1. #1
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium

    M.nl goede ouwe tijd

    Salaam alaikoum.

    Na zoveel jaren dacht ik laat ik ff kijken hoe het is op m.nl bestaat dat nog. Man man man..ooit op mijn 13e ofzo account aangemaakt. ( Ja bespaar me de preek over leeftijd nu bla bla)
    Altijd discussies voeren hiero. Hier en daar leerde je zelfs nog wat. Of altijd dat strijden met racisten bij Marokkaanse actualiteiten. ν Ύν΄£

    Zijn hier nog OG's en is het hier nog steeds zo lachen als toentertijd of zijn de zuurpruimen van deze tijd nog erger geworden die altijd maar haten op het andere geslacht etc.

    Deze topic heeft verder niet echt een doel had gewoon zin om me dit af te vragen dmv een topic te openen.
    Laatst gewijzigd door stylieste: 17-07-2019 om 14:18 Reden: Wist ff niet meer hoe dit werkte
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Het is aan t afsterven

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Het is best gezellig
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019

    Ik hoorde dat er vroeger 100000 leden ofzoiets per dag inlogden

    Gangster

  5. #5
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Rwina Koning bekende nickname was in de jaren 2006 enzo best actief of je bent een andere aangezien ik 2013 zie. Was een pittig persoon maar wel lachen soms.

    Ene Zakenvrouw was erg bekend weet ik nog.. en mnl oma ofzo, Xaviera.. was zelf redelijk actief..viel mee. Weet nu vele namen niet meer.

    Ja in die tijden zoiets inderdaad echt super veel leden actief. Ewa nu de tijd van Facebook..discussiΓ«ren in groepen enzo.
    Nu is het denk ik dood hier.
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    Rwina Koning bekende nickname was in de jaren 2006 enzo best actief of je bent een andere aangezien ik 2013 zie. Was een pittig persoon maar wel lachen soms.

    Ene Zakenvrouw was erg bekend weet ik nog.. en mnl oma ofzo, Xaviera.. was zelf redelijk actief..viel mee. Weet nu vele namen niet meer.

    Ja in die tijden zoiets inderdaad echt super veel leden actief. Ewa nu de tijd van Facebook..discussiΓ«ren in groepen enzo.
    Nu is het denk ik dood hier.
    Zit je zelf ook bij die fb groepen? Ik weet njet wat ik me erbij moet voorstellen maar volgens mij is dat echt niet uit te houden. Mnl is dan wel wat rustiger maar onkruid is er ook wat meer verdwenen vind ik. Ja het was hier zeker leuk gezellig en was veel vermaak maar laten we eerlijk wezen er was ook echt veel fitna ertussen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    @Edge heb jij een nieuw jasje dan.. of was jij eerder iets met Edge maar dan met laag streepje ofzo..

    Na al die jaren dat mensen riepen maak ook fb account aan heb ik dus vorig jaar maar ook aangemaakt ja..als je dingen zoekt of vragen hebt kan fb best handig zijn.

    Die fitna zal je vast nog steeds hebben maar in mindere mate omdat velen richting de gekste groepen van fb zijn gegaan. Ik hoor bijv multiculti bijeen dat daar de gekste dingen worden gedeeld. Bewust geen lid daar van.

    Ik ga beetje door bladeren naar wat hier nog meer gebeurd als ik zo nog tijd heb.
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Maroc_sweety hier ook van 2004 lol. Herken jou niet denk ik.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    @Edge heb jij een nieuw jasje dan.. of was jij eerder iets met Edge maar dan met laag streepje ofzo..

    Na al die jaren dat mensen riepen maak ook fb account aan heb ik dus vorig jaar maar ook aangemaakt ja..als je dingen zoekt of vragen hebt kan fb best handig zijn.

    Die fitna zal je vast nog steeds hebben maar in mindere mate omdat velen richting de gekste groepen van fb zijn gegaan. Ik hoor bijv multiculti bijeen dat daar de gekste dingen worden gedeeld. Bewust geen lid daar van.

