière stopt ook na 4jaartjes normaal gezien.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Boufal taarabt ziyech

    En nog een afmaker voorin

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    taarabt was veel talentvoller en had veel meer potentie, ik weet dat mensen vinden dat ik ga overdrijven maar ik vond taarabt bij zijn qpr periode lijken op Ronaldinho kwa techniek, dribbels, en afwerking. Ik had des tijds nog nooit zo een goede speler gezien jammer van zijn mentaliteit en verkeerde keuzes.

    Ik hoop van harte dat hij veranderd is en er echt nog 2 à 3 jaar voor wilt gaan want zijn carrière stopt ook na 4jaartjes normaal gezien.
    Hij heeft iets van Zidane en dat zeg ik heel voorzichtig. Zijn dribbels en dat fysieke

  9. #9
    EST.1913

    Reacties
    524
    29-05-2019

    Eerst maar eens een volledig seizoen op constant niveau presteren.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Marokkanen kunnen niet heel seizoen constant presteren die zijn er heel schaars

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Taarabt lijkt volwassen geworden te zijn