1. #46
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    Dat is een hatelijke mening. Inhumaan zelfs. En wat bazel je dan dat zij een aanval terug kunnen verwachten alsof zij zij begonnen. De beelden liegen er niet om. Heel de wereld weet dat de zionisten onrechtvaardig te werk gaan maar helaas doet haast niemand er wat aan. Dus doe neit alsof Palestina de boosdoener is..eerder slachtoffers. Ik zeg je eerlijk men moet je niet bedreigen maar gewoon beide afspreken en ff goed klappen die handel. Haters zoals jij verdienen dat dan eerlijk is eerlijk.
    Fysiek geweld, heel beschaafd hoor, echt heel beschaafd, meningen bestrijden met geweld en dan ben ik de hater.
    Laatst gewijzigd door Abdul_Karim: 25-07-2019 om 21:17 Reden: Geen zin om discussies van vele jaren geleden over te doen met mensen die de context niet kennen
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  2. #47
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Als er een staking van vuren is en een partij begint te schieten, ja dan kan je de andere partij niet de schuld geven ongeacht weke geschiedenis je erbij wilt halen. Of vind jij het breken van een afspraak wel okΓ©? Dan zijn we snel uitgesproken.
    Fysiek geweld, heel beschaafd hoor, echt heel beschaafd, meningen bestrijden met geweld en dan ben ik de hater.
    Ga je gal verder spuwen bij PVV groepen .Geenstijl etc.. ik snap echt niet wat je doet op een forum waar gewoon de meerderheid moslims zijn.
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  3. #48
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ken jou niet. Ik was 13 toen. Ik schold alleen mensen uit met Clash.
    Clash, die Naruto-fan. Dat waren nog eens tijdens inderdaad.

  4. #49
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ondertussen heb je een keer gezegd dat je alleen klassiek arabisch sprak en opeens recentelijk was je een berber. Lieg lang genoeg en je vergeet je eigen leugens. Je bent de grootste troep op deze forum en niet gek als je zo een zinloos bestaan leeft. Blijf iig op de MJA met al je andere huichelaargenootjes
    Dit

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Abdul Karim, praat je nu de daden van IsraΓ«l goed?! Meen je dit? Het aantal Palestijnse slachtoffers is echt niet vergeleken met IsraΓ«l! En dan heb ik het niet eens over onze broeders en zusters die jarenlang onschuldig vast zitten of omdat ze voor hun rechten opkomen. Je hebt gemakkelijk praat veilig achter je pc’tje.

    Vergeet niet dat die dieren hun land en bezittingen ontnomen hebben?! Je doet alsof je van een grot komt en de wereld nog moet ontdekken?

    Volgens mij ben je gewoon een wanne be Marokkaan ofzo i.p.v. een moslim.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Je weet maar al te goed dat je de media niet moet geloven. Palestijnen zijn de slachtoffers.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    Ga je gal verder spuwen bij PVV groepen .Geenstijl etc.. ik snap echt niet wat je doet op een forum waar gewoon de meerderheid moslims zijn.
    Ja.. er zijn er wel meer. Vooral in het hoekje 'islam&ik'

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Heeft geen hol met goed praten te maken, het is oorzaak gevolg verklaring bij een nogal specifieke situatie. Het gaat dus niet om slachtoffers, het gaat niet om gevangenen of wat dan ook.

    Alsof Marokkaan gelijk staat aan moslim Laat staan dat het bepaald dat je blindelings altijd voor of tegen een bepaalde groep bent.
    Oorzaak gevolg zegt ie terwijl hij de kernoorzaak probeert te ontwijken. Nep gewetenloos figuren als jij hopen dat ze ermee weg komen. Hoop t vooral
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    Rwina Koning bekende nickname was in de jaren 2006 enzo best actief of je bent een andere aangezien ik 2013 zie. Was een pittig persoon maar wel lachen soms.

    Ene Zakenvrouw was erg bekend weet ik nog.. en mnl oma ofzo, Xaviera.. was zelf redelijk actief..viel mee. Weet nu vele namen niet meer.

    Ja in die tijden zoiets inderdaad echt super veel leden actief. Ewa nu de tijd van Facebook..discussiΓ«ren in groepen enzo.
    Nu is het denk ik dood hier.
    You rang
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019


  11. #56
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    OG
    That's me


    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    26-12-2014

    Citaat Geplaatst door Manhaj-salaf Bekijk reactie
    Ja.. er zijn er wel meer. Vooral in het hoekje 'islam&ik'
    De moslims die harteloos kunnen zijn. Was er niet een hadith dat waarschuwt voor extremisme in het praktiseren?

  13. #58
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    You rang
    3la slamtek..

    Eindelijk die gekke foto weg die staat nog op mijn netvlies gegraveerd haha
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  14. #59
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    OG
    That's me


    Verstuurd vanuit West.
    Bekende naam indd.
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Verleden is verleden dat komt nooit meer terug hè.

    bghitha sΓ©rieux
    ou gerzjatli vicieuse