1. #31

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik zou alles met hem delen.
    Als jij hier zelf in gelooft dan is er iets goed mis met jou

  2. #32
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Als jij hier zelf in gelooft dan is er iets goed mis met jou
    Wat bedoel je?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Er zijn mensen die het vrijwillig doen door armoede of begeertes (eentje verkocht 'n nier voor een appel/iphone)

    Ja, maar dat zijn de kleine vissen als het op organharvesting aankomt. Zelfs 'n supermacht onderhandelt erin (China). In de UK is de gemiddelde wachtijd voor een donornier rond de 1200 dagen. In china kan je het er een in max 2 weken krijgen. Organen zijn in overvloed beschilbaar op aanvraag.

    In China heb je zelfs 'buurten' en miniatuur 'steden' waar mensen wonen om hun organen te verkopen. Ze wachten gewoon zelfs 2 jaar voor ze een 'match' vinden die een orgaan van ze wilt aanschaffen. Ik herinner mij jaren terug 'n artikel waar talloze Ughurs (gratis) werden getest op bloed-type en DNA. Kijk wat er nu met ze gebeurt. Het is groot en 'legaal' geld voor talloze organisaties en staten.


    Armoede is heel erg, we kunnen het ons niet voorstellen, maar op een gegeven moment is het echt surviven. Vooral als je kids enz hebt, kan ik me voorstellen.. Maar hey, om een iphone je nier verkopen is wel echt.. Dom.. Of,. Ja dom.

    'Op aanvraag', oeff. China, India, Latijns-Amerika, Afrika, de Rohingya, de Uyghuren..Hoe 'goedkoop' hun levens worden gezien.. Het is misselijkmakend.

    Ze zitten nu in concentratiekampen, de Uyghuren. zelfs het uit typen van wat er met hen gebeurt, of kan gaan gebeuren is te erg voor woorden. Moge Allah hen allen bijstaan, de Uyhuren, de Rohingya en alle andere moslims.

    Allah is Alziend en Rechtvaardig..
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hahhahahahah ik dacht gewoon qua gedachtes emoties gewoontes etc
    Haha, dat ook
    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oke, stuur je zo een pm
    Okidoki!
    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Je hebt gelijk ik ga alles delen (denk ik)
    Ja, beter. Bespaart haar de energie en tijd om het uit te zoeken.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #35

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Wat bedoel je?
    Niks

  6. #36
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Niks
    Rood voor jou

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik heb een beetje kortsluiting, of er is geruis in het comminicatienetwerk. Anyways, ik begrijp het verband niet helemaal.

    Ik bedoelde mijn vorige reactie meer als dat je geen geld en bezittingen van materiële waarde kunt meenemen in je kefen.
    Kun je niet meenemen zeg je, waren die fara’os zo dom dan? Om een lang verhaal kort te maken, een lening die je schuldig bent neem je wel mee.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #38

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Rood voor jou

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Kun je niet meenemen zeg je, waren die fara’os zo dom dan? Om een lang verhaal kort te maken, een lening die je schuldig bent neem je wel mee.
    Ik pas liever voor het snurken en kijk liever snorkels als dat nog niet is uitgestorven.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ik pas liever voor het snurken en kijk liever snorkels als dat nog niet is uitgestorven.
    Bestaat nog deze dodo snorkels serie: (intro)



    https://youtu.be/k8nlQzN85e4
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Hij komt op het juiste moment. Trust me!
    Ik weet het niet, het is denk ik beter zo

  12. #42
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Kun je niet meenemen zeg je, waren die fara’os zo dom dan? Om een lang verhaal kort te maken, een lening die je schuldig bent neem je wel mee.
    Hey ik heb een maand na jou mijn account gemaakt. Dat viel mij even op

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hey ik heb een maand na jou mijn account gemaakt. Dat viel mij even op
    Ik ben van de eersten op dit forum, harde kern.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  14. #44
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ik ben van de eersten op dit forum, harde kern.
    Ja.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Vanzelfsprekende is natuurlijk zondes uit het verleden.

    Het kan zijn dat je met iemand eindigt waarin je niet VOLLEDIG jezelf kan zijn en bepaalde dingen voor schaamt en dan uiteindelijk opgeeft

    Maar ikzelf? Ik zal alles delen.
    If you 'don't know', Allah knows.