1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Chakir93 Bekijk reactie
    Niet letterlijk, net als dat het wél dragen van een boerka ook niet in de Koran staat. Wel zijn er verschillende aanwijzingen in de Koran die uitleggen dat het helemaal niet de bedoeling is om extreem te doen. Het salafisme is daarom ook haram.
    je blijft je leugen verdedigen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    108
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je blijft je leugen verdedigen
    Welk leugen? Juist jij bent hier de leugenaar. Ik vertel gewoon eerlijk met bronnen erbij hoe het in elkaar zit.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    86
    27-11-2018

    De enige boerka die ik ken zwemt aan de overkant in de vijver en dat mag.Verder zijn vrouwen die zich onder zo'n tent verstoppen vast ergens op XHamster te zien,maar dan zonder tent.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Chakir93 Bekijk reactie
    Welk leugen? Juist jij bent hier de leugenaar. Ik vertel gewoon eerlijk met bronnen erbij hoe het in elkaar zit.
    jij blijft liegen , in die bronnen en ook de soera en aya die jij plaatste is nergens te lezen over boerka halal of haram

    je bent nu de koran aan het vervalsen

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    9ol staghfir allah

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    86
    27-11-2018

    Leuk om te lezen dat geloof ineens in ikweethetzeker is veranderd,Jezus draait zich om in z'n graf.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Narda Bekijk reactie
    Leuk om te lezen dat geloof ineens in ikweethetzeker is veranderd,Jezus draait zich om in z'n graf.
    is jezus begraven ? waar ?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    108
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    jij blijft liegen , in die bronnen en ook de soera en aya die jij plaatste is nergens te lezen over boerka halal of haram

    je bent nu de koran aan het vervalsen
    Heel veel wat halal of haram is staat niet letterlijk in de Koran, maar moet geïnterpreteerd worden. In mijn visie staat er duidelijk uitgelegd dat de boerka haram is. Het probleem is alleen dat veel mensen de Koran zelf niet lezen. Zelfs veel imams lezen gewoon een stukje voor wat ze opgedragen krijgen bijvoorbeeld. Door dat soort imams worden veel leugens verspreid, en jij lijkt ook in die categorie van leugenverspreiders te vallen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    108
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    9ol staghfir allah
    Als Allah dit leest dan zal hij echt vergeven ja maar niet heus. Domme spelfout en Allah zonder hoofdletter...

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Chakir93 Bekijk reactie
    Als Allah dit leest dan zal hij echt vergeven ja maar niet heus. Domme spelfout en Allah zonder hoofdletter...
    ale7mar in het arabisch bestaat een hoofdletter niet ,in de koran ook niet,

    in de bijbel wel

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Le7bib dayouth is weer aan het trollen
    als jij moslim was dan heb je die le7mar gezegd dat het niet klopt wat die zei, maar jij bent een shaytan al weet je wat ik zei klopt, maar durf het niet te zeggen waarom,?

    simpel omdat ik je altijd ontmasker , nu ook lieg je eigenlijk ook door te zeggen dat ik trol maw dat ik ongelijk heb , maar a le7mar durf ook eerlijk te zijn ook tegen iemand die je altijd ontmaskerd, maar je ego weegt zwaarder dan het woord van allah

    la3nato allahi 3ala shayateen .

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    ik weet ale7mar dat jij weet dat er in de koran niks staat over boeka,ook dat het arabische taal geen hoofdletters kent,

    maar je zegt niks, je bent gewoon keddab.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    108
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    als jij moslim was dan heb je die le7mar gezegd dat het niet klopt wat die zei, maar jij bent een shaytan al weet je wat ik zei klopt, maar durf het niet te zeggen waarom,?

    simpel omdat ik je altijd ontmasker , nu ook lieg je eigenlijk ook door te zeggen dat ik trol maw dat ik ongelijk heb , maar a le7mar durf ook eerlijk te zijn ook tegen iemand die je altijd ontmaskerd, maar je ego weegt zwaarder dan het woord van allah

    la3nato allahi 3ala shayateen .
    Jij moet gewoon eens de Koran lezen, zoals het bedoelt is. Jij bent een nepmoslim die niet naar de Koran leeft.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    marokko.nl is vol ezels

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Chakir93 Bekijk reactie
    Jij moet gewoon eens de Koran lezen, zoals het bedoelt is. Jij bent een nepmoslim die niet naar de Koran leeft.
    jij bent niet de enige hier die een leugen vertel en iets verzint wat niet in de koran staat , je bent gewoon net als mousailamah el keddab