1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.835
    24-08-2012

    Baby huilt-krijst in de auto. Tips asjeblieft!!!

    Asalamou aljkoum,

    Ik zit met iets en wou vragen of jullie hier tips hebben.

    Ons dochtertje is 8 maanden oud en heeft nooit last gehad van de auto, integendeel. Eenmaal in de auto sliep ze of keek ze rond...
    Nu, sinds drie of vier dagen krijst ze zo hard dat ik verplicht ben te stoppen. Ook al zit ik bij haar achterin, neen, ik moet haar pakken in mijn handen en dan snikt ze zo hard.
    En neen, ze is de handen echt niet gewoon.
    Mijn echtgenoot en ik zijn gewoon radeloos!!!
    Het is zelfs gevaarlijk om ze te rijden met haar want haar gekrijs ( ja sorry maar dat kun je heen huilen noemen ) is echt zo luid dat je gewoon niet weet wat te doen en perplex staat.

    Shokrane

    Mijnwereldje
    Verander wat je niet accepteren kan, accepteer wat je niet veranderen kan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Zou het niet weten.
    Probeer haar mss eens thuis in dat stoeltje te laten zitten. Als ze nog krijst weet je dat ze door een bepaalde ligging mss niet goed ligt/zit.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    252
    13-04-2019

    Aleikum salaam,

    Bespreek dit met jouw huisarts. Wanneer je daarmee niet verder komt maak dan een afspraak met jouw consultatiebureau en bespreek het daar verder.

    Succes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    CJG bellen en om advies vragen. Lijkt me heel moeilijk. Als ouder ben je dan ook ten einde raad.

    Bij ons was het de omgekeerde wereld. Mijn oudste zoon was een huilbaby. Zodra ik hem in de auto zette. En een rondje ging rijden was hij stil. Was heel apart.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  5. #5
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Sorry lieverd ik kan je niet helpen. Met de consultatiebureau overleggen of huisarts? Is zij een keer erg geschrokken in de auto? Heeft ze pijn door de stoel? Is het het licht in de auto, geluid?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Salam mijn wereldje. Ik ben benieuwd of jullie al weten aan wat het lag/ligt.
    Hoop inchallah voor jullie dat het snel voorbij gaat.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