1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-02-2013

    Status van maagd--> ook bij Anale sex?

    En waarom denken ze hiermee maagd te blijven.....is het hebben van anale sex niet iets wat onderdeel is van kuisheid?
    Alleen het penetreren van de vrouw via de vagina ontmaagd haar "letterlijk", maar als ze dit niet doet maar wel van godlos is met al het andere, is ze dan nog maagd?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    8
    14-04-2019

    zo genieten ze en blijft het toch verborgen voor de mensen waardoor ze uiteindelijk geen probleem mee hebben als ze willen trouwen..

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Nee, dan is ze ook geen maagd meer. Het is niet alleen maar gepenetreerd worden. Zoenen, strelen, sabbelen aan leuters, anaal, ass eten, tietjesbotsen, tepels trekken... Mohiem al die leuke activiteiten voor het huwelijk = geen maagd meer zijn.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    61
    14-07-2019

    Maak je maar eerder zorgen om de mannen die al sinds 13 jarige leeftijd erop los n****
    En allerlei soa's mee dragen..

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Citaat Geplaatst door Chick Bekijk reactie
    Maak je maar eerder zorgen om de mannen die al sinds 13 jarige leeftijd erop los n****
    En allerlei soa's mee dragen..
    Hoe weet jij dat ze dat doen? Ben je seksjournalist en volg je ze?

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    Er zijn vrouwen die het opwindend vinden om zo genomen te worden.
    Op die manier filteren ze de mannen eruit die het niet doen. Sommige mannen houden daar namelijk niet van. Ze kunnen namelijk niet zonder.

    Een van de nare bijwerkingen van anale sex, is dat je er een ontiegelijk jeuk in je kont ervan krijgt. Het is dan altijd makkelijker dat een man je gaat schuren dan dat je je ass met een tandenborstel gaat krabben.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Citaat Geplaatst door Kattekop Bekijk reactie
    Er zijn vrouwen die het opwindend vinden om zo genomen te worden.
    Op die manier filteren ze de mannen eruit die het niet doen. Sommige mannen houden daar namelijk niet van. Ze kunnen namelijk niet zonder.

    Een van de nare bijwerkingen van anale sex, is dat je er een ontiegelijk jeuk in je kont ervan krijgt. Het is dan altijd makkelijker dat een man je gaat schuren dan dat je je ass met een tandenborstel gaat krabben.
    Dat heet aambeien.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    36
    05-05-2011

    Citaat Geplaatst door ZandTussenTenen Bekijk reactie
    Dat heet aambeien.
    Hhhhhh

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-07-2019

    In mijn ogen ben je dan geen maagd meer. Zelf ben ik niet bezig met iemands maagd-zijn of niet, dat is persoonlijk en ik heb daar niets over te zeggen. Stel je eens voor dat een ander met mijn seksleven bemoeit, ik wil dat niet dus bemoei ik me niet met anderen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Mensen hebben het inderdaad niet door maar Allah ziet alles dus die grapjes van andere praktijken doe ik wel zodat me man er niet achterkomt dat ik geen maagd meer ben- zijn onzin.
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.322
    26-12-2014

    Citaat Geplaatst door Samirlovesyou Bekijk reactie
    In mijn ogen ben je dan geen maagd meer. Zelf ben ik niet bezig met iemands maagd-zijn of niet, dat is persoonlijk en ik heb daar niets over te zeggen. Stel je eens voor dat een ander met mijn seksleven bemoeit, ik wil dat niet dus bemoei ik me niet met anderen.
    Jij was toch gay?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-07-2019

    Hoe kom je hierbij?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Iemand is maagd als hij geboren is tussen 24 augustus en 23 september.

    Daarbuiten ben je niet meer maagd al vanaf kleuter leeftijd.

    Al die films series die wij bekijken, maken ons maagdelijkheid kapot.
    Kinderen van 4,5 jaar praten al over sex. Ze krijgen zogenaamd seksuele voorlichting.

    De daad zelf doet het emmertje vol laten lopen. Daarvoor zijn onze hersenen al lang ontmaagd.

    Bij iedere dame die we tegen komen beginnen we al te fantaseren.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Jij was toch gay?
    Omdat ik ervaring heb met anale seks? Jochie, doe nog wat levenservaring op. Je zult merken dat de wereld wat ingewikkelder in elkaar steekt dan jij denkt. Ik heb vrouwen anaal gepenetreerd. Maakt mij dat homo?