    Ik ga beetje door bladeren naar wat hier nog meer gebeurd als ik zo nog tijd heb.
    Ik was altijd tijdelijk actief voor reallife weer al mn tijd in beslag nam. Check je hoek weet niet of dat iets voor je zegt

    Fb is veelzijdig dus ieder vindt wel de handigheid erin. Dat met groepen laat ik liever voor wat het is, geen slecht idee als ik t zo hoor(en van anderen)
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    789
    20-08-2011

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Maroc_sweety hier ook van 2004 lol. Herken jou niet denk ik.
    Die naaaaaaaaaam komt mezo bekend voor!

    Vroeger had je hier 200.000 leden. Laat zo zeggen, als je hier oproep plaatste bij uit het oog, had je binnen half uur diegene gevonden.
    Zoveel mensen waren hier actief.

    Marokko.nl stond in de top 10 meeste bezochte websites. Waren soms 20.000 leden online tijdens de zomer.


    Hier lijstje met oude name:
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4457092&

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    789
    20-08-2011

    Citaat Geplaatst door stylieste Bekijk reactie
    Rwina Koning bekende nickname was in de jaren 2006 enzo best actief of je bent een andere aangezien ik 2013 zie. Was een pittig persoon maar wel lachen soms.

    Ene Zakenvrouw was erg bekend weet ik nog.. en mnl oma ofzo, Xaviera.. was zelf redelijk actief..viel mee. Weet nu vele namen niet meer.

    Ja in die tijden zoiets inderdaad echt super veel leden actief. Ewa nu de tijd van Facebook..discussiΓ«ren in groepen enzo.
    Nu is het denk ik dood hier.
    Ook is het nu verspreid, instagram, mensen zijn alleen bezig zichzelf een imago aan te prijzen, door jezelf zo mooi en zo highclass mogelijk op fotos te krijgen.
    Of snap en idd facebook groepen maar dat neemt ook al af. Het fora concept waarin men uren diepgaand kon disccusieren is voorbij. Nu is het allemaal korte berichten op fb waar je niks meer van terug ziet.
    Of kort reageren op grappige plaatjes of schokkende filmpjes. Het niveau is achteruit gegaan, allemaal zo kort en zo simpel en weinig diepgang. Zelfde geldt voor twitter, en hele dag opkijken naar fotos van andere mensen op insta.
    Vroeger was het centraal, hier kon je de meest uiteenlopende discussies en topics vinden en mensen waren ook amper met andere dingen bezig!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Tfoe op die oude mnl.

    Het was toen vol met wlad en bnat la7ram.

    Sommigen zullen onder grond zijn.. anderen weet ik veel.

    Ik vind het zo 1000 maal beter. Ik haat drukte.

  13. #13
    Vecht voor je recht!

    Reacties
    1.506
    05-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Haha binnen half uur had je iemand gevonden door.m.nl die in Zimbabwe was gespot yek hahaha.

    En wist je nog toen m.nl ging veranderen gewoon heel ander soort indeling enzo mensen waren boos. Nu kan ik me de oude variant niet eens meer herinneren. Wel zie ik hier en daar dingen die weer veranderd zijn in de loop der jaren, rubrieken lijken minder. Volgens mij had je toen meer rubrieken.

    @ Verdad.. kom je regelmatig hier..ook jij hebt een bekende nickname lijkt het. Maar dan praat ik over eerder dan 2013.
    Haha ja joh zehma nu geen mfelles mensen meer dan.
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    β•‘β–Œβ•‘β”‚β”‚ β–ˆ β–Œβ”‚β•‘β–ˆβ•‘β–Œβ”‚β•‘β•‘
    Β© *Tijden om te strijden* '' A woman dreams of a perfect husband..a man dreams of a perfect woman..but they don't realize that Allah created them to complete ONE ANOTHER..''

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    Ewa chem leef jij nog

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Maroc_sweety hier ook van 2004 lol. Herken jou niet denk ik.
    Jou ken ik nog, van destijds.