1. #1
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Hamas-prominent roept Palestijnen op: ‘Iedere Jood op aarde afslachten’

    Een prominente Hamas-politicus heeft Palestijnen overal ter wereld opgeroepen om Joden te vermoorden.
    Volgens Fathi Hamad, lid van de Palestijnse Wetgevende Raad namens de terreurgroep, moeten Joden wereldwijd
    worden “afgeslacht en vermoord”.
    Hamad zei dat afgelopen vrijdag in een speech bij de grensrellen in de Gazastrook.

    Ook spoorde de politicus, die tot 2014 minister van Binnenlandse Zaken namens Hamas was, Palestijnen op de
    Westelijke Jordaanoever aan om Joden neer te steken.
    De speech werd integraal gepubliceerd op YouTube.

    ‘Afslachten en vermoorden’
    “Onze broeders [in de diaspora] bereiden zich nog steeds voor.
    Ze proberen zich voor te bereiden. Ze zijn aan het opwarmen, al heel lang.
    Dat heeft lang genoeg geduurd, 7 miljoen Palestijnen in het buitenland!”, aldus Hamad in zijn speech.
    “Joden zitten overal en we moeten iedere Jood op aarde aanvallen: afslachten en vermoorden, Inshallah.”
    Ook in Nederland wonen vertegenwoordigers van Hamas, zoals Amin Abou Rashed.

    Joden in Israel moeten zich eveneens zorgen gaan maken, als het aan Fathi Hamad ligt.
    “O, mensen van de Westelijke Jordaanoever, hoe lang blijven jullie nog stil?
    We willen dat de messen tevoorschijn worden gehaald.
    Een mes is vijf shekel waard.
    Wat kost de nek van een Jood? Vijf shekel of minder?”
    Hij voegde daaraan toe dat Hamas een fabriek heeft gebouwd om bomvesten te maken, en dreigde Palestijnen door
    het grenshek richting de Joodse staat te sturen.

    Gespannen tijden
    De uitspraken van de Hamas-prominent komen tijdens gespannen tijden in het grensgebied tussen de Gazastrook en Israel. Donderdag schoot het Israelische leger per abuis een Hamas-lid neer bij de grens. De 28-jarige Mahmoud al-Adham, een commandant binnen Hamas, probeerde volgens Palestijnse bronnen juist jongeren weg te houden bij de grens. De terreurgroep liet in een reactie weten dat de dood van Adham “niet ongestraft zal blijven”.
    Op vrijdag trokken meer dan zesduizend Gazanen richting de grens met Israel voor de wekelijkse rellen, waar
    Hamas-politicus Hamad zijn toespraak gaf.
    Bij de rellen raakten volgens de terreurgroep 34 mensen gewond.
    De relschoppers gooiden explosieven richting Israelische soldaten, en een molotovcocktail raakte zelf een jeep van de IDF. Later die dag werd er een mortiergranaat afgevuurd op een Israelisch dorp in de grensregio. Het projectiel kwam terecht in een open veld in de Eshkol-regio. Dit alles gebeurde terwijl er wordt gepraat over een staakt-het-vuren tussen de Gazaanse terreurgroepen en Israel.

    ‘Emotionele reactie’

    Een anonieme Hamas-functionaris deed de oproep tot moord zondag in The Times of Israel af als “niet meer dan een emotionele reactie op de moord op een van onze leden”. Volgens de woordvoerder heeft de terreurgroep enkel een probleem met zionistische Joden. Vorige zomer riep Fathi Hamad nog ‘slechts’ op om zionistische Joden te vermoorden, “waar dan ook”. Deze uitspraak werd destijds niet veroordeeld door Hamas.
    Nickolay Mladenov, speciaal coördinator voor de Verenigde Naties in Israel en de Palestijnse gebieden, sprak maandag zijn afschuw uit over de uitspraken van Fathi Hamad. In een reactie op Twitter noemt hij het statement “gevaarlijk en weerzinwekkend”. De VN-coördinator roept in zijn tweet “iedereen” op om de speech te veroordelen.
    Ook de Palestijnse Autoriteit veroordeelde de nieuwste uitlatingen van Hamad. Saeb Erekat, secretaris-generaal van de PLO, noemde de oproep “walgelijk”. Opvallend, aangezien diezelfde Palestijnse Autoriteit in de eerste vijf maanden van 2019 niet minder dan 58 miljoen euro overmaakte aan veroordeelde terroristen. De Palestijnse Autoriteit hanteert een heus beloningssysteem: hoe zwaarder de straf, hoe hoger de beloning. Deze perverse prikkel van de PA spoort Palestijnen aan om zoveel mogelijk Joodse slachtoffers te maken.


    https://www.cidi.nl/hamas-prominent-...de-afslachten/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Israeli politician in line to be defence minister called for 'disloyal' Israeli Arabs to be beheaded

    The man reportedly offered the role of Israeli Defence Minister has called for "disloyal" Arabic citizens of Israel to be beheaded.

    Avigdor Lieberman, who has previously served as Foreign Minister between 2009 and 2012 and 2013 to 2015, leads the ultra-nationalist Yisrael Beiteinu party and has been described by some academics as a "far-right extremist".

    https://www.independent.co.uk/news/w...-a7039061.html
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-07-2019

    Een zeer betrouwbare bron ook. Het CIDI....



    ''Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren''

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    In 2002, Lieberman stated that he would not hesitate to order the Israeli Army to weep the occupied Palestinian territories to 'Destroy the foundation of all the [Palestinian] authority's military infrastructure … not leave one stone on another. Destroy everything.' Civilian targets included.

    Lieberman also suggested that the Israeli air force systematically bomb all the commercial centers, gas stations, and banks in the occupied territories The Independent, March 7, 2002 – and that is really, what is happening these days of 2008-2009.

    http://poica.org/2009/01/israeli-lea...-to-nuke-gaza/
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    IDF's chief rabbi-to-be permits raping women in wartime

    varken hierboven zegt dat moslimas verkracht dienen te worden.
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    An article in the Israeli Jewish Orthodox publication ‘Fountains of Salvation’, which purports to be a ‘family magazine’, suggests that Israel will create death camps for Palestinians in order to wipe them out like Amalek.

    https://imemc.org/article/60435/
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    The Israeli Lawmaker Heralding Genocide Against Palestinians

    Tomer Persico quoted remarks that MK Bezalel Smotrich (Habayit Hayehudi) made recently at a conference of religious Zionists, where he presented his plan to offer the Palestinians three options: leave the territories, continue to live there with second-class status, or continue resisting, in which case “the Israel Defense Forces will know what to do.” These are chilling words that are liable to lead Israel into committing the horrific crime of genocide.

    https://www.haaretz.com/opinion/.pre...ians-1.5475561
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Wat een grappenmaker, we kunnen duizend keer meer ethisch kwade dingen uit Israëlische hoek hier plaatsen. Vandaag nog gezien hoe Israëlische hondensoldaten traangas gooien op biddende palestijnen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    229
    30-06-2019

    John 8:44

    You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father's desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.

    Jesus as over de Joden die hem niet accepteerde als profeet.
    Varkens staan bij mij op negeer, niks persoonlijks.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    79
    03-10-2010

    Wat wil jij met deze propaganda bereiken?
    Feit blijft dat Israël de bezitter is en de palastijnen de slachtoffers zijn.